Mopoautot

....................

Pois liikenteestä! On vaan tientukkeena!

82

4778

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suoratsanat341412413

      Jos ne noin paljon ärsyttää nii voit vaan vetää kätee. Olet 60v neitsyt eikä se miksikään muutu.

      • tyyppi93

        Saamarin pahvilaatikot... kaikkien tiellä ja hemmetin vaarallisia kolaritilanteessa etenkin ajajalleen.


    • keletin

      Mopoautot ovat nolompia kun sähköautot! Vittu millanen pelle ajaa sellasella täysiä paskoja? Mielummin ootan sen 3 vuotta ja ostan OIKEAN auton enkä mitään mopoauto paskaa.

      • mautoilija

        Monikohan teistä on mautoilla ajanu. Tosi hyviä talvella ja sateella ja paljon mukavampia ajella kun mopolla. Mitä noloo niis on? Okei hyvä maksaa noin 15 000 E mut jos on rahaa niin onks se teilt pois.


      • markka herra
        mautoilija kirjoitti:

        Monikohan teistä on mautoilla ajanu. Tosi hyviä talvella ja sateella ja paljon mukavampia ajella kun mopolla. Mitä noloo niis on? Okei hyvä maksaa noin 15 000 E mut jos on rahaa niin onks se teilt pois.

        No on se vähä uskomatonta jos joku 15v nassikka ajaa tuliterällä 15 000€ mopoautolla. Miten sellasella nassikalla voi olla noin paljo rahaa? Mopoautot on tarkoitettu jollekki 80 vuotiaille papoille. Niillä on eläkkeet, niil on rahaa. Ja sitäpaitsi mitä vitun järkeä maksaa 15 000€ sellaisesta ajoneuvosta jolla ajat sen 3 vuotta. AJATELKAA 15 tuhatta euroa on suunnilleen 90 000 vanhaa markkaa!


        AJATELKAA YHDEKSÄNKYMMENTÄTUHATTA MUMMON MARKKAA !!!!

        Ei kukaa markka aikana olis ostanu jannullensa 90 000 markan MOPOA! SIIS MITÄ VITTUA?????????? AJATELKAA!


      • mautoilija
        markka herra kirjoitti:

        No on se vähä uskomatonta jos joku 15v nassikka ajaa tuliterällä 15 000€ mopoautolla. Miten sellasella nassikalla voi olla noin paljo rahaa? Mopoautot on tarkoitettu jollekki 80 vuotiaille papoille. Niillä on eläkkeet, niil on rahaa. Ja sitäpaitsi mitä vitun järkeä maksaa 15 000€ sellaisesta ajoneuvosta jolla ajat sen 3 vuotta. AJATELKAA 15 tuhatta euroa on suunnilleen 90 000 vanhaa markkaa!


        AJATELKAA YHDEKSÄNKYMMENTÄTUHATTA MUMMON MARKKAA !!!!

        Ei kukaa markka aikana olis ostanu jannullensa 90 000 markan MOPOA! SIIS MITÄ VITTUA?????????? AJATELKAA!

        No kyllä meilläpäin ainakin moni nuori ajaa tuliterällä 13 000 - 20 000 euron mopoautolla. Oikeastaan kaikki ketä täällä päin ajaa ovat nuoria eikä vanhuksia. Voi sen sitten myydä tai jättää sisarusten käyttöön, kun ei enää tarvi. Pitävät hyvin arvonsa. Ja tuskinpa kukaan nuori niitä itse ostaa, vanhempien nimissähän ne ovat. Ovat oikeasti tosi käteviä sateella ja kylmällä ja näissä on tosi iso peräkontti. Onhan se kolme vuotta oikeastaan aika pitkä aika. Vaihtaahan moni uuden autonkin kolmen vuoden välein tai useammin.


      • aasasasassssa
        mautoilija kirjoitti:

        No kyllä meilläpäin ainakin moni nuori ajaa tuliterällä 13 000 - 20 000 euron mopoautolla. Oikeastaan kaikki ketä täällä päin ajaa ovat nuoria eikä vanhuksia. Voi sen sitten myydä tai jättää sisarusten käyttöön, kun ei enää tarvi. Pitävät hyvin arvonsa. Ja tuskinpa kukaan nuori niitä itse ostaa, vanhempien nimissähän ne ovat. Ovat oikeasti tosi käteviä sateella ja kylmällä ja näissä on tosi iso peräkontti. Onhan se kolme vuotta oikeastaan aika pitkä aika. Vaihtaahan moni uuden autonkin kolmen vuoden välein tai useammin.

        ja niillä voi ajaa paljo lujempaa, meillä menee 64km/h


      • PASKA MOPO AUTO
        markka herra kirjoitti:

        No on se vähä uskomatonta jos joku 15v nassikka ajaa tuliterällä 15 000€ mopoautolla. Miten sellasella nassikalla voi olla noin paljo rahaa? Mopoautot on tarkoitettu jollekki 80 vuotiaille papoille. Niillä on eläkkeet, niil on rahaa. Ja sitäpaitsi mitä vitun järkeä maksaa 15 000€ sellaisesta ajoneuvosta jolla ajat sen 3 vuotta. AJATELKAA 15 tuhatta euroa on suunnilleen 90 000 vanhaa markkaa!


        AJATELKAA YHDEKSÄNKYMMENTÄTUHATTA MUMMON MARKKAA !!!!

        Ei kukaa markka aikana olis ostanu jannullensa 90 000 markan MOPOA! SIIS MITÄ VITTUA?????????? AJATELKAA!

        olen samaa mieltä mopoautojen suhteen kun kaikki mitä oon nähny on ollu ihan vitun rumia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! että NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • ldjbrbfickfkchdo
        mautoilija kirjoitti:

        Monikohan teistä on mautoilla ajanu. Tosi hyviä talvella ja sateella ja paljon mukavampia ajella kun mopolla. Mitä noloo niis on? Okei hyvä maksaa noin 15 000 E mut jos on rahaa niin onks se teilt pois.

        Samalla hinnalla saa Saksasta -08 vuosimallin Volvo v70 ja mieti ajatko mielummin luksusvolvolla vai muovilaatikolla


      • tuiihgfxcv
        mautoilija kirjoitti:

        No kyllä meilläpäin ainakin moni nuori ajaa tuliterällä 13 000 - 20 000 euron mopoautolla. Oikeastaan kaikki ketä täällä päin ajaa ovat nuoria eikä vanhuksia. Voi sen sitten myydä tai jättää sisarusten käyttöön, kun ei enää tarvi. Pitävät hyvin arvonsa. Ja tuskinpa kukaan nuori niitä itse ostaa, vanhempien nimissähän ne ovat. Ovat oikeasti tosi käteviä sateella ja kylmällä ja näissä on tosi iso peräkontti. Onhan se kolme vuotta oikeastaan aika pitkä aika. Vaihtaahan moni uuden autonkin kolmen vuoden välein tai useammin.

        Meillä on ollut sama volvo jo 11 vuotta ja se sinun mautosi mahtuisi meidän auton takakonttiin


      • 423542354

        Mitäs pahaa sähköautoissa on? Jos mietit esim. Teslaa, en löydä siitä mitään moitittavaa. Jos pidät sähköautoja "noloina" niin voi hyvää päivää..
        N. 30 vuoden päästä sun bensa- ja dieselautot tulevat olemaan hyödyttömiä, koska öljyä ei vain enää ole.


      • Teslaauto

        Se on varmaan hänen mielestä nolo ku ne ei pidä sellasta jumalatonta meteliä et kuuluu väh. 4 km päähän. Toisin ku hänen viritelty 90 luvun bemari muna jonka on isä kaiken lisäks maksanu.


      • Kyllästynyträlläämiseen
        markka herra kirjoitti:

        No on se vähä uskomatonta jos joku 15v nassikka ajaa tuliterällä 15 000€ mopoautolla. Miten sellasella nassikalla voi olla noin paljo rahaa? Mopoautot on tarkoitettu jollekki 80 vuotiaille papoille. Niillä on eläkkeet, niil on rahaa. Ja sitäpaitsi mitä vitun järkeä maksaa 15 000€ sellaisesta ajoneuvosta jolla ajat sen 3 vuotta. AJATELKAA 15 tuhatta euroa on suunnilleen 90 000 vanhaa markkaa!


        AJATELKAA YHDEKSÄNKYMMENTÄTUHATTA MUMMON MARKKAA !!!!

        Ei kukaa markka aikana olis ostanu jannullensa 90 000 markan MOPOA! SIIS MITÄ VITTUA?????????? AJATELKAA!

        Mun nuoruudessa niillä ajoi kehitysvammaiset! Mut toisaalta ku katselee sitä niiden ajamista ja pelleilyä ni voi todeta et kehityvammaisetkin ajaa fiksummin!!!


      • Anonyymi

        Nii i kyllä se itteeki pistäis harmittaa jollei ois varaa ostaa sellasta ”paskaa”


      • Anonyymi
        markka herra kirjoitti:

        No on se vähä uskomatonta jos joku 15v nassikka ajaa tuliterällä 15 000€ mopoautolla. Miten sellasella nassikalla voi olla noin paljo rahaa? Mopoautot on tarkoitettu jollekki 80 vuotiaille papoille. Niillä on eläkkeet, niil on rahaa. Ja sitäpaitsi mitä vitun järkeä maksaa 15 000€ sellaisesta ajoneuvosta jolla ajat sen 3 vuotta. AJATELKAA 15 tuhatta euroa on suunnilleen 90 000 vanhaa markkaa!


        AJATELKAA YHDEKSÄNKYMMENTÄTUHATTA MUMMON MARKKAA !!!!

        Ei kukaa markka aikana olis ostanu jannullensa 90 000 markan MOPOA! SIIS MITÄ VITTUA?????????? AJATELKAA!

        Ei se oo sulta markka herra pois jos jollain on varaa ja sulla ei


      • Anonyymi
        PASKA MOPO AUTO kirjoitti:

        olen samaa mieltä mopoautojen suhteen kun kaikki mitä oon nähny on ollu ihan vitun rumia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! että NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ja sulla ei ees varmaa oo sellasta ja sen takii täällä raivoot ku se on nii kauheeta ku jollai on jotai mitä sulla ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sulla ei ees varmaa oo sellasta ja sen takii täällä raivoot ku se on nii kauheeta ku jollai on jotai mitä sulla ei

        Ei tietenkää oo helvetin noloja ja muuteki ku penikat laittaa bassot soimaa nii ulkoota päin kaikki nauraa sulle ja katteet irtoilee, mutta ei siinä aja hyvillä mielin sun 1metrin pitusella paperi laatikolla jolle oot menny ottaamaan liekkikuvioinnit


      • Anonyymi
        Kyllästynyträlläämiseen kirjoitti:

        Mun nuoruudessa niillä ajoi kehitysvammaiset! Mut toisaalta ku katselee sitä niiden ajamista ja pelleilyä ni voi todeta et kehityvammaisetkin ajaa fiksummin!!!

        No siis kannatais kattoo perusfaktat esim et tainnu tietää että mopoautot käy kaikki samat koulutukset ku autot esim ihan ajokoe liikenteessä joten voit mennä sen millikiituris kaa jonneki nurkkaa vetää kätee :)


    • fkjsngjbskjg

      Mopoautot vittuun! Ihan sama onko siellä nuori vai vanhus ratissa mut ei oo kiva ajaa 60 alueella mopolla kun mopoautot hinkkaa edessä kolmeakymppiä. Eihän niitä voi jumaliste ees virittää! Ainakaan tosissaan. Ja toinen ketkä pois liikenteestä on vanhukset jotka ei osaa ajaa ja isinvitossarjanbemarihinttarikakskymppisetjätkät. Vanhukset ajaa samalla 60 alueella kahtakymppiä ja kääntyy eteen risteyksistä. Bemarimiehille mopo on kuin punainen vaate härälle. Tein kerran kokeen. Ajoin 50 alueella 55 km/h. Bemarimies lähtee ohittamaan. Kiihdytin 75 km/h ja bemarimies yrittää vieläkin ohittaa. Tuli kuitenkin liikenteenjakaja vastaan ja Bemarihomo jäi nuolemaan näppejään. En tiedä miten muualla mut täällä on melkein itsemurha ajaa vakiomopolla/mopoautolla.

      • ootkoJONN3TAR

        JONN3TAR ????


      • asdsaddsaasdd

        ihan pakko sanoa jos joku edes lukee tätä koskaan..

        Mopoautosta kun ottaa prikat pois ni kulkee sen 80 joten mene muualle pätemään kun et asiasta tiedä :D


      • Anonyymi

        Hanki eka fakta tietoo mopoautoista ennen ku tuut tän huutaa MOPOAUTOJA VOI VIRITTÄÄ !


    • Skootterit pois liikenteestä ja kaikki kevytmoottoripyörät. Pyöräilijät varsinkin!

      Liikennesäännöistä ei ole tietoakaan ja aina tientukkeena.

      Pitäs pitää asetta autossa, että aina kun tulee joku hippi sen vespansa kanssa eteen niin sais sen ammuttua manan majoille.

    • nuori autoilija

      Esimerkki
      80km/h rajoitus. Ei ohituspaikkoja.

      Ajan normaalisti kun huomaan pitkän jonon ja sitten madellaankin 30 km/h nopeudella (ylämäessä suorastaan pysähdyttiin) edessä kolme henkilöautoa sekä rekka ja niiden edellä mopoauto, jossa istuu ilmeisesti vasta kortin saanut nuori. Tätä miellyttävää ajoa kestää n. 15 min ennen kuin itse pääsin lopulta ohittamaan. Onneksi itsellä ei ollut kiire, mutta rekkakuskia varmaan todella ärsytti. Lisäksi kyseisen reitin olisi vielä voinut kiertää ns. vanhaa tietä pitkin, joka olisi ollut hieman pitempi (nopeusrajoitus olisi ollut alhaisempi) hiekkatie.

      Ehdotukseni olisikin, että mopoautotoilta kiellettäisiin muutkuin taajama-ajot, joissa nopeudet ovat muutenkin alhaiset.

    • klgjkljgklg

      Jalankulkijat ja autot pois liikenteestä. Samoin kaikki kaksipyöräiset.

    • Ei se vika autoissa oo, kuskissa se on. Kaverikin meinasi litistyä seinän ja mopoauton väliin ku teinipissis ajeli miten sattuu ja kaveri ajo pevettiä. Lopuksi ajo vierelle ja potkas sivupeilin paskaksi. Joka oli ihan oikein. Kyllä sellanen mopoauto ois ihan jees.

    • Miten ne mopoautot tuo sitä ketteryyttä liikenteeseen sateella ja talvella?? Nehän muovi räpylät vaan tukkivat liikenteen!! joten mikä ihmeen ketteryys.. ja se on meiltä pois kun ne tukkivat tietä!

      • Anonyymi

        Kyllä itse olen MOPOAUTOLLA OHITELLUT AUTOJA vaikka mopoautoni ei olekaan mikään raketti mutta ei ole minun ongelmani jollei jonkun auto kulje kuin 25 km/h


    • pesukoneet suohon

      pesukoneita sanon minä... se on jotenki niin naurettavaa et 15v pimut ja pojat jotka on saanu sen 15 000e upouuden pesukoneen ja sit ollaa nii leijjana et jalatki lähtee alta.... tekis mieli tempasta jokasta mopoautoilijaa. mopoauto on tarkotettu alunperin invoille ja vanhuksille

    • AixamRuleTTaaA

      Tunkekkee ne mopoautot suohon niikö olis jo!! Minnuu heremostuttaa ku ne on tietukkona !

      P.S. itellä on Aixam mopoauto. Se on Ebin :-DD

    • Käytettyjäkin on...

      Ei sen tarvii olla uus ollakseen mopoauto

    • työmiesautomies

      saatanan tien tukkeet vituttaa ajaa töihin kun ne perkeleet ajaa kestkellä tietä eikä ohi pääse pitäs mokomat kieltää

      • .....

        No ehkäpä mauto ajaa kaistan kesekellä kuin autokin, kun hän saa ajaa siinä!


    • nbvcxx

      Mopoautot ois hyvät ikäihmisillä. En käsitä miks nuoret ostaa niit. Tai tuunaa.

      • ade

        mopo autot on turhia tien tukkoja


    • avautuminem asiasta

      Täällä mopoilijat sanoo että on jonnea ja tyhmää ostaa mopoauto. Sillä aikaa samat mopoilijat juo Es ostaa derbeihinsä 80cc pyttyjä jotta ne kulkisivat kovempaa. Tilaa monster energy tarrasarjoja mopoihinsa. Hitsaa ittelleen keulinta raudat mopoon. Yrittää opetella keulii ja käy mopo miiteissä ja silti miettii sateessa tai kylmässä ajaessaan kuinka paljon mukavempaa olisi istua lämpimässä mautossa suojassa tuulelta sateelta ja kylmältä.
      Ymmärrän että mopolla on hauskempi ajaa kesällä mutta kesä on lyhyt ajan jakso ja kesäisinkin sataa mutta ei mopolla ajessa mitään vauhdin huumaa tule :DDD ellei sitä tappiin viritä. (joka varsinkin pääkaupunki seudulla helvetin tyhmää) Kevaria ajaessa juttu aivan toinen kun oikeasti pääsee paikasta toiseen nopeammin ja vauhti on suurin mitä suomessa saa teillä ajaa.

      Minusta mopoauto ei ole hassumpi väline nuorelle liikkua paikasta toiseen kun sen käytettävyys on vuoden ympäri!!!!!!! Ja jos hinta on ongelma niin kyllä niitä saa käytettyinäkin samoihin hintoihin kun esimerkiksi uusi hm jne. Ihan turha on täällä purkaa kateellisuuttaan mautoilijoille ellei ole edes yhtä järkevää argumenttia.Yleisimmät kommentit kaikki alla mautoja vastaa ovat kuta kuinkin tälläisia"Mauto on homoille derbi äijille ja rööki on justa jees vittu perkele saatana ja ES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" .

      Olen puhunut.

      • nuutinviereinenmies

        Täysin samaa mieltä mutta ei saa yleistää liikaa mut on aika paljo jonneja.


      • ookanviereinenmies

        Ja mitähän vittua :D :D


      • Anonyymi

        Sentään joku puhuu järkeä


    • Actually

      Nyt nyt. Ei see mitään auta että ulisette täällä, että mopoautot on paskoja ja pahvilaatikoita ja matolaatikkoja ja koirankoppeja ja ja...

      Opetelkaa elämään sen kanssa, että niitä on olemassa. Ei varmasti tee haittaa pääkopalle. Lopettakaa turha paskan jauhaminen. ¿Comprende?

    • uuyhtrtfredg

      Mistäköhän johtuu ettei autoja päästetä ohi? Miettikää sitä. itse päästin ekat 10km mitä olen mopoautolla ajanut ja niin usein näytettiin juntinmerkkiä että hävettää puolestanne. Eikö voisi esim. vilkkua vilauttaa kiitokseksi niinkuin useat rekkakuskit tekee? Siksi väistän vain rekkoja...

      • Skode57558

        Niinku et päästä autoja ohi ku ne näyttää suunnillee keskarii. mistä tiedät et ne näyttäis, jos meet sivummalle heti ja toi ei oo mikään syy olla päästämättä autoja. Itekki vituttaa ku ajan skootteril ja joku urpo on takana eikä mee ohi tai joku amis menee ohi satasta


    • ade

      mopoautot vittuun

    • ade

      mopot on parhaita mopo autot vaan pois :)

    • cuxybuxy

      Miksei voisi 15-vuotiaana vain ajaa tavallista autoa tietyn nopeusrajoituksen mukaan, se olisi

      1. Liikenteelle parempi vaihtoehto kuin mauto
      2. Paljon turvallisempi kuin mauto
      3. Muutenkin hienompaa ajella kuin mautoa

    • mautoileva kaveri

      Luulevatko autoilevat ihmiset oikeasti, että mautoilijoista on hauska aina körötellä tientukkeena ja katsoa kun muut menevät täysillä ohi kaupungissakin, jossa itsellä vauhtia ajoittain 50 (eli ei alinopeutta vaan joskus päinvastoin)

    • Toisaalta onhan sekin jonkinlaista darwinismia, jos joku on niin itsetuhoinen, että lähtee moisella pahvikioskilla liikenteeseen.

    • Jkggdbgu

      Mieluummin mauton ku derbi. Mun pikkuserkuilla oli mauto ja rieju molemmat meni 60 km/h. Muutenkin itte tykkään kalastaa nii saatiin veneen moottori ja kamat sinne. Riejussa tilaa ei ois ollu ees kalapakille.

    • näin.on

      Jos itte voisin niin kieltäisin mopoautot ja ottaisin oikeat autot käyttöön. Jos 16 v tyyppi saa ajaa mopoautolla niin saisi minun mielestä ajaa autollakin, eihän se paljon muutu, auto vaan kulkee nopeammin ja on kestävempi.

    • Vainköyhilläonkiire

      Mikä vittu tääl nyt taas on? Miten se on teilt pois jos joillain on vähä enemmän rahaa ku toisilla ja voi vaikka sitte sijottaa sen 15000 siihe mopoautoon. Ja jokane mopoilija joka tääl valittaa et mopoautot on perseestä ni ihan varmana sateella ja talvella miettii et ai että ku olis semmone pesukone. Itellä fantikki ja chatenet ch26 ja molemmissa omat hyvät puolensa. Mut jos pitäis valita ni mielummin moposta luopuisin. Ihme juttu miten tämmöne liikuttaa jonku perset näinki paljo. Mullaki oli mopoautoon päälle kymmenentonnia omia säästöjä ja sit vielä toiset kymmenentonnia tuli porukoilta ja uus fana. Ja te idiootit sieltä paskapalkkasista duuneistaootte kans ihme porukkaa. Ihme et toista pitää kadehtia. Kasvakaa!

      • Bozek

        Kuka kehari laitta vittu 15tonnia vittu mopoautoon sillä hinnalla saa jo hyvän auton ja talvella on vitun kiva ajaa mopolla että miettikää saatana mihin rahanne käytätte "mä säästän kymppitonnin ja ostan pesukoneen pahvi kuorilla" ne rahat vois käyttää johonkin järkevään ja mä ainaki ajan tommoste homojen päälle mun autolla.


      • Anonyymi
        Bozek kirjoitti:

        Kuka kehari laitta vittu 15tonnia vittu mopoautoon sillä hinnalla saa jo hyvän auton ja talvella on vitun kiva ajaa mopolla että miettikää saatana mihin rahanne käytätte "mä säästän kymppitonnin ja ostan pesukoneen pahvi kuorilla" ne rahat vois käyttää johonkin järkevään ja mä ainaki ajan tommoste homojen päälle mun autolla.

        Lopettakaa se valittaminen jollei itellä oo varaa muutaku mopoon !


    • Vitumautot

      En kyllä ymmärrä itekkään yhtää että miks pitää myydä ylihinnalla mautoja aka pesukoneita 15 vuotiaille. Miks ei vaa voitas antaa 16 vuotiaalle ihan autokortti.

      • mammamauto

        Se on kuulemma kehitteillä. Mut sitä odotellessa mennäänpä ulos porukalla kaatamaan mautoja! Ja servataan niiden kuskit ja sanotaan "Hieno pyörillä varustettu pesukone, minne patterit laitetaan?".


      • Anonyymi
        mammamauto kirjoitti:

        Se on kuulemma kehitteillä. Mut sitä odotellessa mennäänpä ulos porukalla kaatamaan mautoja! Ja servataan niiden kuskit ja sanotaan "Hieno pyörillä varustettu pesukone, minne patterit laitetaan?".

        Mistä sellaisia pesukoneita saa jotka toimii pattereilla?


    • Maajussintrakrori

      Kaikki ootte väärässä! Traktori on se juttu! Sen voi hankkia 15 vuotiaana. Sillä pääsee kovempaa kuin mautolla ja kesätöiden hankinta helpottuu!

      • Anonyymi

        Ööh kovempaa?


    • vittunäinseon

      Lasketaan B-kortti 15v tai 16v ja mautot perseesee

    • Mopoautotonhomoille

      Ei täst oo kauaakaa ku yhen mopoauton kaadoin kumoon prkl sit se omistaja homo vässykkä tuli itkee siihe vieree leipasin turpaan

      • Anonyymi

        No oho ootpas ny fiksu ollu,ei voi muutaku ihailla huomatkaa sarkasmi


    • lokkitzz

      Meiä luokalla on semmone mauto homo joka leijju koko ajan et sillä saa pesää... Meni hermmot ja iha läpäl pyysin et otetaa viivat se vitu hinari mauto kuski ajo ojaan sillä sit menin vaa sutii sitä mutaa sen mauton päälle heheee

    • Irak

      Täällä irakissa mopoauton kuljettajan naama työnnettii mopon kuumaan pakoputkeen kunnes pyysi anteeksi että oli ajanut pahviautollaan

    • Naurattaaa

      Miksköhän suomalaiset on näin helvetin kateellista porukkaa, jos jollain on varaa ostaa se uus mopoauto ni antaa ostaa, ei mene senttiäkään kenenkään muun lompakosta ku sen joka sen ostaa. Ollaan me suomalaiset vaan ihan vitun kateellisia

      • Anonyymi

        Sentään sinä puhut järkeä👍🏻


    • VonMcCartney

      Tääl taitaa kuulua rahavaitten ja köyhien kateellita ininää ku ei oo lapsilleen varaa ostaa kunnon menopeliä vaan joutuu ajelle sateessa jollain mopolla nimittäin mopo on rahvaitten kulkupeli

    • EriHarrastusEiMopoa

      Ei 15-vuotias tarvi mitään mopoautoa eikä mopoakaan. Itselläni ei koskaan ole ollut mitään mopoa alaikäisenä. Kouluun menin bussilla. 17-vuotiaana aloitin autokoulun, jota kävin koulupäivän jälkeen. Sen puolen vuoden ajan jotkut arkipäivät olivat pitkiä, mutta tämä palkittiin täytettyäni 18 ja tuore b-kortin omistaja.

      • crazy-mad-insane

        Eli jälleen tämä klassinen valitus. Eli, kun mulla ei ollut, niin ei muillakaan tarvitse olla. Aika köyhä näkemys, onneksi sun mielipiteesi on vain sinun.


      • Anonyymi

        Terv Pirkko 70 v


    • Anonyymi

      Jos Suomi ei olis niin nössö niin meillähän olis noi kevytautot jo käytössä!

    • Anonyymi

      Mopoautot voi tunkea suoraan paaliin. Saattaapi muovinpalasia lennellä.

    • todellakin mopoautot ovat turhia ja ne pitäisi kieltää

    • Anonyymi

      Totta että mopoautot on hyviä huonoilla säillä, mutta onha se mopo ny kuitenki paljo siistimpi. Meijä seudul käännetää mautot katollee, jos nähää tukkimas parkkiksii

    • Anonyymi

      Kumma kun ei saa tehdä mitään sallittua. Siis esimerkiksi noudattaa taajamassa 40 km/h nopeusrajoitusta ilman että on kuulemma tien tukkeena. Kumma kun toistaiseksi sallittu mopoauto on saatava kiellettyä. Joku läski sika sillä velka-BMW;llä tai velka-Audilla jossa on 400 hevosvoimaa kannattaakin keulia - juuri mopoautolle. Kerrankin on kaljupäällä valtaa.

      Kumma kun huolestuttaa mopoautoilijan turvallisuus niin saatanasti, kun itse ajetaan kahdella pyörällä risteykseen ja aina ilman vilkkua, joka liikennevaloihin autoslalomia että pääsisi paalulle, perävalot pimeänä lumimyrskyssä ja muulloin pelkät parkit kun on niin saatanan köyhää polttaa niitä Bilteman xenoneja, ja lopulta aina ja kaikkialla kiinni jonkun perseessä. Nämähän eivät voi olla jonkun mopojonnen hommia mopoautolla.

    • Anonyymi

      Itse pidän mopoautoja turvattomina, rumina, ruma äänisinä ja täysin järjettöminä! Itse olen mopoikäinen poika ja kyllä mopon kortin saatuani otan. Itse asiassa jopa skootterin ennemmin kuin mopoauton. Mopoauton hinnalla saa monta käyttökuntoista henkilöautoa. Niistä pyydetään tuhansia euroja vaikka ok kuntoisii henkilöautojakin saisi alle 500€. Monet ostaa mopoauton pariksi tai kolmeksi vuodeksi ja myy sit pois kauheella tappiolla kun arvo laskenut kolhujen ja älyttömien muutoksien takia vähintään 1000€. Onko mitään järkeä? Mielestäni tuollainen pariksi vuodeksi käyttöön tuleva ajoneuvo pitäisi olla halpa ja varmatoiminen mitä mopoauto ei mopoon verrattuna ole. Kun ostaa jollain vähän yli 100€ mopon niin hyvällä tuurilla siitä saa sen 100€ vielä parinkin vuoden päästä.

      • Anonyymi

        Juurikin näin! Mopoautot ovat aivan järjettömiä muovi laatikoita jotka ovat vaarallisia. Ne menevät kolarissa lyttyyn ja pahimmassa tapauksessa koko koirankoppi syttyy palamaan eikä kuljettaja saa ovea auki. Siinä lähtee aika nopeeta henki.


      • Anonyymi

        Näytä mulle, että mistä saat tieliikennekelpoisen mopon 100€:lla? Itse en ole ainakaan sellaiseen törmännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä mulle, että mistä saat tieliikennekelpoisen mopon 100€:lla? Itse en ole ainakaan sellaiseen törmännyt.

        No en oo tuon kommentin kirjoittaja jossa mopoja kerrotaan löytyvän 100€ hintaan, mutta itse ostin tieliikenteeseenkin käyvän mopon sukulaiselta. Tosin ehkä se hieman vaikutti että tosiaan ollaan sukua joten ehkä ei pyytänyt niin suurta hintaa mitä olisi tuntemattomalta pyytänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en oo tuon kommentin kirjoittaja jossa mopoja kerrotaan löytyvän 100€ hintaan, mutta itse ostin tieliikenteeseenkin käyvän mopon sukulaiselta. Tosin ehkä se hieman vaikutti että tosiaan ollaan sukua joten ehkä ei pyytänyt niin suurta hintaa mitä olisi tuntemattomalta pyytänyt.

        On joo hieman eri asia ostaa sukulaiselta tai kaverilta, kuin ns. vapailta markkinoilta.


    • Anonyymi

      Okei, juu ei järkeä ostaa 3 vuodeksi 15 000€ muovilaatikkoa, jolla pääsee johonkin paikkaan helposti, vaikka minulla olisi ollut 15-16 vuotiaana 15 000€ olisin odottanut ja ostanut sillä kunnon Japanilaisen auton.

      Sen vaan sanon että en edes ikinä kehtaisi ajaa MOPOAUTOILLA, koska ne näyttävät liian hassuilta.

    • Anonyymi

      Mopoauton hankkiminen on todella tarpeellinen hankinta, koska nuori pääsee sillä kouluun ja töihin ja myös mahdollisiin harrastuksiin. Ilman mopoautoa nuoren on vaikeampi lähteä kouluun ja siten on vähemmän motivaatiota opiskeluun. Kimppakyydillä menemisessä on ongelmana se ettei saa lähteä silloin kun haluaa, sen takia mopoauto on järkevä hankinta.

      • Anonyymi

        Mopoautot on tarkoitettu niille, jotka ovat kirjaimellisesti syntyneet kultalusikka perseessä. Autojen hinnat uutena & käytettynä ovat sen verran kovia.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe