final cut - ohjelma mist sais toimivan torrentin

n00b111

Mistä saisin toimivan Final cut studio 3 torrentin? Vai onko mun koneessa /asetuksissa jotain vikaa kun ei vaan lähe imemään? Etsii ekaks niitä ja ilmoittaa sitten että "need more sources".

Koitin myös jotain suositumpaa torrentia eikä nekään toiminut.

En ymmärrä. Ennen on kyllä toiminut enkä ole asetuksia muuttanut.... Apua! Tarttisin kovasti tän ohjelman.

13

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3213232312

      On se niin ikävää kun ei pysty varastamaan?

      Ehkäpä kannattaisi googlata, tai ajatella että seedereitä ei ole. tai ehkäpä et pysty connectamaan seedereihin jostain syystä..

      Ja utorrentilla ei ole virheilmoitusta nimeltä "need more sources" Joten kannataa varmaan googlata koko ilmoitus?

      Voisit myös ostaa ohjelman?

      • n00b111

        Juu, ilmeisesti kysymys oli vain siitä että seedereitä ei ollut tarpeeksi. Leffat tuli lopulta koneelle.

        Hm, kun torrentti on yli 40 gigaa niin kai harva pitää sitä koneella.

        Mulla ei ole mitään ostamista vastaan - mutta kun ei ole säännöllisiä tuloja niin tonni on aika iso raha.


      • 1stMacFinn
        n00b111 kirjoitti:

        Juu, ilmeisesti kysymys oli vain siitä että seedereitä ei ollut tarpeeksi. Leffat tuli lopulta koneelle.

        Hm, kun torrentti on yli 40 gigaa niin kai harva pitää sitä koneella.

        Mulla ei ole mitään ostamista vastaan - mutta kun ei ole säännöllisiä tuloja niin tonni on aika iso raha.

        Opiskelijalle riittää varmasti Final Cut Express eikä se maksa muillekaan kuin 200 €, opiskelijall 180 €. Osta se, ei tarvii warettaa.


    • Jos opiskelet sen käyttöä media-alan oppilaitoksessa, niin sitten käytät sitä koulun koneilla, ellei ole mitään opiskelulisenssejä saatavana.

      Ei kukaan elokuva-alan ulkopuolinen mitään Final Cut Studiota mihinkään tarvitse. Ellet ole alan korkea-asteen opiskelija, sinulla on aivan liian suuret luulot itsestäsi ja tarpeistasi: käytä kotona iMovieta.

      • .....

        Kyllä harrastelijakin saattaa haluta käyttää hyvänä pitämäänsä ohjelmaa, aivan kuten minä, jolla tosin on vähän suurempi vaatimustaso hyvän ohjelman suhteen. Onneksi ilmaisiakin lounaita löytyy.

        Jos haluaa tehdä töitä, niin silloin työvälineistä sopii maksaakin (ja saahan ne pistää verotukseen), mutta kyllä minä köyhänä harrastajana otan oikeuden omiin käsiini, eikä se keneltäkään ole pois.


      • 4326356 464
        ..... kirjoitti:

        Kyllä harrastelijakin saattaa haluta käyttää hyvänä pitämäänsä ohjelmaa, aivan kuten minä, jolla tosin on vähän suurempi vaatimustaso hyvän ohjelman suhteen. Onneksi ilmaisiakin lounaita löytyy.

        Jos haluaa tehdä töitä, niin silloin työvälineistä sopii maksaakin (ja saahan ne pistää verotukseen), mutta kyllä minä köyhänä harrastajana otan oikeuden omiin käsiini, eikä se keneltäkään ole pois.

        Paitsi tekijöiltä :)

        Ja tätä aihettahan voidaan jatkaa MAAILMAN ÄÄRIIN


      • ..... kirjoitti:

        Kyllä harrastelijakin saattaa haluta käyttää hyvänä pitämäänsä ohjelmaa, aivan kuten minä, jolla tosin on vähän suurempi vaatimustaso hyvän ohjelman suhteen. Onneksi ilmaisiakin lounaita löytyy.

        Jos haluaa tehdä töitä, niin silloin työvälineistä sopii maksaakin (ja saahan ne pistää verotukseen), mutta kyllä minä köyhänä harrastajana otan oikeuden omiin käsiini, eikä se keneltäkään ole pois.

        Itse käytän KDEnliveä, joka pyörii Linuxissa ilmaiseksi ja on pikaisesti vilkaisten ominaisuuksiltaan vaikka ei ehkä käytön helppoudeltaan Final Cut Studiota etevämpi.

        Voisin maksaa tonnin videokäsittelysovelluksesta, mutta miksi ihmeessä alentuisin edes warettamaan sen, kun ilmainen, laillinen ja hyvä vaihtoehtokin on olemassa?


      • ontheedge
        4326356 464 kirjoitti:

        Paitsi tekijöiltä :)

        Ja tätä aihettahan voidaan jatkaa MAAILMAN ÄÄRIIN

        Waretat sen tai käytät muuta. Mitä tekijä menettää?


      • Reight
        ontheedge kirjoitti:

        Waretat sen tai käytät muuta. Mitä tekijä menettää?

        Tekijä menettää sen rahan minkä "olisit" maksanut ohjelmasta jos et olisi warettnaut sitä..

        Mutta tietenkään ei voida olettaa että kukaan ostaisi sen ohjelman jos sen voisi warettaa, eli tässä tapauksessa ohjelman tekijä ei menettäisi mitään jos henkilö ei ostaisi sitä vaikka sitä ei saisi waretettunakkaan.

        (Ylemmästä esimerkki) : Itse ostan aina kaiken jos sen saa ostettua ilman waretusta.. tällöin tekijä saa rahat.. Mutta joku saattaisi vain warettaa eikä haluaisi ostaa vaikka se olisikin saatavilla laillisesti. Tällöin tekijä "menettäisi" rahaa. Mutta tämäkin "menetetty raha" ei ole edes varma tulo, koska ei voida tietää olisiko tekijä ostanut tuotteen.

        Asia on niin epäselvä että koko paskaa jatketaan maailman ääriin, paheksutaan ja sitten kiistellään oikeudenkäyntiin asti.
        Kenelläkään ei ole pokkaa myöntää sitä että asiat ovat juuri nyt niin hyvin kun ne voivat olla. RIAA:n ja MPAA:n työntekijät saavat jokapäiviäisen elantonsa, Opiskelijat ilmaista tavaraa, Lakimiehet töitä,Tekijät mainettaa tuotteilleen tuotteen ostajien rahojen lisäksi, jne.. Mutta jos taas tätäkin teoriaa alettaisiin mainostamaan, piratismi kasvaisi ja asiat menisivät jotenkin epätasapainoon.

        Joten antaa paskan mennä omaan tahtiinsa ja asiat säilyvät hyvin..

        Ostakaa tuotteene tai tehkää mitä haluatte


      • n000b111

        Oonkin valmistunut, köyhä taiteilija. Tuloni ovat alle virallisen köyhyysrajan (Suomessa 1100 €/kk).

        Apple tekee joka vuosi miljardivoittoja, ja hirveesti olenkin heille joka melkein joka vuosi tuottanutkin. Äskettäin uusi näyttöohjain, 1000 €.

        Kyl mä haluan Soundtrack pro:n ja muutkin ominaisuudet.

        En sano että mulla on oikeus niihin mutta pahempia asioita kuin warettaminen on. Esim lihansyönti, turkistarhaus, aseidenmyynti. Kaikki noi laillisia.


    • 13
      • n00b111

        kiitos, mutta sehän linkittää sivulle josta pitäisi ostaa jäsenyyttä...

        >Lifetime Full & Unlimited Access for only 69.95 49.95 - Now Only $32.00! (Best Offer!!!)
        >2 Years Full & Unlimited Access for only $1.29/Month (save over 80%!)
        >1 Year Full & Unlimited Access for only $2.29/Month

        Huijausta lienee.


      • n00b111
        n00b111 kirjoitti:

        kiitos, mutta sehän linkittää sivulle josta pitäisi ostaa jäsenyyttä...

        >Lifetime Full & Unlimited Access for only 69.95 49.95 - Now Only $32.00! (Best Offer!!!)
        >2 Years Full & Unlimited Access for only $1.29/Month (save over 80%!)
        >1 Year Full & Unlimited Access for only $2.29/Month

        Huijausta lienee.

        eiku nyt löysin, ekalta sivulta rar. arkisto. hm, toimiikohan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe