Onpas melkoisen hiljaista ainakin W-valuuttakaupassa.
Eipä taida robotti olla oikein iskussa, kun ei kauppoja tule.
Eikä kukaan ole kehunut jumalattomilla voitoillakaan.
Missä ovat nämä korkeantason valuuttakauppiaat nyt?
Ehdottaisin parempaa markkinointia ja ehkä johtokin täytyy vaihtaa,
niin ja tietysti pitää ostaa uusi murronkestävä sähköjohto.
VALUUTTAKAUPPA
17
550
Vastaukset
- kiinnostaa, niin
helpottaako jos sanotaan että kaikki menee päin persettä ja rahatkin on loppu. ulosotto (se 20 vuoden) häämöttää kulman takana ja muija jätti viime viikolla. hienot autot on menneet kankkulan kaivoon, eikä yhtäkään ystävää ole enää olemassa. käytän tummelia itseeni öisin ennen nukkumaan menoa, helpottaakseni edes hieman patoutumiani. omaa taloa ei ole ollut enää herran aikoihin, vaan asun jaskan ja peran kanssa sillan alla, ainoana lämpimän lähteenä tynnyrissä pauhaava tuli, jonka saamme pystyyn ainoastaan silloin tällöin - milloin minä, jaska tai pera nyt onnistutaan varastamaan bensikseltä sinolia. tuosta sinolista käytämme ainoastaan hieman tulien sytytykseen, ja 400 % sinolista juomme itse, samalla kun muistelemme bensiksellä käymiämme palavereita valuuttakauppiaan roolissa. ah niitä aikoja, kun kuvittelimme että rahahuolet katoaisivat, meiltä, tuulipukukansalaisilta.
tämä on tilanne nyt. helpottaako suolimuroa, vai vieläkö pitää kirjoittaa sadaskolmanneskymmenes viestiketju samasta aiheesta, jolla koetat kalastella jotain tietoja yhtiöstä, jonka asiat eivät kuulu sinulle pätkääkään?
sinut pitäisi ilmeisesti passittaa luson kanssa samaan pehmeään koppiin.- avatuaR
vastaus!
- 19+8
helevetin hyvä vastaus suolirunkkupökälehelle!,ja raukka yrittää kalastella uuven yhtiön asiota kyölästi.
ps, hedelmäpelit sulle suolirunkkupökäle. - Ei suoli Ei muro
"tämä on tilanne nyt. helpottaako suolimuroa, vai vieläkö pitää kirjoittaa sadaskolmanneskymmenes viestiketju samasta aiheesta, jolla koetat kalastella jotain tietoja yhtiöstä, jonka asiat eivät kuulu sinulle pätkääkään? "
En tiedä mitään suolimurojen valuuttafirmaa.
Olet varmaan erehtynyt pahanpäiväisesti.
Etkös olekkaan W-valuuttakauppiaita? - Kade muro
kun sulta viedään vielä se tynnyri ja tulitikut.
- Suolimuropelle
Luuletko olevasi hauska ?
Onnistuit 400 % !!!!!!! - näppis märkänä
Kade muro kirjoitti:
kun sulta viedään vielä se tynnyri ja tulitikut.
REPS!
- 700%-800%
Suolimuropelle kirjoitti:
Luuletko olevasi hauska ?
Onnistuit 400 % !!!!!!!tiedän itsekkin, että olen erittäin hauska, mutta
kiitokset vielä kerran huomaavaisuudesta.
- pienet numerot
loppujenkin toiveet, vielä vuosi niin asia selevä eli loppu.
- 19+3
Olen siwan Hedelmäpeli kuningas.
- 6+16
Koko ajan kauppaa tekee ;D
- plösö627
Jatkokusetus on tuhoon tuomittu
- kyykyttää enää
plösö627 kirjoitti:
Jatkokusetus on tuhoon tuomittu
Porukoita muutakuin pienillä summilla
koeajoa häiritsevät viranomaiset ja jollei häirintä lopu niin sivut on pakko sulkea siinä parin vuoden kuluessa.
- Rautalankakauppias
http://www.theforextrader.net/automated-forex-robots.php
Täältä niitä robotteja saa ja tuhannesta muusta paikasta lisää, osta tukuttain tai kilottain. Kaik' on valmista, eikun takomaan hilloa. Se wishwush on armotta jälkijunassa keksimässä polkupyörää uudestaan kun muut jo ajaa mopolla.
Mutta suomenkielinen kusetus on sentään suomenkielinen kusetus - kukapa sitä amerikkaa niin sujuvasti. Että ootellaan sitten kotimaista.
Tossa poijat lämmittelee kynsitulilla. Se sopii syrjempään, mutta Järvenpäässä on tehoetsinnät. Siellä ei parane kynsitulia pidellä tai saa kyydin kammarille. - piugpuh
ilta saapuu ja valuuttakauppa kovenee!
(Alkon avulla)- laihaa lohtua
Jakoon ei vissiin heru mitään, vaikka kuinka 2000 henkilöä kuinka odottaisivat tuota 6kk-ponustaan, mersut vaan rullaa paikasta toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023