Kotisivujen uutisista lainaus :
"Kansanviihde Oy:n puhelin on jouduttu pitämään äänettömänä jo muutaman kuukauden ajan, mikä on vähintäänkin hälyttävä asia. Syynä on se, että eräs tuntematon henkilö on ottanut tavaksi soittaa numeroon keskimäärin 40 kertaa vuorokaudessa, kaikkina vuorokauden aikoina.
Soittaja mölyää puhelimeen ja haluaa treffeille Tapanin kanssa.
Tapani on useita kertoja vastannut puhelimeen omalla nimellään, jotta voisi keskustella soittajan kanssa.
Mutta. Joka kerta Tapanin vastatessa puhelimeen, luuri isketään kiinni.
Blogitoimittaja otti yhteyttä poliisiin, joka ei kuitenkaan suostunut tekemään mitään, sillä “kyllä ne häirikkösoittajat ennemmin tai myöhemmin kyllästyvät ja lopettavat”.
Näin ei ole kuitenkaan käynyt.
Häirikkösoittaja on jatkanut sinnikästä toimintaansa jo yli puoli vuotta.
Kansanviihteen puhelin oli menneellä viikolla kokonaan suljettuna neljä päivää, ja kun puhelin jälleen pistettiin päälle näkyi tieto: 91 vastaamatonta puhelua. Tuntemattomasta numerosta. "
HUH! Kukakohan sekopää tuollaista häiriköintiä oikein harrastaa ? Onneksi poliisit ovat kuulemma ryhtyneet nyt lopulta tutkimaan asiaa , joten toivotaan , että häiriköinti loppuu.
Häirikkö piinannut Tapsaa !!!
19
507
Vastaukset
- EI-ihailija
Siis haluaa TREFFEILLE Tapsuliinin kanssa ????
No, poliiseille vihjeeksi: Suomi24-palstalla meluaa kyllä monta potentiaalista ehdokasta: pähkähulluja hihhulifaneja kaikkityyni.- Lorujaje
Se on nyt HIUKAN eri asia fanittaa Tapsaa jollain keskustelupalstalla ja puolustaa tätä mollaajia vastaan, kuin soitella päivässä kymmeniä häirikkösoittoja kuukausikaupalla.
- Annu.
Se on varmaan Justiinax. Siltä on hävinnyt viimeisetkin järjen rippeet fanittamisessaan :D
Annu. kirjoitti:
Se on varmaan Justiinax. Siltä on hävinnyt viimeisetkin järjen rippeet fanittamisessaan :D
Aina sun tarttee olla kalvamassa mua ! En tosiaankaan tekis mitään tommosta, josta koitus mitään kiusaa Tapsalle tai sen läheisille. Ei se varmaan oo edes kukaan Tapsan fani, vaan joku sen vastustaja joka tykkää olla häiriöksi ja haitaksi. Tiedä vaikka olisi joku täälläkin Tapsaa dissanneista.
Treffeille pyytämisessä ei sinällään kai ole mitään pahaa, JOS kerran kohde on sinkku, mutta yksi puhelu riittää ja sen jälkeen jätetään rauhaan jos kieltävän vastauksen saa.
Ite en kyllä kehtais enkä uskaltais yhtään ketään kysyä treffeille puhelimitse. Enkä muutenkaan soitella Tapsalle tai kellekkään muullekkaan julkkikselle.
- Lorujaje
Toivottavasti se häiriköijä saadaan jäljitettyä ja laitettaisiin johonkin hoitoon. Ei tuollainen ole tervepäisen ihmisen toimintaa.
Tapsa ei ainakaan ole ollut lehtien lööpeissä kitisemässä tuosta asiasta, kuten esim. Kari Tapio olisi tyyliin : " Häirikkö vainoaa/ahdistelee minua "
- niin...
Ketään ei sitten ilmeisesti kiinnosta koko asia kun lehdetkään eivät pyydä haastattelua. Vai kuvitteletko että muut artistit, Kari mukaan luettuna, itseään sinne tyrkyttävät.
- Joku vaan
Tulipa vaan mieleen ,että silloin kesällä kun Tapani jätti menemättä yhteen kirkkokonserttiinsa, niin Tapsahan sanoi ,että unohti keikan eikä kukaan pystynyt muistuttamaan häntä siitä puhelimella kun kännykkä oli rikki. Tuli mieleen ,että ehkä se puhelin ei ollutkaan epäkunnossa, vaan Tapsa oli laittanut sen kiinni, noiden häirikköpuheluiden takia, muttei vaan viitsinyt lehdessä sitä kertoa.
- Anti-Liinilät
...kuin sinne huudetaan, vai miten se nyt menikään.
KARMAN LAKI sanon minä! Sitä saa mitä tilaa. Tapsuliini on vuosikymmeniä piinannut, häiriköinnyt ja suorastaan terrorisoinut Suomen KANSAA niin nyt KANSA piinaa Kansaa. Ihan oikein!Ei Tapsa oo ketään eikä mitään piinannut ja häiriköinyt. Turha laittaa taas Tapsan syyksi sitäkin , että se on saanut joltain hihhulilta häirikköpuheluja.
- Annu.
Justiinax kirjoitti:
Ei Tapsa oo ketään eikä mitään piinannut ja häiriköinyt. Turha laittaa taas Tapsan syyksi sitäkin , että se on saanut joltain hihhulilta häirikköpuheluja.
Todistetusti on häiriköinyt lavalla ja katsomossa. Tuota tosiasiaa et pysty kieltämään kun se on faktaa. Monet ihmiset voi todistaa. Ja minun korvia piinaa aina kun aukaisee suunsa.
- Nauraa kippurassa
Bwahahahahahaaa! Terrori-Tapsukka Totta Tosiaan!!!!!
- Voiei!
Tuosta häitriköinnistä on tämän päivän Iltalehdessäkin juttua. Naishäirikkö soittaa kymmeniä puheluja päivässä , Kun Nina vastaa puhelimeen hän huutaa ja haukkuu Ninaa. Tapsan vastatessa puhelimeen hän lyö luurin kiinni. Aika sairasta!
- takuuvarmasti
on justiinaksi asialla....sehän aina täällä mainostaa "ujouttaan", mitä esim. tupsukan puhuttelemiseen tulee. Toisaalta taas huutaa ja haukkuu aina muita naiskirjoittajia (esim. nimim. Annua).
Kyllä jäljet johtavat selvästi sylttytehtaalle, tässä tapauksessa keittiöapulais-justiinaksiin. - Gilla*
takuuvarmasti kirjoitti:
on justiinaksi asialla....sehän aina täällä mainostaa "ujouttaan", mitä esim. tupsukan puhuttelemiseen tulee. Toisaalta taas huutaa ja haukkuu aina muita naiskirjoittajia (esim. nimim. Annua).
Kyllä jäljet johtavat selvästi sylttytehtaalle, tässä tapauksessa keittiöapulais-justiinaksiin.En tiedä kuka onsyyllienen hääiriköintiin, mutta miksi se muija lyö luurin korvaan Tapsalle jos kerran haluaa tämän kanssa treffeille ? Hullua soittaa Ninalle ja hälle touhuta haluavansa Tapsan kanssa treffeille. Sanoisi sen Tapsalle itselleen ja soittaisi Tapsan OMAAN puhelinnumeroon eikä sen Kansaviihteen numeroon.
- :DD
takuuvarmasti kirjoitti:
Kyllä jäljet johtavat selvästi sylttytehtaalle, tässä tapauksessa keittiöapulais-justiinaksiin.Ai se on keittiöpiika :D Ilmankos on aina hämmentämässä soppaa täälläkin.
takuuvarmasti kirjoitti:
Kyllä jäljet johtavat selvästi sylttytehtaalle, tässä tapauksessa keittiöapulais-justiinaksiin.En ole se häirikkö. Luulen ja toivon ,että se häirikkö on passitettu jo johonkin hoitoon. Enkä mä täällä naiskirjoittajia pelkästään mollaa ( mielipiteet ne tappelee ei ihmiset). Ei kaikista nimimerkeistä edes voi tietää onko kirjoittaja mies vai nainen.
Tuota en kyllä ymmärrä, että mistä olet keksinyt ,että olen joku keittiöapulainen ? En oo mitään kotitalous ihmisiä juurikaan.- niin....
Justiinax kirjoitti:
En ole se häirikkö. Luulen ja toivon ,että se häirikkö on passitettu jo johonkin hoitoon. Enkä mä täällä naiskirjoittajia pelkästään mollaa ( mielipiteet ne tappelee ei ihmiset). Ei kaikista nimimerkeistä edes voi tietää onko kirjoittaja mies vai nainen.
Tuota en kyllä ymmärrä, että mistä olet keksinyt ,että olen joku keittiöapulainen ? En oo mitään kotitalous ihmisiä juurikaan.Olet kyllä joskus itse täällä antanut ymmärtää että oot keittiöhommissa.
- Sini**
Äitini kanssa tuosta asiasta juttelin ja äitini mielestä voi olla niin, että joku nainen on Tapsan keikalla saattanut luulla että Tapsa olisi hänestä kiinnostunut. Äiti sanoi ,että on kyllä laittanut merkille ,että siinä lavan edessä keikoilla notkuu monasti sellaisia naisia jotka olisi heti ihan valmista kauraa jos Tapsa vaan antaisi ymmärtää olevansa heistä kiinnostunut. Jotkut naiset luulevat , että kun Tapsa iskee silmää tai hymyilee niin se on jotain vokottelua, mutta ihan tavallista vuorovaikutuksen ja kontaktin luomista yleisöön se vaan on. Niin muutkin artistit tekevät ilman sen suurempia taka-ajatuksia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833318
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402716Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742286- 612268
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512201Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102173Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201957Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201939- 621924
- 861682