Olen 26 vuotias eivätkä kuukautiseni ole oikeastaan koskaan olleet säännölliset. Jouduin keväällä asumaan joitain kuukausia kaverini nurkissa ja silloin kuukautiseni olivat säännölliset, mutta nyt kun muutin taas omaan asuntoon, niin eipä kuulu menkkoja, vaikka edellisistä alkaa olla aikaa jo puolitoista kuukautta. Kokoajan saa "pelätä", että koska ne alkavat. Turhaan ei viitsisi suojia pidellä viikkotolkulla, mutta ei se toisaalta kivaakaan ole, jos esim. kesken työpäivän alkaa vuoto...
Mikä ihme avuksi näitten menkkojen kanssa? Pillerit tietty tekevät rytmistä säännöllisen, mutten pelkästään epäsäännöllisten kuukautisten takia haluaisi alkaa hormooneita syömään. Eli onko muita vaihtoehtoja, joilla saada kierrosta säännöllinen?
Epäsäännölliset kuukautiset
3
282
Vastaukset
- jotain,,
syitä asiaan. Itse olen nuorena joutunut syömään keltarauhashormonia, syynä epäsäännölliset ja välillä tosi runsaat vuodot. Taisin olla myös aika hoikka siihen aikaan. Myöhemmällä iällä ne on kyllä tulleet säännöllisesti. Aika parantaa...
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00700 - arvoitusta ratkomaan
Oliko kaverisi mies vai nainen? Jostain syystä hormonitoiminta tykkää, kun pääsee haistelemaan miehisiä hajuja.
Mitä oli toisin elämänrytmissäsi? Liikunnassa? Ruokailussa? Silloin kun asuin kaverin luona. Vai tunsitko vain olosi turvallisemmaksi?- Vähitellen tuskastuu
Naispuolinen kaveri. Väittäisin, ettei elämäntavoissani ole juurikaan tapahtunut muutoksia muuton jälkeen ja toisaalta minulla ei ole ikinä ollut säännöllisiä menkkoja, paitsi tuon muutaman kuukauden ajan.
En sinällään keksi mitään, mikä erityisesti olisi toisin nyt kuin parisen kuukautta sitten. Paitsi että nukun nykyään paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972