Laitanpa tännekin saman kysymyksen kuin 80v palstalle, jossa ei kukaan ole tiennyt.
Siis tietääkö täällä kukaan kokonaan sanat lauluun, jossa lauletaan jotenkin näin :
"Niin harvoin täällä saamme, sen mitä sydän haluaa. Sen toiset vievät vaan me, kuin orvot saamme taivaltaa" jne.
Tarvisin sanat isäni 80v. synttäreille.
Tietoa tarvisin
7
243
Vastaukset
- kyyti.fi
Jos tiedät suunnilleen ajan, jolloin tätä on esitetty, heidän lainattavista laulukirjoista voisi kyseinen kappale löytyäkin.
Verkkokaupan mahiksista. Voiko sieltä ja mistä osoitteesta tilata klassisen musiikin äänitteitä. Nythän esim. Yotuben sivulla näkyy vinkki: tilaa tästä 3 tai 15 videota.
Täytistäkö minä niin monella äänitteellä tekisin, höh?- Rööslain
Kun vain meinaat kysyä... :)
Siis odotin tovin, että milloinka kysyt, mutta kun ei sitä kysymystä kuulu ja nukkumaan häätyy tästä jo mennä, niin vastaanpa sulle jo näin etukäteen, niin ei tartte sun kysyä. Siis
minä olen ostanut jotain täältä:
http://klassinen.com/fi/dept_35.html Rööslain kirjoitti:
Siis odotin tovin, että milloinka kysyt, mutta kun ei sitä kysymystä kuulu ja nukkumaan häätyy tästä jo mennä, niin vastaanpa sulle jo näin etukäteen, niin ei tartte sun kysyä. Siis
http://klassinen.com/fi/dept_35.htmlVaikuttaisi vanhalta työväenlaululta, mutta voisi myös olla hengellinen laulu.
Jos kirjastosta ei apua löydy musiikkipuolelta, kysy jostakin työväenmusiikki- tai hengellisen musiikin arkistosta. Niitä varmaan löytyy googlettamalla.Rööslain kirjoitti:
http://klassinen.com/fi/dept_35.htmlRööslain. Pitääpä paremmalla ajalla 'astua puotiin'. Esim. urkutaiteilja Kalevi Kiviniemen sivut löytyivät Googlesta. Veret seisauttavaa urkumusiikkia, kehuttiin eräässä aviisissa.
- hlN
...jos sieltä löytyisi joku Veikko Tuomen kokoelmalevy.
Kappaleen nimi on Lempilauluni.- tiedonjanoinenN
sinulle.
Kävin kirjastossa, ja sieltähän löytyi Tämä Veikko Tuomen levy, Lempilauluni, joka oli juuri se mitä hain :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2266596- 1711745
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661527- 701094
- 1051010
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6957Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte126891Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy203873- 100836
En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66799