Miten Alfapetissa lasketaan sanojen pisteet kun kirjainlaatoissa ei ole pistelukua?
Alfapet
7
852
Vastaukset
- pelle hermanni
Moi.
Laita viesti niin lähetän Sinulle Alfapetin - pelin ohjeet skannattuna.- aloittajaa
Minulla on ohjeet. Ongelma on siinä että kirjainlaatoissa ei ole pistemäärää, vaikka ohjeiden mukaan niissä pitäisi olla. Tai sitten en tajua tätä juttua ja sekoitan sen Scrabbleen. Ohjeissa sanotaan esim: "Kirjainlaatan alakulmaan on merkitty kuinka monta pistettä laatasta saa." Ohjeen kuvissa kirjainlaatoissa on myös pistemäärä. Kääk!
- aaloittaja
aloittajaa kirjoitti:
Minulla on ohjeet. Ongelma on siinä että kirjainlaatoissa ei ole pistemäärää, vaikka ohjeiden mukaan niissä pitäisi olla. Tai sitten en tajua tätä juttua ja sekoitan sen Scrabbleen. Ohjeissa sanotaan esim: "Kirjainlaatan alakulmaan on merkitty kuinka monta pistettä laatasta saa." Ohjeen kuvissa kirjainlaatoissa on myös pistemäärä. Kääk!
Ongelma ratkesi! Vika oli tosiaan pelissä eikä minun aivoissani. Sain uuden pelin viallisen tilalle, jossa nyt siis on pistemäärät numerolaatoissa!
- pilihimoinen
Moi, laitatko minulle Alfapet-pelin säännöt sähköpostiini [email protected]
Kiitos jo etukäteen
- pelle hermanni
Moi.
Ohjeet on lähetetty Sinulle ja ei kun pelamaan...:)
Hyvää Joulua kaikille.Moi! Laittaisitko minullekin Alfapet-pelin säännöt?
[email protected]
Hyvää alkanutta vuotta :)
- pelle hermanni
Moi. Ohjeet on lähetetty Sinulle.
Ja ei kun pelamaan...;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102