Aulis Ilusalong

teijukainen22

Onko kukaan ollut asiakkaana kyseisessä paikassa?

Jos olet ollut, niin mitä sinulle tehtiin, millasta palvelu oli? Entä millasta työnjälki oli?


Kiitos vastauksista etukäteen.

16

3700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dippeliys21

      Vanha ketju, mutta pakko kehua sillä heille kehut kuuluu. Ystävällinen palvelu..niin uskomatonta kuin se onkin, mutta minulle hymyiltiin HETI kun astuin sisään. Olin koko päivän hoidettavana. Ihan kuin en olisi ollut edes Itänaapureiden käsittelyssä, enkä edes Virossa sillä todella sydämestään ystävällinen henkilökunta. Suosittelen lämpimästi. Ja kaikista lähin rakennus kun D-terminaaliin tullaan..ei juuri helpompaa voisi olla. SuperAlkoonkin pitempi matka.

      Otin siis kulmien ja huulien kestopigmentoinnit 3D volyymiripset, 2 eri tekijää joista molemmat vaikuttivat ammattitaidollaan. Nyt odotan vain parantumista, jotta näkisi lopputuloksen pian.

    • anmaka

      Olen ottanut kestopigmentoinnin kulmiin Auliksessa 2014 ja todella tyytyväinen olen ollut. Olen aikeissa mennä sinne nyt uudelleen pigmentoimaan huulet ja vahvistamaan kulmia. Suosittelen :)

    • tukkka

      Minä kävin Auliksessa tällä viikolla. Tuli vahva fiilis, että olin vain yksi hihnalta. Ystävällisyyden koin robottimaiseksi tai kaavamaiseksi. Johtuu varmaan siitä, että eivät puhuneet englantia tai suomea. Kuitti annettiin, mutta se ei vastannut hinnastoa. Kuitissa oli vain könttäsumma.
      En ylistäisi paikkaa niin voimallisesti, koska parempiakin paikkoja löytyy.

      • uiuiui2

        ...


      • Nylkyrit

        Auliksessa robotit nylkee mennentullen


      • Mrfinski

        Olen käynyt jo vuosia kyseisessä parturissa, jota pidän saavutuksena. Venäläiset on ihan taitavia ja nopeita partureita ja edullisiakin ovat - 12€ miesten parturi tuolla Auliksessa.
        Mukava rakennus ja sopivassa paikassa lähellä satamaa. Henkilökunnan vaihtuminen on tietty riskinsä kaikissa palvelupaikoissa. Toiminta tyrehtyy kaikissa paikoissa jossain vaiheessa.


    • Gcgcgcgcg

      Tuossa mestassa pimut levittävät reitensä auliisti kuten naisen kuuluukin.

    • OnkoAulisTransu

      Kertokaapa vähän tarkemmin, kun olen muutaman viikon päästä menossa. Onko kyseessä Aulis vai Aulin genetiivimuoto? Onko putiikin nimestä unohtunut p edestä?

      • AulisPettääSalong

        Aulista ei pidä sekoittaa Auri Hakomaahan, joka toi palveluasenteen Viroon ja teki miehestä miljonäärin.


    • auliskuka

      Vaikea sanoa, kun en tunne viron kielioppia. Voihan se olla anglikaanista johdettu s-genetiivi.
      Minusta se on suomalaisen miehen nimi Aulis. Transu siis. :)

      • Elämä.On.Kallista

        Käyn Paidessa parturissa hinta 4€.


      • Siistit.reissut
        Elämä.On.Kallista kirjoitti:

        Käyn Paidessa parturissa hinta 4€.

        Eihän paidessa parturissa käynti vaadi kuin aikaa ja rahaa.


      • Elämä.On.Kallista
        Siistit.reissut kirjoitti:

        Eihän paidessa parturissa käynti vaadi kuin aikaa ja rahaa.

        Käyn ohikulkumatkalla Paidessa parturissa hinta 4€.


    • Anonyymi

      Aivan pohjanoteeraus,väri ja leikkaus!Ei osattu kerroksittain leikattu ja jopa hiusten pesu pohjanoteeraus,kylmällä vedellä huiskittiin pitkin naamaa!Miulummin maksan suomessa puolet enemmän seuraavaksi!

    • Anonyymi

      Paska paikka edelleen .Kannattaa olla hinnoista tarkkana.Yritettiin laskuttaa liikaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      311
      3700
    2. 208
      3019
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2574
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      171
      1355
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe