Täällä on aikaisemmin ollut joku kaveriporukka Turusta ketju mutta ajattelin aloittaa uuden. Olisiko joku ehkä kiinnostunut lähtemään ensi viikolla ulos? Baariin,leffaan,syömää jne?
Turku
9
699
Vastaukset
- flower__
Mä olisin! :)
Olisi kiva kirjoitella sun kans enemmän. Laitatko vaikka meiliossaa? :)- Nixu2
Olisko muita kiinnostuneita tulemaan miittiin esim La?
- flower__
Nixu2 kirjoitti:
Olisko muita kiinnostuneita tulemaan miittiin esim La?
Ikävä kyllä mulle ei sovi tämä viikonloppu. En oo maisemissa. Mut seuraavalla viikolla kylläkin!
- Nixu2
flower__ kirjoitti:
Ikävä kyllä mulle ei sovi tämä viikonloppu. En oo maisemissa. Mut seuraavalla viikolla kylläkin!
Mä en sitten taas ole seuraavalla viikolla maisemissa
- Sonza
Minä tuun! =)
- Nixu2
Nähdäänkö tänään vaikkapa kop kolmion edessä kahdeksalta?
- tipa1969
näin ilmoituksen nyt......olenko myöhässä????????? olen 41v tuula raisiosta
[email protected] - ............
Saitteko tapaamisen aikaan? Itse näin tämän keskustelun vasta nyt, mut mielelläni itsekin osallistuisin. OIisiko joku kiinnostunut vielä uuteen tapaamiseen? Esimerkiksi nyt perjantaina :)
- Nixu2
Ei olla vielä tavattu. En oo nyt varma sopiiko mulle Perjantaina. Minulle voi laittaa sähköpostia [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814