Miten viranomaiset Yhdysvalloissa mahtavat suhtautua useampiin lentoihin lyhyellä aikavälillä ulkomaalaisiin, jos lentelee esim. New Yorkista vaikka Bostoniin ja Bostonista Chicagoon ja Chicagosta Los Angelesiin ja Angelesista vaikka Phoenixiin.
Minua kiinnostaisi lentää eri lentoyhtiöillä ja tietysti lentokoneiden ystävänä spottailla koneita eri lentokentillä.
Voidaanko tämän tyyppiset matkat tulkita jonkin bisneksen harjoittamiseksi ilman lupaa?
Mahtaako mennä läpi, jos jokaisella kentällä sanoo syyksi lomailun ja spottailun?
Spottaus USA:ssa
3
525
Vastaukset
- matkailija-x
Maan sisäisillä lennoilla ei ole mitään tulotarkastuksia ulkomaalaisille saapuessa kuten maahan saapuessa, enkä usko että maan sisäiset lennot menevät rajaviranomaisten tietoonkaan. Monet matkailijat lentävät maan sisäisillä lennoilla.
- bald eagle
Vapaassa maassa saa liikkua ihan vapaasti. Maahantuloviranomaisista selvittyäsi, kuka sinulta kyselisi enää muiden lentojen syytä? Lentele ihan rauhassa niin paljon kuin haluat.
- Spotteri
En usko, että sinulle tulee mitään ongelmia, mutta tutustu kuitenkin käytäntöihin eri lentokentillä. Joillain lentokentillä on esim. terminaalin ikkunoista ulos kuvaaminen kiellettyä (kaikilla New York Port Authorityn alaisilla kentillä ainakin, mutta muuallakin voi törmätä vastaavaan). Kenttäaulueen aitojen ulkopuolella on sitten asia erikseen, joillain kentilä on sopottaajia ja kuvaajia varten varattu omat alueensakin. Pari hyvää linkkiä, joista voit etsiä lisätietoa ennen matkaa:
http://www.spotterswiki.com/index.php?title=Category:United_States
http://www.airliners.net/aviation-forums/aviation_photography/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418