Miten...

onnistuu...

Miten mihin näytönohjaimeen kannattaa vaihtaa siis sellainen olisi hakusessa jota ei tarvitsisi taas vähään aikaan päivittää ja joka toimisi omassa kokoonpanossa mielellään ilman suurempia muita muutoksia. Muistia on tarkoitus hommata kuitenkin joka tapauksessa lisää ja prossunkin vaihto uudempaan ja parempaan on käynyt mielessä. Hakusessa joku Nvidian ohjain. Jos kokoonpanoa muutenkin kannattaa päivittää ehdotuksia otetaan mielellään vastaan. Koneen olen joskus halvalla itselleni koonnut.

Koneessa tällä hetkellä:

Intel Core 2 Duo E6750 2,68GHz
Asus EN8800GT 512Mb PCI-E
2GB keskusmuistia joku erikoinen kellotus versio Platinium Kitt missä kaks gigan kampaa samas
Gigabyte S-Seriers SLi Emolevy joku tukee Intelin Core sarjaa mun muistaakseni eli Quadia ja Duuoo
450W virtalähde

5

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ytiujkvb

      no muistia voisit lisätä 2 lisää, muuten ihan hyvä kone. tai sit kaikki uusiksi.

      • Kokoonpano...

        vois olla toimiva, kun olen jo hiukan jäänyt kelkasta näissä uusissa komponenteissä, kun ei ole tarvinnut vähään aikaan päivitellä. Ajattelin, jos saisin tänne pari vaihtoehtoa kokonaisuuksiin joissa voisi olla:

        Intelin i7 tai jos ei hirveästi suorituskyvyssä jää niin i5
        Emolevy jossa SLi eli Nvidian kahden kortin tuki ja nopeilla piireillä mielellään
        4 tai 3 gigaa muistia
        Melko tehokas näytönohjain mielellään jo sellainen joka ollut markkinoilla jo jonkin aikaa ja hyväksi todettu
        Mahdollisimman halpa
        Jos virtalähde ei varmasti riitä niin se myös
        Semmoinen joka toimisi XP:llä ei siis hylji sitä tai ajurit vaadi muuta

        Vanhalle koneelle kerta löytyy ottajia kaveripiiris niin voisin samantien kasailla uuden. Tästä vanhasta kun maksoin kerta vai 400 euroa joskus aikoinaan uutena, joten uusikin saisi olla kohtuu halpa.


    • Jos olet innokas pelaaja, niin koneen virtalähteen joudut vaihtamaan joka tapauksessa. Tämä lähtöarvona ja jos haluat tehdä investointisi osissa, niin muistin lisäyksen ohella voit tehostaa pelinopeutta nyt olemassa olevalla koneella esimerkiksi nVidian GTX460:lla, joka ei olisi hukkaanmennyttä sitten kun myöhemmin uusit emolevyn, muistit ja prosessorin, koska ajatuksenani olisi että siinä yhteydessä hankkisit toisenkin GTX460:n ja kytkisit ne SLI:ksi. ; )

      Mielestäni pärjäisit kyllä aika pitkään jo kahden gigan laadukkaalla lisämuistilla, uudella virtalähteellä ja GTX460:lla.

      • Mites...

        http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=19042 olisko tommonen hyvä näytönohjain uudistus? Siihen vielä se virtalähde ja muistit nii se olis sit varmaa siinä ku ei nyt ihan hirveesti enää viitti investoida kun suurin pelaamisinto on jo hiipumassa mut pelit mitä pelaan vaa tuppaa vaatimaa koneelta melko paljo :D Nii toi prossu riittää vielä jonku aikaa ettei se tipahda ihan täysi kehityksen kelkasta? Kiitos jo kuitenkin


      • Kollimaattori
        Mites... kirjoitti:

        http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=19042 olisko tommonen hyvä näytönohjain uudistus? Siihen vielä se virtalähde ja muistit nii se olis sit varmaa siinä ku ei nyt ihan hirveesti enää viitti investoida kun suurin pelaamisinto on jo hiipumassa mut pelit mitä pelaan vaa tuppaa vaatimaa koneelta melko paljo :D Nii toi prossu riittää vielä jonku aikaa ettei se tipahda ihan täysi kehityksen kelkasta? Kiitos jo kuitenkin

        Kyllä tuo on hyvä investointi koneellesi ottaen huomioon prosessorisi vielä kohtuullisen hyvän suorituskyvyn, jolloin näytönohjaimen oleellisen tärkeätä merkitystä ei voi liiaksi korostaa. GTX460:lla potkua tulee lisää nykyiselläkin prosessorilla. Ja paljon. ; )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      190
      1863
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1290
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1053
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      149
      941
    5. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      46
      915
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      80
      912
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      798
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      80
      764
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      729
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      688
    Aihe