Moikka kaikille!
Eilen minulla tapahtui jotain käsittämätöntä, kun latasin pleikkaan sen 3.50 päivityksen.Kun minulla oli sonyn ps3 ohjaimen akku loppunut latasin sitä.e naaikana pelasin minun ps2 ohjaimella ps3:mosta. Minun ps2 ohjaimen pää on muutettu USB päänmuotoiseksi ja pystyin pelaamaan sillä siis.Aloitin pelaamaan Gta iv:tä. Sitten noin 3 minuuttia siitä kun gta iv latasi ja pääsin pelaamaan ohjain suorastaan räjähti käteeni!!! Kuului vaimea posaus niin kuin kiinalaispommista, mutta pienenä. Ohjain halkesi niistä kohtia mistä se on pistetty kiinni ja rupesi savuamaan ja vähän tuli kipinää heitin ohjaimen lavuaariin ja vedin palomaton päälle. Kohta katsoin ohjainta niin se oli ihan paskana kaikki sisäiset härvelit oli mennyt muussiksi ja joitkin sulanut!! Sinne meni sitten se ohjain. En ole vieläkään uskaltanut pelata edes oikealla ohjaimella. Oliko se päivityksen syy vai mitä tapahtui!!
Ps3 ohjain pommi?
21
1265
Vastaukset
- rererre
kannattaako niitä muutella, idiootti, paloturvallisuusriski tuommoinen. Järki käteen.
- 43252353232535
Koskaan kuullut adapterista, idiootti?
- htryhryry
43252353232535 kirjoitti:
Koskaan kuullut adapterista, idiootti?
No kai ny helvetti räjähtää ku menit paskaamaan sen kakkosen ohjaimen!
- e3rffff
haha vittu mä uskon sua
kyllä noita kala tarinat on hauskoja pelle "vedin palomaton päälle" voi lol- dfxbhrdzdgz
Kyl mä uskon tuo on totta, ja sä et varmaan oo nähnykkään palomattoa, se ei oo mikään jättikokonen lattiamatto vaan sellanen pieni riepu hätätilanteisiin seinässä.
- Opetelkaa lapset
edes kirjoittamaan! ps3:mosta. Vittu mitä paskaa
- xoileri
Jos oli ihan oikea sonyn ohjain niin ota ohjaimesta kuva ja lähetä se sonylle palautteen kera... jos taas käytit jtn gametechin kinalais ohjainta en ihmettele yhtään että ohjaimesi päätti poksahtaa
- kästunnottomax
Se mun ohjain oli tuunattu ps2 ohjain.
- skskkldlklklkdlfdf
kästunnottomax kirjoitti:
Se mun ohjain oli tuunattu ps2 ohjain.
Voi olla että johtuu päivityksestä, osan ns kopio ohjaimien usb liitännät lakkasivat toimimasta päivityksen jälkeen. Ehkäpä tämä tuunattu ps2 ohjain oli siinä lähellä toimivuutta ja jollain tavoin pääsi yli kuormittumaan ja näin ollen posahtamaan.
- 34253235253
skskkldlklklkdlfdf kirjoitti:
Voi olla että johtuu päivityksestä, osan ns kopio ohjaimien usb liitännät lakkasivat toimimasta päivityksen jälkeen. Ehkäpä tämä tuunattu ps2 ohjain oli siinä lähellä toimivuutta ja jollain tavoin pääsi yli kuormittumaan ja näin ollen posahtamaan.
Varsinainen älynväläys Sonylta. Apinoitako siellä töissä on. Ainakaan Microsoftin ohjaimet eivät ole paukahdelleet käsiin.
- errfrtgxgfhg
34253235253 kirjoitti:
Varsinainen älynväläys Sonylta. Apinoitako siellä töissä on. Ainakaan Microsoftin ohjaimet eivät ole paukahdelleet käsiin.
Markkinointi kikka, pakottavat ostamaan Sonyn lanseeraaman ohajimen tappamalla muut.
- käsitunnottomaxx
errfrtgxgfhg kirjoitti:
Markkinointi kikka, pakottavat ostamaan Sonyn lanseeraaman ohajimen tappamalla muut.
Modasin uuden ps2 ohjaimen ja sain sen tomiiin!!! Se ei poksahda vaik pelaa 7 tuntii putkkeen, mutta siinä on se vika että se kuumeneee sille aika paljon.Voin pistää modaus ohjeet nettiin ku eka tarkistan ohjaimen toimivuuden.
- 33232443243
käsitunnottomaxx kirjoitti:
Modasin uuden ps2 ohjaimen ja sain sen tomiiin!!! Se ei poksahda vaik pelaa 7 tuntii putkkeen, mutta siinä on se vika että se kuumeneee sille aika paljon.Voin pistää modaus ohjeet nettiin ku eka tarkistan ohjaimen toimivuuden.
Mikset vaan käytä PS2 to PS3 adapteria? Maksaa alle 20 € ja siihen menee kaksi ohjainta. Kannattaa leikkiä terveydellään..
- ...
33232443243 kirjoitti:
Mikset vaan käytä PS2 to PS3 adapteria? Maksaa alle 20 € ja siihen menee kaksi ohjainta. Kannattaa leikkiä terveydellään..
"Mikset vaan käytä PS2 to PS3 adapteria? Maksaa alle 20 € ja siihen menee kaksi ohjainta. Kannattaa leikkiä terveydellään.."
No minä käytin adapteria Sonyn ps2 ohjaimen kanssa, kunnes Sony päätti, ettei moinen vetele.
- LaToRuGa
Hauska tarina, suosittelen kuitenkin mielummin säästämään jossain muussa kuin elektroniikassa ja ostamaan oikeita ohjaimia oikeisiin ohjaimiin. PS2 ohjain on mielestäni muutenkin aika surkea niin miksei osta vaikka pelaamaan.comista 44e ohjaimen. KÖYHÄT lol :DD
- gfgfgrer
Ja sinun piti herättää vanha ketju uudelleen? Tuliko siitä muka hyvä olo?
- WHAT A FAIL OMG!!!!!
ei se mikään päivityksen vika oo ääliö mietippä järellä ku meet sorkkiin itse väsättyjä liitoksia pleikkariis että oisko se vika esim siinä?
- hbujllijnli
Ihan kuin se olisi vielä täällä, vitun tyhmä. Luulisi sinun tajuavan, jos vaikka katsoisit miltä vuodelta sen kirjoittajan viesti oli. Aivan naurettavaa kirjaimellisesti!
- Duke Nukem
hbujllijnli kirjoitti:
Ihan kuin se olisi vielä täällä, vitun tyhmä. Luulisi sinun tajuavan, jos vaikka katsoisit miltä vuodelta sen kirjoittajan viesti oli. Aivan naurettavaa kirjaimellisesti!
eihän tosta alotuksesta oo kun joku 8kk. ja mitä vitun väliä jos joku nyt haluu kirjottaa tähän. Ootko sä joku vitun hitler mikä määrää et "nyt kukaan ei kirjoita tähän ketjuun koska tämä on 8 kuukautta vanha,tai muuten minä suutun ja alan arvostelemaan muita". Sähän se tyhmä olet,jos suo nyt niin vitusti haittaa se että joku tulee tänne kirjottamaan. Ja ehkä se PS2 ohjain on tarkotettu pleikkari kakkoseen eikä kolmoseen.
- Martta Karvahattu
Duke Nukem kirjoitti:
eihän tosta alotuksesta oo kun joku 8kk. ja mitä vitun väliä jos joku nyt haluu kirjottaa tähän. Ootko sä joku vitun hitler mikä määrää et "nyt kukaan ei kirjoita tähän ketjuun koska tämä on 8 kuukautta vanha,tai muuten minä suutun ja alan arvostelemaan muita". Sähän se tyhmä olet,jos suo nyt niin vitusti haittaa se että joku tulee tänne kirjottamaan. Ja ehkä se PS2 ohjain on tarkotettu pleikkari kakkoseen eikä kolmoseen.
Millä palsatalla nyt oltiinkaan?
Ps3, aivan oikein, ei siis Ps2.
- Trolli!
menkää ostamaan www.konsolinet.fi ps3 ohjainta tai xbox ohjainta halpa ja edullinen!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662278Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241548Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711530Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851264Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841194Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1101105En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942- 77939