Kanarian kotiisi! Tänään o0n 03.10.2010 ja lentosi piti tulla Barcelonasta. En tunne Don Pavia, mutta olen lukenut Pavin lausahduksia täällä.
Me ajettiin tänään Puerto Ricoon ja ajateltiin mennä syömään Ulvovaan Mylläriin. Se oli kiinni ja yritimme lukea auringon haalentamia tiedotuksia.
No peruutettiin vähän ja mentiin irlantilaiseen ravintolaan The Red Rose. Siellä on sunnuntaisin tarjous uunilammasta tai kanaa muusin, herneiden, Yorkshire puddingin, ruusukaalin ja kastikkeen kanssa. Oli hyvää, emmekä enään surreet ollenkaan U.Mylläriä. The Red Rose sijaitsee Myllärin alla, kadulta lähtee käytävä, The Red Rose on ensimmäinen.
Oikeastaan oli tarkoitus mennä tanskalaiseen paikkaan, mutta sekin oli kiinni. Mutta ei se mitään, The Red Rose täytti meidät hyvällä tuoalla. edullisesti, 7.95 €/annos. Puolikas viinipullo 7,95 €, vesi 1,50 €, olut 2,50 €.
Tervetuloa, Pavi,
11
1002
Vastaukset
- akka ja ukko
ei moni halua nähdä lomalla. Inglesistä emme ole muuta löytäneet kuin Mummolan, joka lupaa muutoksia kotisivullaan. Ilmoittakaahan, jos on muita avautumassa.
Noniin, taas tuli nälkä... Uunilammas ja kana ovat ihan minun juttuja. Hinta molemmissa varmaan about puolet Suomen tasosta. Ruusukaaleja on btw. keitelty täällä ahkerasti - syksyn herkkuja.
Kausi on aluillaan ja eiköhän ne paikat eri puolilla Kanariaa availe pian oviaan - siis ne, jotka vielä ovat hengissä. Ensimmäinen lenkkini, kun perille Puertoon pääsen, on jonkinmoinen yleiskatsaus siihen, mikä on elossa ja mikä ei. Viime syksynä olin lähes ensimmäisten suomalaisten joukossa ja oli kauttaaltaan niin hiljaista, että ravintoloissakin tarjoilijat puhuivat katastrofista. Vasta marraskuun puolella alkoi jonkinlainen vipinä, mutta lokakuussa kiinni olleet paikat olivat edelleen pois pelistä.
Pavihan sanoi, että kirjoittelee sitten, kun on asettunut. Jokunen päivä siinä menee ymmärrettävästi.
En tunne häntä myöskään muutoin kuin palstatuttuna, jolla on aina kiva pilke silmässä juttuja kirjoittaessaan.- gn111
kuitenkin on ohranjyvä eikä pilke...
- muuttolintu43
gn111 kirjoitti:
ei kukaan enkä minäkään tuttuile. Olet vissiin pelästynyt saamaasi huomiota. Sellaista se on nykyaika. Mutta nikinhän voi aina vaihtaa.Niin minäkin teen, kun en jaksa muuttolintuna täällä pyristellä.
- pavi
muuttolintu43 kirjoitti:
ei kukaan enkä minäkään tuttuile. Olet vissiin pelästynyt saamaasi huomiota. Sellaista se on nykyaika. Mutta nikinhän voi aina vaihtaa.Niin minäkin teen, kun en jaksa muuttolintuna täällä pyristellä.
oonhan ollut liikenteessä,ja kiitos tervetulotoivotukista,
oishan se mukava tavata talven mittaan ! !
Ja meniköhän Myllärin rahat viime talvena Matti & Jopeen ? ?
en oo pelästynyt mistään,ja huomiohan on ollu
melkoise postiivistä ,,pienen elämäni aikana oo huomannu,
ei auta mittään...funtsailla turhia,siit ei sa kuin harmaan pään...
oon selittänyt,et nää ensimmäiset viikot menee hikoillessa,
ja on ollut muutakin,kirjoitin niistä muualla... - muuttolintu43
pavi kirjoitti:
oonhan ollut liikenteessä,ja kiitos tervetulotoivotukista,
oishan se mukava tavata talven mittaan ! !
Ja meniköhän Myllärin rahat viime talvena Matti & Jopeen ? ?
en oo pelästynyt mistään,ja huomiohan on ollu
melkoise postiivistä ,,pienen elämäni aikana oo huomannu,
ei auta mittään...funtsailla turhia,siit ei sa kuin harmaan pään...
oon selittänyt,et nää ensimmäiset viikot menee hikoillessa,
ja on ollut muutakin,kirjoitin niistä muualla...ollaan oltu huolissamme koko vakiporukka täällä.
- muuttolintu43
muuttolintu43 kirjoitti:
ollaan oltu huolissamme koko vakiporukka täällä.
Hyvää matkaa sinne toiselle puolelle ja kiitos toiminnastasi täällä Kanarialla.Teit tämän kotoisemmaksi kaikille.
- Anonyymi
gn111 kirjoitti:
No niin, ei ka sentään.
- Anonyymi
On ihan mahottomia jhuttuja taas. Ihan mahotonta.
- Anonyymi
On se ihan mahottomia trolleja noi Antigue ja Eläkepappa. Nyt ne on keksinyt että Karhubaari onkin vaan aulabaari ja ruokapuoli on siellä takana. Ihan mahotonta trollausta Eläkepapalta ja Antiguelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se ihan mahottomia trolleja noi Antigue ja Eläkepappa. Nyt ne on keksinyt että Karhubaari onkin vaan aulabaari ja ruokapuoli on siellä takana. Ihan mahotonta trollausta Eläkepapalta ja Antiguelta.
Ai ne on Antigue ja Eläkepappa jotka trollaa. Olishan se pitänyt arvata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174736
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2002578Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731677Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291605- 211369
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221305Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1461081
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924