Druidismi on virallinen uskonto Isossa-Britaniassa
http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/2010/10/druidismi_sai_uskonnon_aseman_britanniassa_2027897.html
Druidism virallistettu
5
597
Vastaukset
- wiccan-acolyte
Eikö tämän keskustelun pitänyt olla täynnään vastauksia? Onko ne, tai koko keskustelu poistettu? Vai upposiko se muka jo johonkin, onko toinen jo menossa? Muistan kirjoittaneeni tästä aiheesta vain muutama päivä sitten.
- Velho~
Kummallista, mutta jotenkin tyypillistä nykyaikana; elvytetään vanhaa uskontoa, tässä tapauksessa druidismia, tietämättä siitä juuri mitään!? Sokeat taluttaa sokeaa.... Kaikkeen ihmiset haluavatkin uskoa henkisen tyhjiönsä täyttämiseksi. Oikeaa ja aitoa druidismia ei enää ole, se on kadonnut historian hämärään, vain kivikehät muistoina.
- 1+15=16
Velho~ kirjoitti:
Kummallista, mutta jotenkin tyypillistä nykyaikana; elvytetään vanhaa uskontoa, tässä tapauksessa druidismia, tietämättä siitä juuri mitään!? Sokeat taluttaa sokeaa.... Kaikkeen ihmiset haluavatkin uskoa henkisen tyhjiönsä täyttämiseksi. Oikeaa ja aitoa druidismia ei enää ole, se on kadonnut historian hämärään, vain kivikehät muistoina.
Mikä on kerran ollut, se voi olla uudestaan.
- Velho~
1+15=16 kirjoitti:
Mikä on kerran ollut, se voi olla uudestaan.
"Mikä on kerran ollut, se voi olla uudestaan."
Ei se niin mene. Druidismin kannattajatkin tunnustavat tämän, liian vähän tietoa alkuperäisestä uskonnosta.
- Suomenuskoja
Ite oon suomenuskoinen ja voin kyllä sanoa, että on aivan tarpeeksi tietoa suomenuskosta ja aitoa suomenuskoa tosiaankin on. Tämä varmasti pätee myös druidismin kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134367
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003