MInulla on Intelin E 8400 prossu, näytönohjain 8800gt ja pari gigaa käyttömuistia. Käyttöjärjestelmä on vanha XP.
Käyttömuistia meinasin lisätä pari gigaa ja näytönohjaimen päivitys on harkinnassa. En ole pitkään aikaan seurannut noita näytöönohjaimia, joten olen pikkasen hukassa niiden kanssa. MIkä olisi hyvä näytönohjain tuon 8800GT:n tilalle. Mielellään semmoinen jossa olisi hyvä hinta/laatu suhde, eli ei tarvitse olla paras ja kallein.
8800GT päivitys
Päivi_ttäjä
1
496
Vastaukset
- itsellä..
sama prossu kun sulla, näyttis GF9600Gt joka melko lailla yht nopea kun 8800Gt, muistia mulla 4Gt ja käyttis Win7. Jos käytät jatkossakin Xp:eetä niin muistin lisäysy lienee tarpeentonta koska seiskakin pärjää 2Gt jos 32Bit versio käyttiksestä.
Muttä näytönohjaimeen. itse haikailen GF GTX460 perään, luultavasti ostan ennen joulua, kallistun parempaan 256it muistiväylän sekä 1Gt muistin versioon, pikkasen kalliimpi mutta myöskin jonkun verran tehokkaampi ainakin 1920x1080 resolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238479Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056702Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783850- 863679
- 1703077
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432979- 482972
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412889Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222496Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962094