Onko mahdollisuutta, että joitakin ongelmajätteitä haettaisiin kotoa? Isommat, kuten jääkaappi tai tv?
Haetaanko mitään kotoa?
8
1382
Vastaukset
- Ekologista
Olin puutarhurimyymälässä v.2006 "harjoittelijana", kierrätyspisteet ja siementä lisää, appelsiinin , sitruunan, viinirypäleen ja paprikan siemenet koti- ja suurtalouksista kiertoon...Molok?
Tavarat, kodinkoneet, ongelmajätteet ym. kohtuullista korvausta vastaan. Huolehdin asiallisesta jatkokäsittelystä.
[email protected]- ALUSKAARI
RINTALIIVIT KUN RIKKOO, NIISTÄ SAATTAA LÖYTYÄ SOPIVIA OSIA METALLIN KIERRÄTYKSEEN...
- HupaUUnolle1
että vanha akka saatettais hakee harjoitteluvälineeksi nuorten työpajaan, jos on sisäsiisti, ja kaikki , mutta kuitenkin vähäruokainen. Tarjoa, niin tiedät paremmin.
- Prahan munkki, jumal
Vantaa Peijas, kondominasetushuolto: silmään "blondille" kuulemma toinen vaaleahiuksinen, selvännäkijäpuhelimet...
- hsy_asiantuntija
Hei!
HSY:llä on isojen esineiden noutopalvelu Nouto-Sortti, jonka voi tilata hakemaan tarpeettoman jääkaapin, pakastimen, hellan, sohvan tai muun kodin kalusteen. Palvelu tilataan HSY Jätehuollon asiakaspalvelusta, puh. 09 1561 2110 (arkisin kello 8.30–15.30) tai jate.kuljetuspalaute(at)hsy.fi. Palvelu on maksullinen.
Lisätietoa Nouto-Sortista saa HSY:n sivuilta osoitteesta http://www.hsy.fi/jatehuolto/palvelut/vastaanotto/isotesineet/Sivut/default.aspx.
Terveisin
HSY:n asiantuntija- muuttanut
Tätä tuli käytettyä muuton yhteydessä.Ystävälliset nuoret miehet hakivat painavat pesukoneet yms. ja veivät mennessään.
Muistakaa ihmiset tätä palvelua käyttäessänne valmistella kuljetettavien koneiden helppo kuljetus huolehtimalla letkut ja johdot esim. ilmastointiteipillä kiinni.
Romut eteiseen valmiiksi niin hommat sujuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815