Mitä tapahtuu tiedostoillesi, jos tietokoneesi hajoaa, katoaa tai varastetaan? Ei mitään, jos tietokoneeseesi on asennettu F-Secure Online Backup. Ratkaisu varmuuskopioi automaattisesti valokuvasi, musiikkisi, sähköpostisi ja muut tärkeät tiedostosi ilman tilarajoituksia. Voit käyttää tiedostojasi kaikkialta omalta, mukautetulta web-sivultasi. Lisäksi tiedostoja on helppo jakaa ystäville ja perheelle - vain yhdellä napsautuksella.
F-Secure® Online Backup™ on täysin automaattinen ja rajoittamaton varmuuskopiointiratkaisu verkossa.
Tärkeimmät ominaisuudet
Rajoittamaton varmuuskopiointi
Automaattiset, reaaliaikaiset varmuuskopiot
Viikkoraportti varmuuskopioinnista sähköpostitse
voit käyttää helposti kaikkia tiedostojasi omalta, mukautetulta web-sivultasi
UUTTA! Jaa tiedostojasi ystäville ja perheelle.
http://www.f-secure.com/fi_FI/products/home-office/online-backup/
F-secure Online Backup
8
381
Vastaukset
- 13
Ja vuosihinnalla saa kiintolevyn omaksi. Ei hyvä.
Hyppönenkö sinut on pannut asialle, että voi irtisanoa sen 81. työntekijän?- __Googlettaja__
Jos kotiin syttyy paha tulipalo, niin ulkoinen levykin palaa. Kun tiedostot ovat netissä, niin ne säilyy vaikka koko talo palaa....
__Googlettaja__ kirjoitti:
Jos kotiin syttyy paha tulipalo, niin ulkoinen levykin palaa. Kun tiedostot ovat netissä, niin ne säilyy vaikka koko talo palaa....
Hyväksyykö F-secure vahvasti kryptatut paketit? Aikoinaan MS:n ilmainen skydrive ei hyväksynyt, vaan tallennettavien tiedostojen piti olla kryptaamattomia mikä teki k.o. palvelun minun silmissäni käyttökelvottomaksi.
Kun viimeksi tarkistin asian niin nyt onnistuu kryptattujen tiedostojenkin tallennus skydriveen, tosin tästäkin on aikaa kun viimeksi kokeilin.f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Hyväksyykö F-secure vahvasti kryptatut paketit? Aikoinaan MS:n ilmainen skydrive ei hyväksynyt, vaan tallennettavien tiedostojen piti olla kryptaamattomia mikä teki k.o. palvelun minun silmissäni käyttökelvottomaksi.
Kun viimeksi tarkistin asian niin nyt onnistuu kryptattujen tiedostojenkin tallennus skydriveen, tosin tästäkin on aikaa kun viimeksi kokeilin.täyteen ja lisenssi piti uusia F-Secureen. Hintakin on enää alle 50 euroa/vuosi, joten pidän kovasti edullisena tuota. Olen ainakin ollut tyytyväinen siihen, helppo käyttää ja toimii kuten luvataan. Elikäs kolmessa paikassa pidän tärkeitä filujani: koneella, ulkoisella ja sitten tuolla FS:lla.
- äöäöäöäöäö
__Googlettaja__ kirjoitti:
Jos kotiin syttyy paha tulipalo, niin ulkoinen levykin palaa. Kun tiedostot ovat netissä, niin ne säilyy vaikka koko talo palaa....
Jos koti palaa, niin taitaa olla vähän muuta päällimmäisenä mielessä kuin muutama valokuva tai muu tiedosto joka oli kotikoneella. Työkoneet tietenkin erikseen.
- 13
__Googlettaja__ kirjoitti:
Jos kotiin syttyy paha tulipalo, niin ulkoinen levykin palaa. Kun tiedostot ovat netissä, niin ne säilyy vaikka koko talo palaa....
Jos fs:n palvelimelle syttyy...
- Olav.S
13 kirjoitti:
Jos fs:n palvelimelle syttyy...
iskeä serverille.Paras ulkonen kovo ja se sitten tutulle säilöön.Kun kryptannut ei kaverikaan sinne pääse sorkkiin.Minulla 2 varmuuskopiota eli yksi kotona ja yksi veljellä.vaihdan välillä niitä joten pysyy ajan tasalla.Koneella en pidä valokuvakokoelmaa ollenkaa.Vie pirusti tilaa ainakin minun kuva ja filmi varastot.Jos laittaa tietoja noihin pilvipalveluihin niin aina kryptattuna varsinkin kun kyttäävät onko laitonta musaa sinne laitettu:=)Jos alkaa oleen siellä kymmeniä tuhansi musiikkokappaleita ja tuhat filmiä voi tulla polliisi kyseleen mistä olet ne OSTANUT:=)
Olav.S kirjoitti:
iskeä serverille.Paras ulkonen kovo ja se sitten tutulle säilöön.Kun kryptannut ei kaverikaan sinne pääse sorkkiin.Minulla 2 varmuuskopiota eli yksi kotona ja yksi veljellä.vaihdan välillä niitä joten pysyy ajan tasalla.Koneella en pidä valokuvakokoelmaa ollenkaa.Vie pirusti tilaa ainakin minun kuva ja filmi varastot.Jos laittaa tietoja noihin pilvipalveluihin niin aina kryptattuna varsinkin kun kyttäävät onko laitonta musaa sinne laitettu:=)Jos alkaa oleen siellä kymmeniä tuhansi musiikkokappaleita ja tuhat filmiä voi tulla polliisi kyseleen mistä olet ne OSTANUT:=)
tietokoneella, pitää varmuuskopiot tehdä joka päivä, tai kuten minä teen, kaksi kertaa päivässä. Siinä ei paljon juosta systerin luona kovalevyjä vaihtamassa. Elikäs erilaiset tarpeet luovat erilaisia toimintatapoja. Multa on kerran kämppä palanut alta ja siksi ehkä otan tuon mahdollisuuden hiukan eri lailla huomioon kuin joku toinen. Kukin tarpeidensa mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483