Hei, tietääkö kukaan saako Finnkinoon (tennispalatsiin) mitenkään yhteyttä esim säöhköpostilla. Haluaisin vain tietää tuleeko Harry Potter ja Kuoleman varjelukset osa 1 suomeen myös 2d versiona. Kinon sivuilla lukee 3d mutta erikseen ei tainnut lukea 2d. tää 3D ilmiö on kyl huono juttu ja toivottavasti jää pois. Ymmärrän että Avatar elokuvan kaltainen elokuva on 3D:eenä mutta normaali elokuva ei todellakaan sovellu 3D.
Harry Potter 7 Finnkino
fdeofåiohiåohgåiurog
4
1183
Vastaukset
- lokjhgfdkjhf
kysyisin syytä?alkaako sinua särkeä päätä minä nimittäin kannatan 3 D:tä se on mukavaa katsella kun hahmot tulee ulos ruudusta. Mutta etsi sellainen sivu kuin vuotis rekisteröidy ja katso vuotis ensi ilta siinä on ainakin 2 d:nä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882