suzuki gsx-r 600 viat

kyykky R

olen laittamassa 600ärrää ja kiinnostais tietää mitä vikoja kannattaa huomioida pyörää ostaessa,että onks tietoo????

5

6941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bmw.

      riippuu siitä mihin sitä olet laittamassa,jos meinaat siitä ankkuria kannattaa öljyt ja muut nesteet laskea pois ,mikäli meinaat romuttaa mikä on ainoa järkevä käyttötapa ko.pyörälle vie se vain lähimmälle romuttamolle.

      • matiketo

        Itsekkin olen kiinnostunut ostamaan juuri GSX-600:sta. Lähinnä 1997-2001 mallista. Jotkut kateelliset Bemukuskit aina jaksaa vääntää kunnon japsipyöristä vitsiä, kun itsetunto on, mitä on.
        Onko kellään asiallista tietoa, mitä olis syytä ottaa huomioon 600 GXS-R ostaessa.?


      • kilo gixxer
        matiketo kirjoitti:

        Itsekkin olen kiinnostunut ostamaan juuri GSX-600:sta. Lähinnä 1997-2001 mallista. Jotkut kateelliset Bemukuskit aina jaksaa vääntää kunnon japsipyöristä vitsiä, kun itsetunto on, mitä on.
        Onko kellään asiallista tietoa, mitä olis syytä ottaa huomioon 600 GXS-R ostaessa.?

        vastauksia kysymyksiin löytyy täältä ----> http://www.gixxer.fi/


      • suzukigsxf
        matiketo kirjoitti:

        Itsekkin olen kiinnostunut ostamaan juuri GSX-600:sta. Lähinnä 1997-2001 mallista. Jotkut kateelliset Bemukuskit aina jaksaa vääntää kunnon japsipyöristä vitsiä, kun itsetunto on, mitä on.
        Onko kellään asiallista tietoa, mitä olis syytä ottaa huomioon 600 GXS-R ostaessa.?

        Pyörä on kestävä,omistin sellaisen poikani kanssa kimppaan ja ajoimme sillä reilut 150 tuhatta km.
        Huolot teimme siihen itse vaihdoimme öljyt ja suodattimen 3000 km välein ja koskaan se ei tiputtanut mitään,laakista aina käyntiin,myös talvisäilytysten jälkeenkin,12 000 km välein vaihda tulpat,Öljyt ,suodatin,ilmansuodatin ja kahden vuoden völein vaihda jarrunesteet,koska ne ei ole kovinkaan kummoinen investointi,silloin kun olimme ajaneet sen sataviisikymmentätuhatta,nin alkoi pikkuisen nokkaketju pitää ääntä,tosin poikani sitä ei huomannut vielä,koska kokemus hänellä on vasta kolmisenvuotta pyöristä,mitkä menee muualla kuin grossiradoilla,mutta niin kuin aina suzukeissa vaihteisto on äänekäs,mutta sen kuuluu ollakkin,kun ajat sen sisään,niin huolehdi se ensinmäinen huolto tarkasti,kun osat alkavat pyörimään,niin silloin alussa niistä itoaa hankautumisesta johtuen metallihiukkasia,kuten kaikista pyöristä,niin suodatin on syytä vaihtaa samallaaina ,kunöljyt vaihdat,jos hyvin haluat pitää,niin vaihda vielä tuossa 2000 km kerran öljyt ja suodatin,niin voit silloin olla varma siitä,ettei koneessasi ole epäpuhtauksia,jotka vahingoittaisi pyörääsi jossakin viheessa,pyörä on hyvä ostos,ketävä ja pirun luotettava,edulliset huollotkin,jos huollatat muuten ,kun itse.


      • suitsman-58
        matiketo kirjoitti:

        Itsekkin olen kiinnostunut ostamaan juuri GSX-600:sta. Lähinnä 1997-2001 mallista. Jotkut kateelliset Bemukuskit aina jaksaa vääntää kunnon japsipyöristä vitsiä, kun itsetunto on, mitä on.
        Onko kellään asiallista tietoa, mitä olis syytä ottaa huomioon 600 GXS-R ostaessa.?

        Kun olet ostamassa kyseistä pyörää,niin jos mahdollista osta se hiuikan vrttuneemman ikäiseltä mehkilöltä,niin sitä on silloin huollettu hyvin ja kun teet äkkinäistä silmäystä katso ketjut ja rattaa,renkaiden kulutuspinta,jos akakumi on sileänä ja ketjut viimisissä kiristyspisteissä eikä mittarissa ole yli 40 000 tuhatta,niin voit olla varma,että pyörä on saanut aikamoista haipakkaa,sillä tuossa neljässäkympissä ajettu gikseri pitäisi olla vielä alkuperäisillä ketjuilla ja rattailla,silloin vaikka ne olisi kuluneet loppuun,niin pyörällä on ajettu maltillisesti,koska ketjut/rattaat kestävät hyvällä ajolla sen verran,sitten katsele,on siihen tiputtanut läiskiä,missä pyörä yleensä seisoo,jotta tiedät,kaikkien nesteiden pysyvän siellä missä niiden kuuluukin,jos pyörää on pidetty hyvin sen huomaat,kun kone kiiltä noilla lukemilla kuin uusi,tarkista onko kolaroitu ja etteiole ollut oikaisurobotin käsittelyssä,sen saat entisestä akesta tietää,pyydä pyörän historia,jos rekisteriotteessa on paljon noita omistajia ollut,niin esi sellainen,missä omistajia on ollut korkeintaan 3 ,jo 40 t ajettuTarkista,että huotovihkossa on huoltojen yhteydessä aina leima,sillä 1000km on luovutushuollosta seuraava ja sitten tulee 6000 km huolto ja se ,että ne huollot on tehnyt valtuutettu suzukin huoltro,eikä mikään ns. nyrkkipaja,jarrupalat on syytä myös tarkistaa
        ja jos vanhempi ,kuin 3 vuotia,niin milloin akku on uusittu viimeksi,hyvä pyöränpitäjä pitää kaikesta kirjaa,mitä on ostettu ja milloin ja kuka ne on asentanut,Noita tuon mallisia gikserejä on myynnissä paljon,niin kannattaa rauhassa tutkia mistä ostaa,jos liikkeestä,pyydä kesän takuu,jos pyörä on hyvin pidetty sen sinulle antavat, mieluiten osta yksityiseltä,sillä silloin säästät tonnin verran ainakin ja kuten sanoin,niin jos löytyy myyjä,jolla jo ikää yli 45 vuoden,niin uskoakseni pyörä uutta vastaavasa kunnossa,itselläni on ollut suzukeja noin 5-6 kpl:ää ja moitteita en voi sanoa yhdestäkään on uusia ainaollut,mutta len niillä paljon myöskin ajanut,nyt ostin talvella 1250 gsxfa ja sitä ennen ajoin samanlaisella 650:sellä ja toimi kuin rolexi,poikani ajaa nykyisin isommalla ja nopimmalla R:llä ja 12 tuhatta ajettu ,kun syksyllä teki sihen huollon,hyvä huoltopaikka on metura-motors,siellä tehdään hienoa työtä ,tilat siistit ja asentajat vailla vertaa,osaavat kaiken ja kaikkiin on myös vehkeet,joten jos uudellamaalla asusta,huollata siellä,niin ei tarvitse olla huolissaan ono tehty vai ei,itse merkkasin jokaiseen kohtaan pienet merkit,jotta näen onko niissä käyty,joka paikasa kaikki oli tehty todellakin hyvin,pyörä on hyvä ostos,kuten yleensäkin suzukit ovat olleet,itselläni on niihin yli 31 vuoden kokemus ja merkkiä en vaihda.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1163
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      820
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      819
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      794
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe