mielestäni peli ei ole kovin kummoinen.. onkohan minulla jotkin asetukset pielessä vai onko tosiaan näin tyhmästi että, kun saat kiekon et voi luistella sen kanssa vaan on pakko ampua tai syöttää.. olen pelannut vain yksittäisiä pelejä, uraa en ole kokeillut.. mutta ei lupaavalta näytä.. vai enkö vain osaa käyttää mailaa? spurtti on joo ja harhautukset, mutta entäs päästä päähän luistelu kiekon kanssa..? huhhuh.. :/
wiin nhl slapshot hyvä?
7
812
Vastaukset
- alludaa
itellä peliä ei ole vielä tullu ku tilasin ahvenanmaalta mutta olen pelannu kaverilla.. ni hyvä peli on :D kyllä siinä voi liikkua nunchukilla. pelaatko sitä mailalla? pelkällä ohjaimella?
- p#"!"#! peli!
mailalla pelaan, jossa kyllä toimii nunchuck ohjain kun ei ole kiekkoa, mutta samantein kun kiekon saa, luistelu loppuu???? noh.. eikun testaamaan, jospa se siitä selviäisi.. hmmn...
- alludaa
p#"!"#! peli! kirjoitti:
mailalla pelaan, jossa kyllä toimii nunchuck ohjain kun ei ole kiekkoa, mutta samantein kun kiekon saa, luistelu loppuu???? noh.. eikun testaamaan, jospa se siitä selviäisi.. hmmn...
tänää tuli peli ja hyvin toimii ei mitää hämminkiä! ootko vieläkää saanu ratkasua ongelmaan?? en oo vielä ehtiny pelaa yksittäisiä pelejä ku alotin suoraa peevee to pro pelimuodon:D ja hyvä peli on
- NHLSLAPSHOTWII
onks slapshottiii motin plus pakollinen(vaadittu)?? (ku iteltä ei vielä löydy motion plussaa :()
- LÄMÄRI TULEE
Mailaan ei mahdu motion plussaa .
- dd
:D miten saa valittua Suomen kauteen en osaa! Kiitos jo etukäteen
- öytyykö
miksi niitä ei löydy mistään mistä saa kiitos jo etukäteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632122Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51775Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331260En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679