ocaen Star Resort

sivutuuli

Heippa! Olemme menossa kyseiseen hotelliin. Voisiko joku kertoa, millaisiin huoneisiin suomalaiset majoitetaan? Millaiset ravintolat siellä on? Oppaassa luki, että rentotunnelmainen hotelli, mitähän mahtoi tarkoittaa?
Kuinka paljon lähistöllä on ravintoloita? Entä millaiset ostosmahdollisuudet ovat rantakadulla? Kannattaako käydä Phan Thietin kaupungissa ja mitäs kivaa olette siellä tehneet?
Millaisia omatoimijuttuja olette tehneet Muinessa tai muualla lähistöllä? Ihan kaikki jutut käy, koska pienikin retki voi olla hauska.

11

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vietnam

      HEI!

      Minä kaipailisin myös tietoa tuosta hotellista ja lähialueesta :)

      Milloin lähdette matkaan? Meidän reissu vasta maaliskuussa ja kova matkakuume jo vaivaa :D

      • sivutuuli

        Heippa vaan!
        Mekin olemme menossa maaliskuussa ja matkakuumetta täälläkin.


      • Vietnam
        sivutuuli kirjoitti:

        Heippa vaan!
        Mekin olemme menossa maaliskuussa ja matkakuumetta täälläkin.

        Hei!

        Minkä matkanjärjestäjän reissulla olette? Itse menemme Tjäreborgin reissuun ja ilokseni huomasin että että heidän matkavalikoimaan on tullut myös 2pv retki Dalatiin! Ehdottomasti paikka, jossa haluaisimme käydä. Mikäli vietätte lomasta osan Ho Chi Minh cityssä, kannattaa ostoksia tehdä sieltä mahdollisimman paljon --> aika monet keskustelupalstat ja matkakertomukset läpi kahlanneena, todella moni kehotti tekemään juuri noin. :D


      • sivutuuli
        Vietnam kirjoitti:

        Hei!

        Minkä matkanjärjestäjän reissulla olette? Itse menemme Tjäreborgin reissuun ja ilokseni huomasin että että heidän matkavalikoimaan on tullut myös 2pv retki Dalatiin! Ehdottomasti paikka, jossa haluaisimme käydä. Mikäli vietätte lomasta osan Ho Chi Minh cityssä, kannattaa ostoksia tehdä sieltä mahdollisimman paljon --> aika monet keskustelupalstat ja matkakertomukset läpi kahlanneena, todella moni kehotti tekemään juuri noin. :D

        Heippa!
        Olemme samalla matkanjärjestäjällä. Millainen porukka teillä on? Itse olen ollut aikaisemmin Vietnamissa muutamia vuosia sitten, ihana kaupunki.
        Saigonissa ollaan niin vähän aikaa, että ei siellä ole kauheasti aikaa ostella mitään ja sitten vielä ne Saigonin retket vievät vielä oman aikansa.


      • Vietnam
        sivutuuli kirjoitti:

        Heippa!
        Olemme samalla matkanjärjestäjällä. Millainen porukka teillä on? Itse olen ollut aikaisemmin Vietnamissa muutamia vuosia sitten, ihana kaupunki.
        Saigonissa ollaan niin vähän aikaa, että ei siellä ole kauheasti aikaa ostella mitään ja sitten vielä ne Saigonin retket vievät vielä oman aikansa.

        Isännän kanssa ollaan kahdestaan matkassa :) Thaimaassa on käyty kaksi kertaa ja nyt sitten uutta maata tutkailemaan. Muita retkiä en ole pahemmin ehtinyt miettimään, mutta tosiaan tuo Dalat on ehdoton suosikkimme. Miten ihmeessä tässä jaksaa vielä 4kk?!? :D

        Vaihdatteko rahaa etukäteen vai vasta paikanpäällä?


      • sivutuuli
        Vietnam kirjoitti:

        Isännän kanssa ollaan kahdestaan matkassa :) Thaimaassa on käyty kaksi kertaa ja nyt sitten uutta maata tutkailemaan. Muita retkiä en ole pahemmin ehtinyt miettimään, mutta tosiaan tuo Dalat on ehdoton suosikkimme. Miten ihmeessä tässä jaksaa vielä 4kk?!? :D

        Vaihdatteko rahaa etukäteen vai vasta paikanpäällä?

        Meitä on pieni porukka lähdössä maaliskuun alussa. Valitsimme tämän hotellin , koska se on keskeisellä paikalla. Olkoon nyt sitten millainen vaan, mutta paikka on tärkeä ja hotelli sopii meille, koska se on rentotunnelmainen oppaan mukaan. Oletteko Saigonissa ensin sen kolme päivää? Olimme viimeksi tunneliretkellä ja tykättiin kovasti. Minusta on oli hyvä retki.
        Saigonissa on ehdottomasti päästävä lakkatyötehtaalle ostoksille, sillä siellä on erittäin kauniita lakkatöitä kotiin tuomisiksi.
        Rahaa vaihdan vasta paikan päällä hotellissa heti kun sinne pääsen.


      • Vietnam
        sivutuuli kirjoitti:

        Meitä on pieni porukka lähdössä maaliskuun alussa. Valitsimme tämän hotellin , koska se on keskeisellä paikalla. Olkoon nyt sitten millainen vaan, mutta paikka on tärkeä ja hotelli sopii meille, koska se on rentotunnelmainen oppaan mukaan. Oletteko Saigonissa ensin sen kolme päivää? Olimme viimeksi tunneliretkellä ja tykättiin kovasti. Minusta on oli hyvä retki.
        Saigonissa on ehdottomasti päästävä lakkatyötehtaalle ostoksille, sillä siellä on erittäin kauniita lakkatöitä kotiin tuomisiksi.
        Rahaa vaihdan vasta paikan päällä hotellissa heti kun sinne pääsen.

        Kiitos vinkeistä, täytyy käydä tutustumassa myös tuolla tunnelialueella. Saigonissa kuluu ensimmäiset päivät ja siitä sitten maanantaina kohti Phan Thiefiä. :D Hotelli on kyllä tärkeä osa lomaa ja varsinkin tunnelmaa. Pitkään noita hotellitarjonnan vaihtoehtoja tutkailin ja hyvältä vaikutti. Plus hotellin sijainti on iso plus :D


    • vietnam

      Olin mieeni kanssa kyseisessä hotelissa saimme home huoneen mikä sitten vaihdettiin onneksi tuli aivan kamalat alergia oireet. Aamiainen aivan mahtava henkilökunta ystävällistä, ravintoloita lähellä vaikka kuinka ja kaikissa ruoka hyvää. Myös ostosmahdollisuuksia jonkin verran teetimme puvut ja silmälasit Phan Teitin kaupungissa näkemisen arvoinen. Rannalla hyvä kävellä ei edes tarvitse tossuja. Menossa taas talvella uudestaan mutta eri hotelli ja 3 päivää Saigonissa mikä myös nähtävä uuestaan mutta tua 3 päivää riittänee.
      Ei muuta kuin nauttikaa matkasta ja jos huone on huono valittakaa heti.

      • lomalla_auringossa

        Hei_

        Mikä on paras tapa liikkua hotellilta keskustaa? Mitä tuo välimatka maksaa?

        Mihin hotellivaihtoehtoon päädyitte tulevalla reisullanne?


      • vuokraa polkupyörä
        lomalla_auringossa kirjoitti:

        Hei_

        Mikä on paras tapa liikkua hotellilta keskustaa? Mitä tuo välimatka maksaa?

        Mihin hotellivaihtoehtoon päädyitte tulevalla reisullanne?

        tuli valittua sijainnin takia. Taksit on halpoja, niillä kannattaa liikkua. En suosittele mopon vuokrausta.


      • vietnaminaminami
        vuokraa polkupyörä kirjoitti:

        tuli valittua sijainnin takia. Taksit on halpoja, niillä kannattaa liikkua. En suosittele mopon vuokrausta.

        liikenne vietnamissa sekavaa ja kolareita paljon päivittäin, jos aiot vuokrata moton,niin ole varovainen sillä ajotapa vietnamissa täysin erilainen kuin mitä se on suomessa. Siellä on etuajo-oikeus on jotain aivan muuta kuin suomessa ja jos ajat kolarin niin 99% varmuudella joudut maksumieheksi, vaikka olisit syytön kolariin. suosittelen tutustumista paikalliseen liikenteeseen vaikka vuokraamalla polkuryörän aluksi ja sitäkautta totutella villiin menoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe