Vuokraturva vuokraa asuntoa netissä, jonka tiedoissa lukee "lemmikit sallittu". Kun tytär soitti kysyäkseen asunnosta ja mainitsi että hänellä on koira, niin vuokraturvasta oli sanottu, että se "lemmikit sallittu" tarkoittaa lähinnä hamstereita ym. No just joo!! Suurimmalla osalla ihmisistähän onkin hamsteri lemmikkinä..
Lemmikit sallittu.
5
1068
Vastaukset
- SikaErkki
että kertoo omistavansa koiran?
- fiksuja vastauksia..
Jääköön omaan arvoonsa.
- Anonyymi
Lemmikit on eri ryhmä kuin kotieläimet. Kotieläin puolestaan tarkoittaa käytännössä lähes poikkeuksetta varsinkin taajama-alueella nimenomaan koiraa. Eli vaikka lemmikit olisivat sallittuja, niin kotieläin koira ei. Koirat ovat muutenkin karvaisia ja aiheuttavat haittaa kaikille.
- Anonyymi
Wikipedia itsestäänselvyydestä:
Lemmikkieläin (tai lyhyesti lemmikki) on seurana, ilman hyötytarkoitusta pidettävä kotieläin.[1]
Yleisimmät lemmikkieläimet ovat koira ja kissa. Myös linnut, matelijat, jyrsijät ja kanit ovat yleisiä lemmikkejä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Lemmikkieläin
Vuokraturvaan voisi laittaa palautetta. - Anonyymi
Jos lukee että lemmikit sallittu niin ota sivusta kopio ja tulosta se.Tarkista samoin vuokrasopimuksesi jottei lue mitään ettei lemmikit ole sallittuja tai vastaavaa.Jos tyhmyyksissä ovat laittaneet ei kotieläimiä niin huoletta koira vaan kämppään sillä koira EI OLE kotieläin lain mukaankaan.Hevonen,vuohi,lehmä,sika,laama jne ovat kotieläimiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048