Elikkäs välillä lähtee käyntiin ja välillä ei. Katsottu että puolan johdosta ei kipinää tule kun ei lähde ja puola mitattu noin 7kilo ohmia vastus kuumassa karvassa ja 0,5 pienemmällä puolella. Onko ok. Asennon tunnistimen johdosta mitattu 525 ohmia onko ok? Kiekka mittari ei nouse silloin kun starttaa, nouseeko muilla neula yhtään startatessa? Ajattelin vain tuota asennontunnistinta että tekisikö se välillä tuota totaalista pimentymistä ettei jenka mittarikaan nouse. Autossa ei kattia ja tarkempaa vuosimallia en osaa sanoa.
Omega A 2,0i Ei käynnisty
saapastelija30
1
406
Vastaukset
- opdf
Jos puolasta ei tule kipinää. Todennäköisesti on kyse sitten siittä.
Vaikka mikä anturi ois vituillaan, tulisi kuintenkin puolasta kipinä.
En muista ny noita arvoja kyl.
Puola voi myös hajota jonkin toisen vian ansiosta. Omassa ompussa 2 kertaa hajosi puola ja kerran kampura-anturi koska oli öljyä virranjakajassa ja meni tulpanjohdot oikosulkuun siellä.. Sekoitti koko koneen.
Mielestäni ei mullakaan kiekkamittari nouse ennenkuin käynnistyy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056