Päivityksiä Suomi24:n palveluissa

Suomi24toimitus

Hei!

Suomi24:n palveluissa tehdään päivityksiä tiistaina 5.10. klo 8.30 alkaen. Päivitykset voivat aiheuttaa pakotetun uloskirjautumisen kaikista Suomi24:n palveluista. Päivitykset saattavat kestää jonkun aikaa, mutta pyrimme pitämään ne mahdollisimman lyhyinä. Jos joudut uloskirjautuneeksi, kokeile kirjautua palveluun uudelleen.

Pahoittelemme päivityksistä aiheutuvaa haittaa.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

34

2648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jillmariinki

      no jo oli taas aikakin.. ja postin käyttö takkuuaa tietysti jatkossakin... kiitos!

      • chrisse999

        Minä en voi ymmärtää tätä jatkuva päivityksiä , ei vanhassa galleriassa tämmöstä ollut aivan ärsyttävää jokainen hän päivittää oman sivun itse GRRRRRRRRRRR


    • ihmetelijä

      päivitetään jos vaiks vihdoin ja viimein alkais toimimaan kunnolla. S-posti takkuaa ja samoin profiilit....taitaa olla päättymätön tarina.

      • kaunisleski

        ei auta. En edelleenkään saa kuvaa ladattua Minä sivulle. Tulee vaan "teksti sivua ei löydy". Näillä sivuilla on paljon huolto ja päivityskatkoja, kuitenkaan niistä ei näytä olevan mitään hyötyä, päin vastoin...


      • kyrsiintynyt

        Päivitetään,päivitetään ja toiminta huononee kerta toisensa jälkeen.Mikään ei tahdo enää pelata
        mutta tuleehan tilaa kun ihmiset hermostuvat ja häipyvät.Syvältä on nykyinen galleriakin täysin.


      • kyrsiintynyt kirjoitti:

        Päivitetään,päivitetään ja toiminta huononee kerta toisensa jälkeen.Mikään ei tahdo enää pelata
        mutta tuleehan tilaa kun ihmiset hermostuvat ja häipyvät.Syvältä on nykyinen galleriakin täysin.

        Olen muuten samaa samaa mieltä. Kaikki pomppii sinne sun tänne. Kirjoitukset katoavat yht´äkkiä. Taidan lähteä litomaan...


    • jy jr nkn i

      yntimln

    • myöskin ÄÄrettÖmÄn hienoa mikäli saisitte myös ÄÄKKÖSIÄ sisältävät nimimerkit toiminaan! Profiiliin pääsee, muttei esimerkiksi chattiin.Samaan syssyyn bonuksena vois runkata noi kirjautumiset kuntoon, ettei tartte joka kerta vaihtaa salasanaa sähköpostin kautta...mut enpä usko et tulee tapahtumaan -.-

      • 10+10

        yes,kerrassaan ihanaa,poistakaa samantien koko suomi24 ssysteemi.


    • Tää on niin taas...

      Pahoittelemme ja pahoittelemme, sen ne näyttävät osaavan, eipä juuri muuta.

      Oliskohan rekrytointipolitiikassa parantamisen varaa, kannattaisikohan palkata edes yksi asiantuntija yrityksen palkkalistoille?

      Yksi mahdollisuushan on kyllä, ilmoitamme julkisesti boikotoivamme kaikkia niitä tuotteita, joita Suomi24:ssa mainostetaan.
      Kuka teksi asiasta Facebookkiin profiilin??
      Liityn heti siihen!

      • kolipri1001

        miksi nyt jo takkuaa kaikki, eiks ole maanantai?


      • 9024735t029374
        kolipri1001 kirjoitti:

        miksi nyt jo takkuaa kaikki, eiks ole maanantai?

        huomenna ei varmaan toimi sitten mikään kun tänään vaan osa takkuaa ...
        mistä johtuu ettei suomi24 ole saatu toimimaan vaikka vuosia on ollut samanlainen surkea toimimaton portaali..


    • Kai von Rengas

      Toivottavasti saatte päivitettyä saman järjestelmän, mikä hoitaa mainokset. Se tuntuu toimivat aina moitteettomasti!

      • Jussai Halli ( KO )

        Tuntuu, että koko ajan pahoittelemme...pahoitelkaa vain, mutta paras olisi, jos teille saataisiin, sellaiset
        henkilöt, jotka osaavat asiansa... EI riitä, että viikko sitten "tehtiin SUURI muutos" ja tulos tämä!?
        Jopa kadulta saa ihan ja oikeasti henkilöitä, joilla ASENNETTA työhönsä!
        Ei mitään ko , no joo olkoon samotta! Sairasta!


      • kamulga
        Jussai Halli ( KO ) kirjoitti:

        Tuntuu, että koko ajan pahoittelemme...pahoitelkaa vain, mutta paras olisi, jos teille saataisiin, sellaiset
        henkilöt, jotka osaavat asiansa... EI riitä, että viikko sitten "tehtiin SUURI muutos" ja tulos tämä!?
        Jopa kadulta saa ihan ja oikeasti henkilöitä, joilla ASENNETTA työhönsä!
        Ei mitään ko , no joo olkoon samotta! Sairasta!

        Ja eipä tuo treffihommakaan toimi kahta päivää ilman ongelmia vaikka kuinka päivitellään systeemeitä.


    • Ihmettelen, kun tämä takkuaa nykyään ainakin kerran päivässä.

    • hyvämies 100

      treffipalstan naiset samalla herttaisemmiksi.

    • Kiitos.

      ...ystävällisesti tehdä parannuksen myös siihen, että Minä-osiosta poistetut profiilit poistuisivat kokonaan. Jäsenen poistama profiili löytyy yhä Yhteisö-osiossa ja se ei ole mukavaa.

    • ensi päivitetään kymmeniä kertoja -> palvelu huonontuu
      sit vaihetaan palvelinta -> koko paska hidastuu
      ja sit taas lisää päivityksiä. loppu tuloksen voi melkeinpä jo arvata viimeaikasten muutosten perusteella: palvelin kaatuu, ylikuormittuu ym. sivut jumissa, sähköpostit hävii, käyttäjätilit hävii, lopulta enään suomi24 ei oo olemassa.

    • Kuulin huhua

      eli siis Suomi24:n ylläpito ottaa huomioon saamansa palautteen ja ottaa sokkotreffit takaisin. Tommosta huhua kuulin, pitääköhän paikkaansa?

      • ujovanhapoeka

        takaisin, olkaa niinkuin ennenkin, siis sokkona saa jutella ja ihan kahdestaan!


    • YxTokaVika

      mielenkiinnolla odotan. Kyllä tässä maltetaan odottaa ihan rauhassa.

      Älkää välittäkö noista häiriköistä, ne joutaa heivata pihalle näiltä teidän sivuiltanne.

      Tsemppiä !

    • xmoira

      Tagejä ei löydy mistään ... saisiko ne takaisin?

    • milloin saatte verkon toimimaan asianmukaisesti...koko ajan se heittää ulos ja ilmoittaa että sivusto on väärä...rasittavaa...toivon todella että asiat korjaantuu...alkaa olla mitta täysi..

    • V....ttuuntunut

      On tää ihme touhua! Sivut takkuaa ja takkuaa jatkuvasti, minäkään en saanut ladattua minä-sivulle kuvaa vaikka monta kertaa yritin ja kaksi viestiä laitoin ylläpidolle, siltikään ei mitään!
      Uuden profiilin jouduin tekemään, vaikka eipä siinä kun ei se pelitä niin parempi varmaan poistaa sekin.
      Nämäkin olleet suositut sivustot vaan tätä menoa ei taida porukka täällä enää viihtyä..
      Äsken äänestin peukkua ylös niin jo vain menikin miinuksille. että näin. Laittakaa nää sivut kerralla kuntoon tai poistakaa sit vaikka koko helveti suomi24 kokonaan!!!

      • ei toimi

        Olen koko minä profiliin minäkin! Ei toimi kuvien lähettäminen,ei vierailijalista ja vielä vaan vanhat viestit roikkuvat listallani,vaikka kuinka niitä yrittäisin poistaa,mitään ei tapahdu.Olen poistanut profiilini ja luulin että se katoaisi lopullisesti,mutta siellä se näkyy keikkuvan vieläkin yhteisöhaussa,miksi niitä ei voi sieltä poistaa lopullisesti? odottelen vastausta!!!!!


    • Sheriffi alk.

      Ylläpito vasta s-postiin? Kyseessä on sheriffin lähettämä posti ( uuteen osoitteeseen ) lähetetty jo 2- viikkoa sitten!! Lopetan koko sheriffin homman jos en saa vastausta posteihini.

      • sheriffi alk.

        On vakava asia koettakaa nyt lukea edes tämä viesti ja vastata jotain. (alkoholi)


    • ei kuiteskaa tuu

      mitään.
      On muistikuva laskurista etusivulla, joka näytti sivustoilla olijoiden määrää. Missä se nyt on? Onko nyt tästä kaikesta hienosta tuunaamisesta ollut lopputuloksena niin paljon laskenut kävijämäärä, ettei kehtaa näyttää.

    • Ääkkösiä

      Joo ei toimi rekatut nimimerkit chateis joissa on ääkkösiä... 10v miltei ollu sama nimimerkki ja en kyllä yhden vitun Ä:n takia rupea sitä vaihtamaan....

      • virkeämummeli

        Eilen rupsesi,,,Minä jollakin lailla ehkä, jotakin ainakin oli muuttunut,,postista en ole varma. Huoneisiin en pääse ikäryhmiin kyllä ja viellä huoneen ulkopuolelle,,kun klikkaan sisään, tulee punaisella,,,että vaihda nimimerkkiä kuuluu toiselle. Minun on kyllä ollut pian 4 vuotta ?????????


    • Kyllästynyt eukko

      Just joooo...te vissiin pidätte hauskaa meidän kustannuksella..todella kornia touhua *peukku alas* Alkaa nauru loppua tämän homman kanssa....kun saisin edestiedon ..miten pääsen eroon koko galleriasta..olisin erittäin kiitollinen..en enää koskaan häirite ..lupaan :((

      • 20+10

        miten sen paskaprofiilin saa pois????????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe