Sponsori häille?

Don't forget money

Kun urheiluseurat, taide, kulttuuri ym. hakevat sponsoreita toiminnalle, niin voisiko samaa kokeilla mielettömän kalliiden häiden suhteen. Onko tästä tietoa? (not a personal issue, i've been marries for 30 years but anyway)

http://www.granbyrotary.org/

2

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei juhlia

Minkä juuttaan takia mitään häitä tarvii suurellisesti juhlia? On ihan hulluu juottaa ja syöttää sukua tai muita vieraita. Maistraatissa käynti riittää kahdella todistajalla. Säästyneillä rahoilla voi laittaa kotia tai lähteä yhdessä matkalle.

• -.-.-.-.-.-.-

Vertaus taiteeseen on hölmö. Jokuhan voi tukea taidetta ihan siksi että haluaa parantaa taiteen tekemisen edellytyksiä. Mutta miksi joku tukisi vieraiden ihmisten häitä? Sponsorin pitää tietysti saada rahoilleen jotain vastinetta, kun ei kyse ole mistään hyväntekeväisyydestä.

Kokeillahan voi ihan vapaasti. Juorulehdethän joskus sponssaavat julkkisten häitä, koska hääreportaasi myy lehteä ja rahat tulevat korkoineen takaisin. Mutta jos hääpari on ihan taviksia, niin tuskin mikään lehti kiinnostuu.

Mutta jos keksii jonkun firman tai tuotteen jonka myynninedistämisitilaisuus häät samalla olisivat, niin kysyminenhän ei mitään maksa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2487
    2. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1363
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1323
    4. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    5. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      949
    6. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      123
      842
    7. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    8. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      0
      750
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      25
      623
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe