Nyt se selvis

KOHTUUTTA

6

853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KOHTUUTTA

      Ei ole ihme kun Kelan ylilääkäri ei päästä minua kuvauksiin Turkuun Olli Tenovuon potilaaksi.
      Koska Kelalla on mahdollisuus maksaa matkani ja tutkimukseni mutta eihän se käy,voi joutua myöntämään eläkkeen ja myöntää olleensa väärässä.Olli Tenovuon mielestä minut pitäisikin kuvata heidän kolmella kuvaus menetelmillään.
      Itselläni kaikki seikat ja tutkimukset puoltavat eläkettä,ainut mutka matkassa on se että Kela perää minulta mri-kuvia joita minulta ei otettu onnettomuuden jälkeen tähän syyhyn vedoten eivät päästä minua.!!!!.
      Haistakoot pitkän paskan!!!!!

      • KOHTUUTTA

        Nyt ne vasta temput teki,siis ne kelan hameväki!
        2 kelan virkailijaa kumpikin pienellä kuitenkin eri paikkakunnalla ovat tehneet kahdestaan päätöksen siitä että mua ei todellakaan lasketa eläkkeelle eikä lääkärin tai neuropsykologisilla testeilläkään ole muuta merkitystä kuin pyyhkiä persettä ovat nimittäin ehdottaneet minulle asiakasyhteisötyö ryhmää,joka on suunnattu pitkäaikaistyöttömille elikkä kelan kaksi akkaa teki 50%invaliidistä työkykyisen.
        Onko muilla vastavaa vittuiluu kelan kautta?

        MAALAISJÄRJEN KÄYTTÖ OLIS SUOTAVAA!!!!!!!!!!!!!!!!


      • pohjoiskarjalan etap
        KOHTUUTTA kirjoitti:

        Nyt ne vasta temput teki,siis ne kelan hameväki!
        2 kelan virkailijaa kumpikin pienellä kuitenkin eri paikkakunnalla ovat tehneet kahdestaan päätöksen siitä että mua ei todellakaan lasketa eläkkeelle eikä lääkärin tai neuropsykologisilla testeilläkään ole muuta merkitystä kuin pyyhkiä persettä ovat nimittäin ehdottaneet minulle asiakasyhteisötyö ryhmää,joka on suunnattu pitkäaikaistyöttömille elikkä kelan kaksi akkaa teki 50%invaliidistä työkykyisen.
        Onko muilla vastavaa vittuiluu kelan kautta?

        MAALAISJÄRJEN KÄYTTÖ OLIS SUOTAVAA!!!!!!!!!!!!!!!!

        on se muuten kumma että jotkut tahot haluavat lisätä vain ihmisten kärsimysten taakkaa ja näin ollen ajavan
        ihmiset ahtaalle!
        Jos ei hulluksi niin ainakin itsarinpartaalle! Eihän tavallisilla tallaajilla ole mitään oikeuksia kuin kumartaa ja olla hiljaa,kun virkamiehet tallovat sut! "Jälkeen päin sit puhutaan".
        Suomi on paskamaa suomalaisille,tarkoitan sitä että duunarit ovat vähemmistö kansaa,jolla ei ole oikeuksia! Korotat lääkärille ääntäsi nii oot suljetulla ja jos lääkäri tappaa potilaan sattui inhimillinen erehdys ei muuta! Muut saa tappaa sut ,itse et!
        Miksi suostumme joka asiassa politiikkojen päätöksiin!
        Esim:missä on se autovero alennus,bensiinin hinnan piti nousta että emme maksa autoveroa,kuinka kävi saimme molemmat!
        Kun yksityiset vähemmistöt lopettavat autoilun ei bensa käy kaupaksi,joten veroa olis laskettava.
        Kuka saa hoitoa kuka ei ? Johan ne rikkaat yskityistäsivät kaikki lääkäri palvelut että köyhät kyykkyyn myös siltä osin!


      • KOHTUUTTA
        pohjoiskarjalan etap kirjoitti:

        on se muuten kumma että jotkut tahot haluavat lisätä vain ihmisten kärsimysten taakkaa ja näin ollen ajavan
        ihmiset ahtaalle!
        Jos ei hulluksi niin ainakin itsarinpartaalle! Eihän tavallisilla tallaajilla ole mitään oikeuksia kuin kumartaa ja olla hiljaa,kun virkamiehet tallovat sut! "Jälkeen päin sit puhutaan".
        Suomi on paskamaa suomalaisille,tarkoitan sitä että duunarit ovat vähemmistö kansaa,jolla ei ole oikeuksia! Korotat lääkärille ääntäsi nii oot suljetulla ja jos lääkäri tappaa potilaan sattui inhimillinen erehdys ei muuta! Muut saa tappaa sut ,itse et!
        Miksi suostumme joka asiassa politiikkojen päätöksiin!
        Esim:missä on se autovero alennus,bensiinin hinnan piti nousta että emme maksa autoveroa,kuinka kävi saimme molemmat!
        Kun yksityiset vähemmistöt lopettavat autoilun ei bensa käy kaupaksi,joten veroa olis laskettava.
        Kuka saa hoitoa kuka ei ? Johan ne rikkaat yskityistäsivät kaikki lääkäri palvelut että köyhät kyykkyyn myös siltä osin!

        Otin yhteyttä kelan johtoon,jossa luvattiin puuttua asiaan!
        No siellä puututtiinkin siltä osin ,että vastaus noudatteli paikallistoimiston kaavaa.
        Paikallistoimisto vetoaa kliinisiin ja kelan johto ei kuulemma vaikuta mitään ne kliiniset vain se,että
        minulla on työ ikää vielä jäljellä,joten vammani ei vaikuta lainkaan,vaikka olenkin lääkärin milestä vaikeavammainen ja neuropsykologin tutkimuksen mukaan kongitiiviset vaikeudet ovat vaikea-asteisia.kuten työ muistin kapaseetti ym ovat todella niukkoja.Mut eihän näillä ole mitään merkitystä eikun töihin tai kouluun vaan,kantaahan se KELA VASTUUN!.
        ONHAN NIITÄ CP-VAMMASILLE SUUNNATTUJA SUOJATYÖ PAIKKOJA.
        KOKO KELA SAA HAISTAA PITKÄN PASKAN EIVÄT AJATTELE NAPAANSA PIDEMMÄLLE OVAT VAAN ITTEÄÄN NII TÄYNNÄ!.


      • mä vaan
        KOHTUUTTA kirjoitti:

        Otin yhteyttä kelan johtoon,jossa luvattiin puuttua asiaan!
        No siellä puututtiinkin siltä osin ,että vastaus noudatteli paikallistoimiston kaavaa.
        Paikallistoimisto vetoaa kliinisiin ja kelan johto ei kuulemma vaikuta mitään ne kliiniset vain se,että
        minulla on työ ikää vielä jäljellä,joten vammani ei vaikuta lainkaan,vaikka olenkin lääkärin milestä vaikeavammainen ja neuropsykologin tutkimuksen mukaan kongitiiviset vaikeudet ovat vaikea-asteisia.kuten työ muistin kapaseetti ym ovat todella niukkoja.Mut eihän näillä ole mitään merkitystä eikun töihin tai kouluun vaan,kantaahan se KELA VASTUUN!.
        ONHAN NIITÄ CP-VAMMASILLE SUUNNATTUJA SUOJATYÖ PAIKKOJA.
        KOKO KELA SAA HAISTAA PITKÄN PASKAN EIVÄT AJATTELE NAPAANSA PIDEMMÄLLE OVAT VAAN ITTEÄÄN NII TÄYNNÄ!.

        Tietysti myös kaiken takana vakuutuslääkäri RAILI PIRTTIMÄKI palkattu antaa vaan kielteisiä!
        Olinhan minä n10 vuotta sitten kelan mielestä täysin työkykyinen vaikka jalat ja pää eivät pitäneet pystyssä!!!!!!!!


      • mä vaan
        mä vaan kirjoitti:

        Tietysti myös kaiken takana vakuutuslääkäri RAILI PIRTTIMÄKI palkattu antaa vaan kielteisiä!
        Olinhan minä n10 vuotta sitten kelan mielestä täysin työkykyinen vaikka jalat ja pää eivät pitäneet pystyssä!!!!!!!!

        Ihminen joka ryhtyy asiantuntijalääkriksi vakuutusyhtiöön tai KELALLE on mielenvikainen. Hän on vannonut lääkärinvalassa tietyt velvoitteet ja asiantuntija hänen tehtävänsä on kaikin keinoin rajata pois korvausvelvollisuus. Kuten blogi kertoo, asialla ei ole mitään tekemistä potilaan oikeiden vaivojen kanssa. Itse tunnen monta lääkäriä jotka ovat kieltäytyneet vakuutusyhtiön kovapalkkaisesta asiantuntilääkäri asemasta pelkästään sen takia että se sotii yleisesti lääkärin ammattietiikkaa vastaan.

        Vakuutusyhtiössä tai KELA:ssa sinua koskevia päätöksiä tekevät monet "asiantuntijat". Kun esimerkiksi vakuutusyhtiö päättää eläkkeestäsi tai muista terveyteesi liittyvistä vakuutuskorvauksista, vakuutusyhtiö perustaa päätöksensä omien asiantuntijalääkäreidensä tulkintaan. Kyseiset asiantuntijalääkärit toimivat työsuhteessa vakuutusyhtiöön ja heidän tehtävänsä on arvioida jokaisessa päätöksessä ainoastaan vakuutusyhtiön omaa etua. Tilanne on täysin sama KELA:ssa. Asiantuntijalääkäreiden päätös normaalissa terveydenhoidossa, esimerkiksi yksityisen lääkäriaseman vastaanotolla voi siis olla täysin erilainen kuin päätös vakuutusyhtiön edustajana. Tämä sotii jyrkästi yleistä oikeuskäsitystä vastaan sekä lääkärin eettisiä ja moraalisia velvotteita kohtaan. Moni vakuutusyhtiön asiakas huomaa lääkärinvastaanotolla saavansa täysin erilaisen lausunnon vaivastaan kuin mitä saa vakuutusyhtiön asiantuntijalääkäriltä. Räikeimmissä tapauksissa kyse on ollut täysin samasta lääkäristä, joka vastaanotolla kertoo potilaalle jotain muuta kuin mitä seuraavassa kuussa päättää potilaan vakuutuskorvausten perusteiden osalta vakuutusyhtiön puolesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe