Haluaisin tietää lisää Boa Vistan saarella sijaitsevasta Club Marine hotellista ja Sal Rein kylästä.
Olen perheeni kanssa suunnittelemassa viikon reissua vuodenvaihteessa. Onnistuuko matka 8 ja 10 vuotiaiden kanssa? Olen kuullut erillaisia juttuja milloin mistäkin koskien Kap verdeä, mutta olisi silti ihana päästä välillä muualle kuin kanarialle turistirysiin....
Onko hotellin ranta äkkisyvä vai tasaista hiekkaa pitkälle? Entä ruoka, löytyykö tavallista eurooppalaista ruokaa minkä verran paikallisista ravintoloista vai onko hotelliruoka ainoa vaihtoehto? Uskaltaako paikallisista kaupoista ja kojuista ostella ruokaa?
Olen lukenut näistä keskusteluista mahdollisuudesta vuokrata mönkijöitä. Mistä näitä mönkijöitä voi vuokrata ja onko kovin kallista? Olisi ihanaa päästä perheen kanssa saaren toiselle puolelle aivan autiolle rannalle :)
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen, uskon että kaikista on hyötyä!
hotel Club marine
1
749
Vastaukset
- Esara
Hei,
Olimme Marine club hotellissa marraskuussa 2010 jolloin hotellissa oli jätevesiongelma eli putket tukossa ja jätevesi tulvi pihakäytävälle ja sitä pumpattiin myöhään illalla 3 kertaa viikossa klo 22-23 tai 23-24 välisenä aikana tankkikärryyn poiskuskattavaksi.
Asiakkaissa näkyii vatsavaivaisia ja itsekin saimme kovan vatsataudin joka on vielä 2vkoa matkan jälkeen olemassa mutta ei vielä syytä selvinnyt.
Hotellialueella on myös italialaisille hotellin päävierasryhmälle suunnattu show estraadi jossa soitetaan kovaäänistä musiikkia joka ilta klo 22-01 joten lasten kanssa voi myös tästä syystä olla vaikeaa.
Oppaat ovat nuoria naisia jotka eivät uskalla haastaa hotellin hnekilökuntaa kysymyksillä ja piilottelevat ja väheksyvät alueen ja hotellin ongelmia. En suosittele paikkaa suomalaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813015Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911726Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831571- 1371432
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1571334
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821197- 831182