Suunnittelemme matkaa Nizzaan tai sen lähistölle ensi keväälle, toukokuun loppupuolelle. Osaako joku sanoa, millaiset lämpötilat siellä on silloin? Onko jo rantalomakeli?
Nizzaan toukokuussa?
2
1580
Vastaukset
- Leksa S.
Täydet rantalomakelithän siellä. Yöllä voi olla viileää mutta useimmiten lämmintä silloinkin.
Tapaan itse käydä aina toukokuun lopulla Nizzassa koska sinne saa silloin poskettoman halpoja
äkkilähtöjä vaikka Aurinkomatkoilla onkin sinne pakettimatkamonopoli kun Finnmatkat luopui.- En peu France
Olemme vaimoni kanssa viettäneet useana syksynä 7 - 10 pv:n kaupunkilomia Euroopassa ( palasimme juuri Berliinistä) Vaimo alkoi puhua, että seuraavaksi hän haluaisi lomalle kevään kukkeuteen. Koska matkamme ajoittuisi toukokuun alkuun, ja minä tykkään lämpimästä, olen vilkuillut yhtenä vaihtoehtona Nizzaa. Kumpikin puhuu ranskaa jonkin verran. Kertoisitko, miksi kannattaisi mennä juuri tuohon kaupunkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210