Aulis Ilusalong

teijukainen22

Onko kukaan ollut asiakkaana kyseisessä paikassa?

Jos olet ollut, niin mitä sinulle tehtiin, millasta palvelu oli? Entä millasta työnjälki oli?

Kiitos vastauksista etukäteen.

16

3995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dippeliys21

Vanha ketju, mutta pakko kehua sillä heille kehut kuuluu. Ystävällinen palvelu..niin uskomatonta kuin se onkin, mutta minulle hymyiltiin HETI kun astuin sisään. Olin koko päivän hoidettavana. Ihan kuin en olisi ollut edes Itänaapureiden käsittelyssä, enkä edes Virossa sillä todella sydämestään ystävällinen henkilökunta. Suosittelen lämpimästi. Ja kaikista lähin rakennus kun D-terminaaliin tullaan..ei juuri helpompaa voisi olla. SuperAlkoonkin pitempi matka.

Otin siis kulmien ja huulien kestopigmentoinnit 3D volyymiripset, 2 eri tekijää joista molemmat vaikuttivat ammattitaidollaan. Nyt odotan vain parantumista, jotta näkisi lopputuloksen pian.

• anmaka

Olen ottanut kestopigmentoinnin kulmiin Auliksessa 2014 ja todella tyytyväinen olen ollut. Olen aikeissa mennä sinne nyt uudelleen pigmentoimaan huulet ja vahvistamaan kulmia. Suosittelen :)

• tukkka

Minä kävin Auliksessa tällä viikolla. Tuli vahva fiilis, että olin vain yksi hihnalta. Ystävällisyyden koin robottimaiseksi tai kaavamaiseksi. Johtuu varmaan siitä, että eivät puhuneet englantia tai suomea. Kuitti annettiin, mutta se ei vastannut hinnastoa. Kuitissa oli vain könttäsumma.
      En ylistäisi paikkaa niin voimallisesti, koska parempiakin paikkoja löytyy.

• uiuiui2

...

• Nylkyrit

Auliksessa robotit nylkee mennentullen

• Mrfinski

Olen käynyt jo vuosia kyseisessä parturissa, jota pidän saavutuksena. Venäläiset on ihan taitavia ja nopeita partureita ja edullisiakin ovat - 12€ miesten parturi tuolla Auliksessa.
        Mukava rakennus ja sopivassa paikassa lähellä satamaa. Henkilökunnan vaihtuminen on tietty riskinsä kaikissa palvelupaikoissa. Toiminta tyrehtyy kaikissa paikoissa jossain vaiheessa.

• Gcgcgcgcg

Tuossa mestassa pimut levittävät reitensä auliisti kuten naisen kuuluukin.

• OnkoAulisTransu

Kertokaapa vähän tarkemmin, kun olen muutaman viikon päästä menossa. Onko kyseessä Aulis vai Aulin genetiivimuoto? Onko putiikin nimestä unohtunut p edestä?

• AulisPettääSalong

Aulista ei pidä sekoittaa Auri Hakomaahan, joka toi palveluasenteen Viroon ja teki miehestä miljonäärin.

• auliskuka

Vaikea sanoa, kun en tunne viron kielioppia. Voihan se olla anglikaanista johdettu s-genetiivi.
      Minusta se on suomalaisen miehen nimi Aulis. Transu siis. :)

• Elämä.On.Kallista

Käyn Paidessa parturissa hinta 4€.

• Siistit.reissut
        Elämä.On.Kallista kirjoitti:

Käyn Paidessa parturissa hinta 4€.

Eihän paidessa parturissa käynti vaadi kuin aikaa ja rahaa.

• Elämä.On.Kallista
        Siistit.reissut kirjoitti:

Eihän paidessa parturissa käynti vaadi kuin aikaa ja rahaa.

Käyn ohikulkumatkalla Paidessa parturissa hinta 4€.

• Anonyymi

Aivan pohjanoteeraus,väri ja leikkaus!Ei osattu kerroksittain leikattu ja jopa hiusten pesu pohjanoteeraus,kylmällä vedellä huiskittiin pitkin naamaa!Miulummin maksan suomessa puolet enemmän seuraavaksi!

• Anonyymi

Paska paikka edelleen .Kannattaa olla hinnoista tarkkana.Yritettiin laskuttaa liikaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2502
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1802
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1467
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      267
      1465
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1292
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      392
      1255
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      343
      1232
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      368
      1208
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe