Tietääkö joku hyvää hotellia, joka olisi max 500 metriä juna-asemalta (Tokyo Station, Shinakawa tai Ueno).
Etsin siistiä hotellia, hinta kahden hengen huoneesta max. 100 euroa sisältäen aamiaiset.
Etsiskelin aikani Hotels.comin sivuilta, ja sieltä löytyikin sopivia vaihtoehtoja, mutta tarkemmin asiaa tutkittua ilmeni että hotelli olikin parin kilometrin päässä siitä paikasta minne Hotels.com oli sen sijoittanut, lievää huijausta siis. Agodankaan palveluun ei voi luottaa, ainakin minulta yrittivät tuplaveloittaa varaukseni. Kannattaa tarkistaa luottokorttilaskut!!
(Hotels.comin sivuilla aamiainen ei sisälly yleensä hintoihin ja joissakin hotelleissa esim. perushinta 80 euroa, mutta aamiainen maksaa 20euroa/nenä, joten lopullinen hinta 120 euroa.)
Tokiossa hotelli juna-asemien läheltä
4
654
Vastaukset
- Tokomo
Ehdoton suosikkini on Shinagawa toyoko-inn hotelli. 200m Shinagawan asemalta. Aamiainen ei ole suuren suuri mutta leipaa kahvin ja tuoremehun kanssa saa tempoa niin paljon kun haluaa. Salaattia on myos saatavilla (yleensa perunasalaatti tyyppinen). Lounaita saa 5 eurolla ympari kaupunkia joten ei sen aamiaisen niin suuri tarvi ollaakkaan.
Kotisivuille ja varauksiin paasee taalta
http://www.toyoko-inn.com/eng/index.html- tokomo
Taman hetken kurssilla n. 70 eskoa/ yo sisaltaa ton pienen aamiaisen (07.00-9.30) valisena aikana...
- harakka*
Suosittelen myös Toyoko Inn -hotelleja.
En ole tuossa Shinagawan aseman hotellissa ollut, mutta ei mitään valittamista niistä 3-4 ketjun hotellista joissa olen yöpynyt.- Pekka 5000
Kiitos vinkeistä. Tänään sain liput varattua hulluilta päiviltä. Täytyypä tarkistaa Toyoto ketjun hotellit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882