Onko kukaan ollut asiakkaana kyseisessä paikassa?
Jos olet ollut, niin mitä sinulle tehtiin, millasta palvelu oli? Entä millasta työnjälki oli?
Kiitos vastauksista etukäteen.
Aulis Ilusalong
16
3995
Vastaukset
- dippeliys21
Vanha ketju, mutta pakko kehua sillä heille kehut kuuluu. Ystävällinen palvelu..niin uskomatonta kuin se onkin, mutta minulle hymyiltiin HETI kun astuin sisään. Olin koko päivän hoidettavana. Ihan kuin en olisi ollut edes Itänaapureiden käsittelyssä, enkä edes Virossa sillä todella sydämestään ystävällinen henkilökunta. Suosittelen lämpimästi. Ja kaikista lähin rakennus kun D-terminaaliin tullaan..ei juuri helpompaa voisi olla. SuperAlkoonkin pitempi matka.
Otin siis kulmien ja huulien kestopigmentoinnit 3D volyymiripset, 2 eri tekijää joista molemmat vaikuttivat ammattitaidollaan. Nyt odotan vain parantumista, jotta näkisi lopputuloksen pian. - aja_tus
http://keskustelu.suomi24.fi/t/5611838/hyva-kauneushoitola-tallinnassa
2011 negatiivista - anmaka
Olen ottanut kestopigmentoinnin kulmiin Auliksessa 2014 ja todella tyytyväinen olen ollut. Olen aikeissa mennä sinne nyt uudelleen pigmentoimaan huulet ja vahvistamaan kulmia. Suosittelen :)
- tukkka
Minä kävin Auliksessa tällä viikolla. Tuli vahva fiilis, että olin vain yksi hihnalta. Ystävällisyyden koin robottimaiseksi tai kaavamaiseksi. Johtuu varmaan siitä, että eivät puhuneet englantia tai suomea. Kuitti annettiin, mutta se ei vastannut hinnastoa. Kuitissa oli vain könttäsumma.
En ylistäisi paikkaa niin voimallisesti, koska parempiakin paikkoja löytyy.- uiuiui2
...
- Nylkyrit
Auliksessa robotit nylkee mennentullen
- Mrfinski
Olen käynyt jo vuosia kyseisessä parturissa, jota pidän saavutuksena. Venäläiset on ihan taitavia ja nopeita partureita ja edullisiakin ovat - 12€ miesten parturi tuolla Auliksessa.
Mukava rakennus ja sopivassa paikassa lähellä satamaa. Henkilökunnan vaihtuminen on tietty riskinsä kaikissa palvelupaikoissa. Toiminta tyrehtyy kaikissa paikoissa jossain vaiheessa.
- Gcgcgcgcg
Tuossa mestassa pimut levittävät reitensä auliisti kuten naisen kuuluukin.
- OnkoAulisTransu
Kertokaapa vähän tarkemmin, kun olen muutaman viikon päästä menossa. Onko kyseessä Aulis vai Aulin genetiivimuoto? Onko putiikin nimestä unohtunut p edestä?
- AulisPettääSalong
Aulista ei pidä sekoittaa Auri Hakomaahan, joka toi palveluasenteen Viroon ja teki miehestä miljonäärin.
- auliskuka
Vaikea sanoa, kun en tunne viron kielioppia. Voihan se olla anglikaanista johdettu s-genetiivi.
Minusta se on suomalaisen miehen nimi Aulis. Transu siis. :)- Elämä.On.Kallista
Käyn Paidessa parturissa hinta 4€.
- Siistit.reissut
Elämä.On.Kallista kirjoitti:
Käyn Paidessa parturissa hinta 4€.
Eihän paidessa parturissa käynti vaadi kuin aikaa ja rahaa.
- Elämä.On.Kallista
Siistit.reissut kirjoitti:
Eihän paidessa parturissa käynti vaadi kuin aikaa ja rahaa.
Käyn ohikulkumatkalla Paidessa parturissa hinta 4€.
- Anonyymi
Aivan pohjanoteeraus,väri ja leikkaus!Ei osattu kerroksittain leikattu ja jopa hiusten pesu pohjanoteeraus,kylmällä vedellä huiskittiin pitkin naamaa!Miulummin maksan suomessa puolet enemmän seuraavaksi!
- Anonyymi
Paska paikka edelleen .Kannattaa olla hinnoista tarkkana.Yritettiin laskuttaa liikaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185