Onko kellään tietoa miten ton autodimmingin saa pois päältä? On meinaan todella ärsyttävä! Service menuun kyllä pääsen, mutten löydä sieltä kohtaa CE-Dimming, josta se pitäisi kuulemma päästä kytkemään pois päältä.
Samsung UE46C6005 ja autodimming
5
1511
Vastaukset
- ominaisuudet...?
Ohjekirjan "Ekonomiset ratkaisut" -kohdassa on tähän kuvan kirkkauden automaatioon liittyviä kohtia. Onko niistä apua?
- samppa46
En tarkoittanut perusvalikoista löytyviä säätöjä, ne olen jo moneen otteeseen katsonut. Tarkoitan edistyneempää säätöä jolla saa tuon ärsyttävän taustavalojen automaattisen himmennyksen pois. Eli kun käynnistää tv:n painamalla info-menu-mute-power pääsee ns. teknisempään valikkoon mutten löydä sieltä oikeaa paikkaa tuon autodimmingin pois kytkemiseen.
- sedsad
samppa46 kirjoitti:
En tarkoittanut perusvalikoista löytyviä säätöjä, ne olen jo moneen otteeseen katsonut. Tarkoitan edistyneempää säätöä jolla saa tuon ärsyttävän taustavalojen automaattisen himmennyksen pois. Eli kun käynnistää tv:n painamalla info-menu-mute-power pääsee ns. teknisempään valikkoon mutten löydä sieltä oikeaa paikkaa tuon autodimmingin pois kytkemiseen.
Eiköhän toosasta löydy valosilmä, ja siihen musta teippi päälle.
- samppa46
sedsad kirjoitti:
Eiköhän toosasta löydy valosilmä, ja siihen musta teippi päälle.
Joo toi varmaan auttaa siihen ettei kuva säädy huoneen valaistuksen mukaan mutten tarkoita sitäkään. Huoneen valaistuksen mukaan säätyvään taustavaloon löytyy kyllä asetus tuolta perusvalikon asetuksista. Kuva siis säätyy tummissa kohtauksissa tummemmaksi, kuten jo aikaisemmin kerroin että haluan ohjeet siihen säätöön joka löytyy tuolta service menusta joka on tarkoitettu pääasiassa huoltoa varten.
Siis kun käynnistää television painamalla info-menu-mute-power pääsee tuonne service menuun, mutten löydä kohtaa missä saisi laittaa CE dimmingin off tilaan. Muilla foorumeilla kerrottiin että pitää mennä advanced kohtaa ja siinä näppäillä 0000 jolloin pääsee oikeaan paikkaa mutta mulla ei tapahdu mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726243- 1471734
- 1131518
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46942Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan229767- 41759