F-secure Online Backup

__Googlettaja__

Mitä tapahtuu tiedostoillesi, jos tietokoneesi hajoaa, katoaa tai varastetaan? Ei mitään, jos tietokoneeseesi on asennettu F-Secure Online Backup. Ratkaisu varmuuskopioi automaattisesti valokuvasi, musiikkisi, sähköpostisi ja muut tärkeät tiedostosi ilman tilarajoituksia. Voit käyttää tiedostojasi kaikkialta omalta, mukautetulta web-sivultasi. Lisäksi tiedostoja on helppo jakaa ystäville ja perheelle - vain yhdellä napsautuksella.

F-Secure® Online Backup™ on täysin automaattinen ja rajoittamaton varmuuskopiointiratkaisu verkossa.
Tärkeimmät ominaisuudet
Rajoittamaton varmuuskopiointi
Automaattiset, reaaliaikaiset varmuuskopiot
Viikkoraportti varmuuskopioinnista sähköpostitse
voit käyttää helposti kaikkia tiedostojasi omalta, mukautetulta web-sivultasi
UUTTA! Jaa tiedostojasi ystäville ja perheelle.

http://www.f-secure.com/fi_FI/products/home-office/online-backup/

8

381

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13

      Ja vuosihinnalla saa kiintolevyn omaksi. Ei hyvä.
      Hyppönenkö sinut on pannut asialle, että voi irtisanoa sen 81. työntekijän?

      • __Googlettaja__

        Jos kotiin syttyy paha tulipalo, niin ulkoinen levykin palaa. Kun tiedostot ovat netissä, niin ne säilyy vaikka koko talo palaa....


      • __Googlettaja__ kirjoitti:

        Jos kotiin syttyy paha tulipalo, niin ulkoinen levykin palaa. Kun tiedostot ovat netissä, niin ne säilyy vaikka koko talo palaa....

        Hyväksyykö F-secure vahvasti kryptatut paketit? Aikoinaan MS:n ilmainen skydrive ei hyväksynyt, vaan tallennettavien tiedostojen piti olla kryptaamattomia mikä teki k.o. palvelun minun silmissäni käyttökelvottomaksi.
        Kun viimeksi tarkistin asian niin nyt onnistuu kryptattujen tiedostojenkin tallennus skydriveen, tosin tästäkin on aikaa kun viimeksi kokeilin.


      • f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Hyväksyykö F-secure vahvasti kryptatut paketit? Aikoinaan MS:n ilmainen skydrive ei hyväksynyt, vaan tallennettavien tiedostojen piti olla kryptaamattomia mikä teki k.o. palvelun minun silmissäni käyttökelvottomaksi.
        Kun viimeksi tarkistin asian niin nyt onnistuu kryptattujen tiedostojenkin tallennus skydriveen, tosin tästäkin on aikaa kun viimeksi kokeilin.

        täyteen ja lisenssi piti uusia F-Secureen. Hintakin on enää alle 50 euroa/vuosi, joten pidän kovasti edullisena tuota. Olen ainakin ollut tyytyväinen siihen, helppo käyttää ja toimii kuten luvataan. Elikäs kolmessa paikassa pidän tärkeitä filujani: koneella, ulkoisella ja sitten tuolla FS:lla.


      • äöäöäöäöäö
        __Googlettaja__ kirjoitti:

        Jos kotiin syttyy paha tulipalo, niin ulkoinen levykin palaa. Kun tiedostot ovat netissä, niin ne säilyy vaikka koko talo palaa....

        Jos koti palaa, niin taitaa olla vähän muuta päällimmäisenä mielessä kuin muutama valokuva tai muu tiedosto joka oli kotikoneella. Työkoneet tietenkin erikseen.


      • 13
        __Googlettaja__ kirjoitti:

        Jos kotiin syttyy paha tulipalo, niin ulkoinen levykin palaa. Kun tiedostot ovat netissä, niin ne säilyy vaikka koko talo palaa....

        Jos fs:n palvelimelle syttyy...


      • Olav.S
        13 kirjoitti:

        Jos fs:n palvelimelle syttyy...

        iskeä serverille.Paras ulkonen kovo ja se sitten tutulle säilöön.Kun kryptannut ei kaverikaan sinne pääse sorkkiin.Minulla 2 varmuuskopiota eli yksi kotona ja yksi veljellä.vaihdan välillä niitä joten pysyy ajan tasalla.Koneella en pidä valokuvakokoelmaa ollenkaa.Vie pirusti tilaa ainakin minun kuva ja filmi varastot.Jos laittaa tietoja noihin pilvipalveluihin niin aina kryptattuna varsinkin kun kyttäävät onko laitonta musaa sinne laitettu:=)Jos alkaa oleen siellä kymmeniä tuhansi musiikkokappaleita ja tuhat filmiä voi tulla polliisi kyseleen mistä olet ne OSTANUT:=)


      • Olav.S kirjoitti:

        iskeä serverille.Paras ulkonen kovo ja se sitten tutulle säilöön.Kun kryptannut ei kaverikaan sinne pääse sorkkiin.Minulla 2 varmuuskopiota eli yksi kotona ja yksi veljellä.vaihdan välillä niitä joten pysyy ajan tasalla.Koneella en pidä valokuvakokoelmaa ollenkaa.Vie pirusti tilaa ainakin minun kuva ja filmi varastot.Jos laittaa tietoja noihin pilvipalveluihin niin aina kryptattuna varsinkin kun kyttäävät onko laitonta musaa sinne laitettu:=)Jos alkaa oleen siellä kymmeniä tuhansi musiikkokappaleita ja tuhat filmiä voi tulla polliisi kyseleen mistä olet ne OSTANUT:=)

        tietokoneella, pitää varmuuskopiot tehdä joka päivä, tai kuten minä teen, kaksi kertaa päivässä. Siinä ei paljon juosta systerin luona kovalevyjä vaihtamassa. Elikäs erilaiset tarpeet luovat erilaisia toimintatapoja. Multa on kerran kämppä palanut alta ja siksi ehkä otan tuon mahdollisuuden hiukan eri lailla huomioon kuin joku toinen. Kukin tarpeidensa mukaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe