Savolainen pikkupoika meni aamulla kouluun ja opettaja kysyi, onko kellään mitään hyvää juttua, jolla voitas tämäpäivä aloittaa. Poika viittasi, jolloin opettaja pyysi poikaa kertomaan juttunsa kaikille,että saatais päivä alkamaan pienellä kevennyksellä. Poika alkoi kertomaan, että mulla olis sellainen juttu, kun tein tänä aamuna kouluun lähtöä ja äiti ennätti lähteä töihin ja isä teki siinä kans töihin lähtöään ja samassa tuli meidän kotiapulainen sisälle, niin se tuntui hiljaa sanovan isälle, että nyt tuil kuukautiset, niin isä sano, että hyväjuttu.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936