Uudet Bratzit 2010

Yasmiiin

11

802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jodi66

      mitä ihmettä! tuleeko bratzit takaisin?????!!!!!??? noilla on vähän hassun näköiset silmät, mutta muuten näyttäis oleven aika samanlaisia kuin ennen.

      • eikiitosmulle

        ...näyttää niin hutsahtavilta? Onko tarkoitus opettaa lisää anorektikkoja maailmaan?
        Noiden hommaahan näyttää olevan esiintyminen ja biletys.
        Onien lasteni en soisi pukeutuvan noin kuin nuo nuket on puettu,pikkuhutsuiksi.
        Ja siinähän sen tarkoitus onkin,saada lapset omaksumaan noiden nukkien idealismista jotakin,jotta markkinamiehet saavat lisää laardia leivälleen.

        Barbikin näyttää viattomalle noihin verrattuna,mutta barbien mittasuhteet on sentään hieman luonnollisemmat.

        Yöks!


      • bratz rules!
        eikiitosmulle kirjoitti:

        ...näyttää niin hutsahtavilta? Onko tarkoitus opettaa lisää anorektikkoja maailmaan?
        Noiden hommaahan näyttää olevan esiintyminen ja biletys.
        Onien lasteni en soisi pukeutuvan noin kuin nuo nuket on puettu,pikkuhutsuiksi.
        Ja siinähän sen tarkoitus onkin,saada lapset omaksumaan noiden nukkien idealismista jotakin,jotta markkinamiehet saavat lisää laardia leivälleen.

        Barbikin näyttää viattomalle noihin verrattuna,mutta barbien mittasuhteet on sentään hieman luonnollisemmat.

        Yöks!

        Vedä se jeesus risti pois tiedät kyllä mistä ja ala elämään. Hutsu on hyvin kaukana Bratz nukeista. Siis voi herran jestas sentään, että voi ihmisellä olla kapea mieli. Sääliksi käy sinua ja lapsiasi, taidat olla vain kateellinen harmaavarpunen. Bratz on kunnianosoitus naisellisuudelle, mitä saisi suomenkin katukuvassa enemmän näkyä. Ja se, että pukeutuu ja meikkaa näyttävästi ei todellakaan tarkoita sitä, että elämä olisi jatkuvaa biletystä! Siis Bratzit ovat MUOTI nukkeja, eivät biletys hirmuja! Ompele sinä lastesi nukeille nunnankaavut ja lopeta se valitus! Miksi pitää aina se negatiivinen mielipide sanoa?!? Eläköön BRATZ!!!!

        P.s. Barbien rinnatko ovat luonnollisemmat kuin Bratzien? Eläköön silikoni!


      • bratzien puolesta
        eikiitosmulle kirjoitti:

        ...näyttää niin hutsahtavilta? Onko tarkoitus opettaa lisää anorektikkoja maailmaan?
        Noiden hommaahan näyttää olevan esiintyminen ja biletys.
        Onien lasteni en soisi pukeutuvan noin kuin nuo nuket on puettu,pikkuhutsuiksi.
        Ja siinähän sen tarkoitus onkin,saada lapset omaksumaan noiden nukkien idealismista jotakin,jotta markkinamiehet saavat lisää laardia leivälleen.

        Barbikin näyttää viattomalle noihin verrattuna,mutta barbien mittasuhteet on sentään hieman luonnollisemmat.

        Yöks!

        Hutsahtavasti!?!???? Noillahan on tosi peittävät vaatteet verrattuna esim. Barbien vaatetukseen. Tai no jos shortsit on sinusta hutsahtavia, niin huh huh! Hmmm, mitäköhän ihmiset on oikein ajatellu musta kun pidin kesällä shortseja? Ei ainakaa kukaan tullu ruikuttamaan multa maksullista seuraa.

        Ja Bratzien harrastus ei todellakaan ole biletys! Ei taida kauheasti olla sinulla tietämystä. Bratzeja löytyy muotisuunnittelijaa, tenniksen pelaajaa, formulakuskia, sukeltajaa, skeittaajaa, ratsastajaa, eläintenhoitajaa yms yms.

        Sinä voi ostaa lapsillesi perinteisiä isoja vauva nukkeja, joita nämä voivat hoivata. Aika sairasta vaan ajatella, että kuka mahtaa olla isä?!? Bratzit on aika kesyä tähän verrattuna, eikö vain? ;)


      • NiinaX82
        eikiitosmulle kirjoitti:

        ...näyttää niin hutsahtavilta? Onko tarkoitus opettaa lisää anorektikkoja maailmaan?
        Noiden hommaahan näyttää olevan esiintyminen ja biletys.
        Onien lasteni en soisi pukeutuvan noin kuin nuo nuket on puettu,pikkuhutsuiksi.
        Ja siinähän sen tarkoitus onkin,saada lapset omaksumaan noiden nukkien idealismista jotakin,jotta markkinamiehet saavat lisää laardia leivälleen.

        Barbikin näyttää viattomalle noihin verrattuna,mutta barbien mittasuhteet on sentään hieman luonnollisemmat.

        Yöks!

        Miten pukeutuminen tekee hutsahtavaksi? On kyllä typerää väittää, että jos pukeutuu tyylikkäästi = hutsu. Muutenkin tuntuu että kauniita naisia sanotaan hutsuiksi vaan sen takia, että ovat kauniita (kokemusta on). Ja jos et tiennyt, niin hutsu on ihmine joka antaa kaikille "sitä", joka ei todellakaan kuvasta Bratzeja mitenkään! Tai vaikka sulla ois silikonit, niin se ei tee sua hutsuksi tai tyhmäksi. Kummallinen maailmankuva täytyy olla jossa vain nunnakaapuun pukeutujat ovat hyviä ihmisiä ja fiksuja...huoh.

        nimim. - Bratz-nukkejen keräilijä -


      • okei!?
        eikiitosmulle kirjoitti:

        ...näyttää niin hutsahtavilta? Onko tarkoitus opettaa lisää anorektikkoja maailmaan?
        Noiden hommaahan näyttää olevan esiintyminen ja biletys.
        Onien lasteni en soisi pukeutuvan noin kuin nuo nuket on puettu,pikkuhutsuiksi.
        Ja siinähän sen tarkoitus onkin,saada lapset omaksumaan noiden nukkien idealismista jotakin,jotta markkinamiehet saavat lisää laardia leivälleen.

        Barbikin näyttää viattomalle noihin verrattuna,mutta barbien mittasuhteet on sentään hieman luonnollisemmat.

        Yöks!

        Voi luoja siis oikeesti..


    • jodi66

      Kävin tänään Br leluissa ja sanoivat siel, että Bratzeja ei oo tulossa heidän valikoimaansa ainakaan vielä tänä vuonna. Itse ostin Anttilasta 3 uutta Bratzia, toivottavasti loputkin mallit vielä julkaistaan Suomessa.

    • g

      Pitää olla kyllä henkisesti sairas jos antaa lapsensa leikkiä Bratz nukeilla. Se hutsu nukke antaa aivan väärän kuvan naisista lapsille. Pitää olla meikkiä naama täynnä ja jumalattoman korkiat koroot kengis ja pienin mihini hame mitä kaupasta löytyy! Miksi pitää tuputtaa jotain V***n muotia lapsille jo pienestä pitäen?! SAIRASTA!!! JA EI, EN OLE USKOVAINEN!!

    • Yasmin-fani

      Kyllähän ne ovat kivoja ~;3

    • Noenkeksimitään

      Miks bratzien jalat on jotai kokoo 67?

      • sshshs

        - Isommat jalat & kengät pitävät nuken pystyssä
        - Koska Bratzien pää on iso, jalat kompensoivat mittasuhteita.
        - Kivempi isojalkainen nukke kuin Barbien nysäjalat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe