Mun pitäisi ostaa Royal Caninin calm-nimistä ruokaa, mutta en yhtään pidä kyseisestä firmasta enkä ruuan ainesosista. Tietääköhän kukaan onko muulta valmistajalta samanlaista ruokaa olemassa? Tällähetkellä kissalla menossa Clomicalm lääkitys joka pitäisi tuohon ruokaan vaihtaa ja katsoa sitten miten pissaamisen käy. Jos tuo ruokakaan ei auta, pitää mennä asennuttamaan hormoni-implantti, joka erittää tuota samaa lääkeainetta.
Royal Canin
8
2873
Vastaukset
- dopppidoo
vikaa Royal Canin-firmassa on? Minun 2 seniorikissaani voivat oikein hyvin kun syövät kuivamuonana Royal Canin Skin et Hairia. Miksi ja mihin toiseen ruokaan se pitäisi mielestäsi vaihtaa?
(Valitettavsti en osaa vastata varsinaiseen kysymykseesi.)- .-.
En pidä Royal Caninista siksi, että kerran tämän edustaja mulle silmät kirkkaina kertoi että kissan KUULUU syödä esimerkiksi viljaa. Ja näinhän ei ole. Ja hänelle kerroin omaavani pissavaivaisen kissan joka (ehkä) johtuu juurikin huonosta ruokinnasta. En tiennyt asiaa varmaksi vielä silloin. Tiedän sen nyt ettei asia niin ollut, mutta olen silti ostanut parempaa ruokaa. Katsoin yhden Royal Caninin tuoteselosteen äskön, ensimmäisenä ainesosana eli sitä jota ruuassa on eniten oli maissi. Itse syötän kisuilleni tällähetkellä Applawsia, 80% lihaa. Ei viljaa eikä mitään muutakaan "sopimatonta". Sekä eläinlääkärit eivät tunnu mitään muuta suosittelevan kuin tuota.. Siksi haluaisin vaihtoehdon tolle Calm-ruualle.
- .-.
Osaako kukaan sanoa edes tuon tuotteen hintaa eläinlääkärissä? Vai tilaanko netistä.. Siellä se näyttäisi maksavan 24 euroa.
- nanouk
miksi sinun pitäisi syöttää royalia?suosittelen testaamaan acana ja orijen- ruokia, niissä ei ole lainkaan viljaa,lihaa niissä on 75%.hintavia ovat mutta kissan ruuissa laatu maksaa.halvempia hyviä ovat mm.perfect fit ja primacat.
- .-.
Jos luit aloitusviestini, olisit tienny miksi pitäisi syöttää Royal Caninia. Tähän asti kisut ovat syöneet Acanaa ja Applawsia.
- 16+12
.-. kirjoitti:
Jos luit aloitusviestini, olisit tienny miksi pitäisi syöttää Royal Caninia. Tähän asti kisut ovat syöneet Acanaa ja Applawsia.
Power of Naturen Natural cat ei sisällä lainkaan viljoja eikä perunaa, hiilareita siinä on alle 10 %; lemmikkiliike Sydänystävä Tampereella myy sitä, ilm. toimittavat myös postitse. http://www.sydanystava.com/index.html Juttelin myyjän kanssa kerran eräässä kissanäyttelyssä, hän kertoi ruuan kehittäjän olevan hänen Saksaan muuttanut eläinlääkäriystävänsä, joka on perehtynyt kissojen ja koirien ruokintaan. Natural cat on meillä maistunut kissoille loistavasti.
Toinen erittäin lihaisa ruoka on Ziwi Peak, joskin hintaa on aika huimasti. Googlettamalla löytyy myös suomalaisista nettikaupoista.
Ei nyt tainnut suoraan tulla vastausta kysymykseesi, mutta nämä ovat varmasti laadukkaimpia kuivaruokia mitä markkinoilla on. Oletko tutustunut homeopatiaan? Sieltä voisi löytyä pissaamisongelmaiselle sopiva apu. Ota yhteys johonkin koulutettuun eläinhomeopaattiin, hän osaa auttaa. - .-.
16+12 kirjoitti:
Power of Naturen Natural cat ei sisällä lainkaan viljoja eikä perunaa, hiilareita siinä on alle 10 %; lemmikkiliike Sydänystävä Tampereella myy sitä, ilm. toimittavat myös postitse. http://www.sydanystava.com/index.html Juttelin myyjän kanssa kerran eräässä kissanäyttelyssä, hän kertoi ruuan kehittäjän olevan hänen Saksaan muuttanut eläinlääkäriystävänsä, joka on perehtynyt kissojen ja koirien ruokintaan. Natural cat on meillä maistunut kissoille loistavasti.
Toinen erittäin lihaisa ruoka on Ziwi Peak, joskin hintaa on aika huimasti. Googlettamalla löytyy myös suomalaisista nettikaupoista.
Ei nyt tainnut suoraan tulla vastausta kysymykseesi, mutta nämä ovat varmasti laadukkaimpia kuivaruokia mitä markkinoilla on. Oletko tutustunut homeopatiaan? Sieltä voisi löytyä pissaamisongelmaiselle sopiva apu. Ota yhteys johonkin koulutettuun eläinhomeopaattiin, hän osaa auttaa.Olen kyllä perillä mikä on hyvä raksu ja mikä ei, nyt ole kyse siitä, vaan pitäisi löytää sellainen ruoka, jossa on samanlaisia lääkeinaineita kuin lääkkeessä nimeltä Clomicalm. Pakko se sitten on käydä huomenna ostamassa tuo Royal Caninin sitten vain, että päästään vihdoinkin tosta lääkkeestä eroon. Samalla kysyä suoraan eläinlääkäriltä, onko sille vaihtoehtoja.
- dopppidoo
.-. kirjoitti:
Olen kyllä perillä mikä on hyvä raksu ja mikä ei, nyt ole kyse siitä, vaan pitäisi löytää sellainen ruoka, jossa on samanlaisia lääkeinaineita kuin lääkkeessä nimeltä Clomicalm. Pakko se sitten on käydä huomenna ostamassa tuo Royal Caninin sitten vain, että päästään vihdoinkin tosta lääkkeestä eroon. Samalla kysyä suoraan eläinlääkäriltä, onko sille vaihtoehtoja.
tuosta Royal Caninista että siinä mInun kissojeni ruuassa tosiaan on jonkun verran viljaa ja kuitua n. 5 prosenttia mutta jos ajatellaan hyvin syönyttä hiirtä, mikä on kissan luonnollisinta ravintoa, niin varmaan siitäkin ainakin 10 prosenttia, eli vatsan sisältö, on kuitupitoista kasvisravintoa.
Steriloiduilla kissoilla on taipumusta saada ongelmia virtsaamiseen. Luulen että se johtuu ylipäätään liiasta kuivan muonan syömisestä, hiirestähän yli 90 prosenttia on vettä; sekä liian vähästä nesteen, lähinnä veden, nauttimisesta. Kissa tarvitsee paljon vettä ja KOSTEAA ravintoa, kaupan pusseja tai purkkeja tai/ja lihaa ja kalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475099- 763336
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3172077Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651865Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701212
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137