Minkä hintainen olisi halvin ja mistä? Opiskelijana olen köyhä ja tylsää etsiä ilman gps:ssää :(
Halvin gps
3
881
Vastaukset
www.huuto.net sieltä saattaa löytyä Huom! Käytettyjä kohtuu halpoja gps laitteita.
- ei nyt niinkään
Ensinnäkin täytyy todeta että ilman kepsiä etsiminen on paljon mielenkiintoisempaa.
Mutta jos halvan kepsin haluat niin osta joku bluetooth-palikka (n. 50 ekeä) ja käytä sitä kännyn kanssa (olettaen että kännyysi käy Trimble tai Live). Eikä sitäkään tarvita jos kännyssä on jo kepsi niin kuin nykyään alkaa jo olla melkein kaikissa.Halvin olisi varmaan Nokia 5230 kännykkä. Se sisältää ilmaisen navigoinnin,ja gps. Maastokartat siihen saa Karttaselaimen avulla: www.karttaselain.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142092- 1091542
- 1221461
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 52898
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä229809Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356795