Täällä on aikaisemmin ollut joku kaveriporukka Turusta ketju mutta ajattelin aloittaa uuden. Olisiko joku ehkä kiinnostunut lähtemään ensi viikolla ulos? Baariin,leffaan,syömää jne?
Turku
9
720
Vastaukset
- flower__
Mä olisin! :)
Olisi kiva kirjoitella sun kans enemmän. Laitatko vaikka meiliossaa? :)- Nixu2
Olisko muita kiinnostuneita tulemaan miittiin esim La?
- flower__
Nixu2 kirjoitti:
Olisko muita kiinnostuneita tulemaan miittiin esim La?
Ikävä kyllä mulle ei sovi tämä viikonloppu. En oo maisemissa. Mut seuraavalla viikolla kylläkin!
- Nixu2
flower__ kirjoitti:
Ikävä kyllä mulle ei sovi tämä viikonloppu. En oo maisemissa. Mut seuraavalla viikolla kylläkin!
Mä en sitten taas ole seuraavalla viikolla maisemissa
- Sonza
Minä tuun! =)
- Nixu2
Nähdäänkö tänään vaikkapa kop kolmion edessä kahdeksalta?
- tipa1969
näin ilmoituksen nyt......olenko myöhässä????????? olen 41v tuula raisiosta
[email protected] - ............
Saitteko tapaamisen aikaan? Itse näin tämän keskustelun vasta nyt, mut mielelläni itsekin osallistuisin. OIisiko joku kiinnostunut vielä uuteen tapaamiseen? Esimerkiksi nyt perjantaina :)
- Nixu2
Ei olla vielä tavattu. En oo nyt varma sopiiko mulle Perjantaina. Minulle voi laittaa sähköpostia [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501577
- 621532
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101108- 60911
- 49884
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556