Muutto edessä ja suurin ongelma ratkaisematta. Onko kenelläkään hyviä neuvoja miten saan kollipojat jättämään ovenpielet ja lattialistat rauhaan? Olen ostanut raapimislautoja vaikka minkälaisia, mutta eivät kelpaa. Hirvittää mitä tuhoa ne saa aikaiseksi uudessa asunnossa ja vuokralainenhan vahingot maksaa. Tämän hetkinen asunto on "kaluttu" hirvittävään kuntoon, mutta se ei haittaa kun lähdemme evakkoon remontin alta. Alan olemaan aika epätoivoinen noiden poitsujen kanssa, kun mikään ei auta eikä raapimispuut kelpaa joten laittakaa hyvät ihmiset vinkkejä tulemaan millä poitsut saa ojennukseen.
Raavitut ovenpielet!
2
550
Vastaukset
- turkucat
Mul taas on vuokrakämpäst tapetteja aika mukavasti revitty. On kans raapimispuita. Jos sun kisut tykkää just kovempaa puuta raapia niin voisko toimia, et hakisit jostain jonku oikee puunrungon sisäl..? En tiiä. On nuo semmosia kiusankappeleita kyllä välillä.
- säännöllinen
leikkaus on hyvä ratkaisu, sekä kiellettyjen paikkojen hajustaminen jollakin voimakkaalla tuoksulla. Sitrushedelmät on yleensä sellainen jota kissa karttaa, siis vaikka sitruunanankuorella ovenpielet voitelemaan.
Sitten voi kokeilla hajustaa ne raapimapuut ja -laudat kissalle mieluisalla tuoksulla eli kissanmintulla ja leikittäminen raapimapuussa. Jos raapimapuut on kissan mielestä huteria, se voi olla kissalle sellainen kynnys, ettei se halua raapia "liikkuvaa" puuta. Tukevat raapiampuut on parhaita siihen tarkoitukseen.
Omat kissani eivät raavi ovienpieliä ja tapetteja meillä ei ole vaan maalatut seinäpinnat. Tapettien raapiminen on kissasta kivaa, varsinkin sen jälkeen kun siitä on jo saatu pieni raapale - se innostaa lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa964883Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312721- 342469
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺252042- 1181540
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121208Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351123En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101120Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021057- 781023