Ronja

apua kaivataan....

Mitä mieltä olette nimestä Ronja? Ultran mukaan meille on tulossa tyttö.. Ollaan ajateltu antaa se meidän pienelle prinsessalle... Mikä sopisi toiseksi nimeksi? Jotenkin tuntuu vaikealta löytää toinen nimi joka sopisi Ronjalle.. Apuja ja ehdotuksia otetaan ilomielin vastaan :)

17

2058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dogidoo

      minusta se vaan on niin koiran nimi.. kaverin tyttö on kans ronja, ja no, en oo sanonu mitä siitä aattelen. Että sitä mieltä minä olen.

    • ?

      Ronja on nätti nimi:)

      Toiseksi nimeksi sopisi esim.
      Ronja Maria
      Ronja Aurora
      Ronja Elle Isabella
      Ronja Anna Karoliina
      Ronja Annastiina
      Ronja Olivia
      Ronja Emilia
      Ronja Adalmiina

    • Itse en ole koskaan pitänyt Ronja nimestä; siitä tulee lähinnä mieleeni vain se "Ronja -ryövärintytär"... :/ Muutenkaan on kovin pidä nimistä, joissa on r-kirjain... Mutta tärkeintähän on, että TE pidätte lapsenne nimestä! Ja onhan Ronja ihan "oikea" , asiallinen tytönnimi -nykypäivänä kun kuule kaikenmaailman hullutuksia, jotka eivät edes oikeilta nimiltä tunnu...

      Koska Ronjassa on tuo r-kirjain, niin ehdottaisin toiseksi nimeksi jotakin "pehmeää" nimeä, ettei kokonaisuudesta tule liian kovan ja särähtävän kuuloinen. Mitens olisi...?

      Ronja Helmiina
      Ronja Amalia
      Ronja Matilda
      Ronja Emmiina
      Ronja Anniina
      Ronja Adelia
      Ronja Ilona
      Ronja Tuulia (Ronja-Tuulia olisi myös kiva ja erikoinen :D )
      Ronja Julia

    • Tianella

      En oikein pidä tuosta Ronja-nimestä. Ei vain kuulosta ollenkaan kauniilta. Itse kyllä pidän enemmän pehmeämmistä nimistä muutenkin. Esim.

      Sonja, Silja, Milja, Tinja, Minja jne.

      Ronjalle toista nimeä on kieltämättä aika vaikea keksiä niin, että nimet sointuvat yhteen. Toisen nimen pitäisi sitten ehkä olla hieman pehmeämpi.

      Ronja Elisabeth
      Ronja Isabella
      Ronja Linnea
      Ronja Ellida
      Ronja Matilda
      Ronja Matleena
      Ronja Ilona
      Ronja Anniina
      Ronja Amelia

      • Tianella

        Hassua muuten, vastasin täysin lukematta muiden ehdotuksia, ja niinkuin olen aiemminkin huomannut, minun ja ninnuliini87:n mielipide ja nimimaku sattui taas aika pitkälti yksiin :)


      • Tianella kirjoitti:

        Hassua muuten, vastasin täysin lukematta muiden ehdotuksia, ja niinkuin olen aiemminkin huomannut, minun ja ninnuliini87:n mielipide ja nimimaku sattui taas aika pitkälti yksiin :)

        Terveiset Tianellalle! Samanlainen nimimaku näyttäisi meillä tosiaan olevan ;) Saanko uteliaisuuttani kysyä onko sinulla vielä lapsia ja jos on, niin minkä nimisiä...? Itselläni ei vielä muksuja ole, mutta nimifriikkinä on vain niin kiva täällä nimipalstalla pyöriä ja miettiä siinä samalla, että sitten joskus elämässä kun omia lapsia on, niin mitkä nimet sitä heille sitten antaa... :)


      • Tianella
        ninnuliini87 kirjoitti:

        Terveiset Tianellalle! Samanlainen nimimaku näyttäisi meillä tosiaan olevan ;) Saanko uteliaisuuttani kysyä onko sinulla vielä lapsia ja jos on, niin minkä nimisiä...? Itselläni ei vielä muksuja ole, mutta nimifriikkinä on vain niin kiva täällä nimipalstalla pyöriä ja miettiä siinä samalla, että sitten joskus elämässä kun omia lapsia on, niin mitkä nimet sitä heille sitten antaa... :)

        Sama tilanne minullakin täällä, ja nimimerkkisi perusteella samaa ikäluokkaakin taidamme olla. Meillä kyllä jo vauvaa yritetään, mutta vielä ei ole tärpännyt.

        Itse olen ollut nimifriikki ihan pikkulapsesta saakka :)


      • Anonyymi

        mun nimi on ronja elä haukku


    • :)

      Ihana nimi! Haluaisin antaa sen nimeksi myös omalle tytölleni,mutta mies ei niinkään lämmennyt.. päädyttiin sitten yhteistuumin toiseen nimeen.

    • 2323

      Ronja-Liisa tai Ronja-Leena.

      • E!

        Ihan ok nimi, ehkä vähän tunkkainen, mutta kunhan itse pidätte siitä.
        Pari ehdotusta:

        Ronja Emilia-tää on musta paras
        Ronja Elena
        Ronja Elina

        Kuten näkyy mun mielestä perään sopii tosi nätisti E:llä alkavat nimet.


    • Täti

      Ronja-nimi ei kuulu omiin suosikkeihi :(

      Toinen nimi voisi olla jokin pehmeä nimi;
      Helena, Milana, Elina,
      Anelma, Susanna, Viola,
      Loviisa, Mimosa, Linnea,
      Olivia, Pauliina, Tuulia,
      Vanamo...

      • miian äiti

        Ronja on rumimpia tyttöjen nimiä mitä tiedän! Itse en ikinä antaisi noin rumaa nimeä. t. Miian äiti


      • nhyuigfnunftnftu
        miian äiti kirjoitti:

        Ronja on rumimpia tyttöjen nimiä mitä tiedän! Itse en ikinä antaisi noin rumaa nimeä. t. Miian äiti

        Minusta taas Miia on rumin nimi koko maailmassa, enkä ikinä antaisi niin rumaa nimeä omalle lapselleni!


      • Anonyymi
        miian äiti kirjoitti:

        Ronja on rumimpia tyttöjen nimiä mitä tiedän! Itse en ikinä antaisi noin rumaa nimeä. t. Miian äiti

        mitä sä oot menny tekemään mun nimi on ronja minä alan itkeee


    • nikoluuseri

      Ronja on söpö ja kiva nimi :) itse antaisin ja pidän nimestä tosi paljon.

    • Anonyymi

      Ronja Amanda on kaunis Ronja Adalyn

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe