Ammattimaiset huijarit Elisa Oyj ja Saunalahti Oyj!

liiketoimintakielto

Itseäni Saunalahti laskutti 1,5 vuotta jo suljetusta työliittymästä, jolla ei puhuttu minuuttiakaan.
1,5 vuoden aikana tuli kymmeniä perusteettomia laskuja niin Saunalahdelta kuin näiltä Lindorffin äpäriltä ryöstökorkoineen.

Soiteltuani Saunalahden asiakaspalveluun kukaan ei ottanut vastuuta asiasta ja pompottelivat asiakaspalvelijalta toiselle. Kouvolan Poliisi ei suostunut ottamaan vastaan rikosilmoitusta, koska heidän mukaansa asia on minun ja Saunalahden välinen. Heidän mukaansa "Saunalahti on iso kansallinen yritys eivätkä he yhdestä ilmoituksesta tee rikosilmoitusta vaan vasta sitten, mikäli näitä ilmoituksia tulee satoja". Eli näin Kouvolan poliisi suojeli näitä huijaririkollisia. Tämä Kouvolan liikennepoliisi käski lähettää laskut kuluttajaviranomaiselle Turkuun, koska nämä eivät kuulemma kuulu poliisin toimialaan. Lähetettyäni laskut Turkuun kuluttajaviranomaiselle, tämä naispuolinen kuluttajaviranomainen ilmoitti, että hän ei tee asialle mitään. Paljonkohan nämä Elisat ja Saunalahdet ovat maksaneet viranomaisille, jotta saavat vapaasti harjoittaa huijaustaan?

Yksi Saunalahden työntekijä suostui lopulta perumaan laskut ja lupasi lähettää tekstiviestin, että laskut ovat peruttu samana päivänä. Tekstiviesti tuli vasta seuraavana päivänä ja siinä ilmoitettiinkin, että "laskut ovat suorituksen alla". Siis laskut liittymästä, JOKA OLI JO SULJETTU!!

Ja roskalaskutus/koronkiskontayhtiö Lindorffilta kaikenmaailman roskaa tuli mitä he muutenkin lähettelevät ympäri Suomea siinä toivossa, että joku vahingossa maksaakin ne.

Koska viranomaiset jättivät virkavelvollisuutensa hoitamatta, rikkoivat lakia ja suojelivat laittomasti näitä huijareita, jouduin loppujen lopuksi hoitamaan asiaa itse. Loppujen lopuksi jouduin jopa itse oikeuteen "laittomasta uhkauksesta. Syytteen päätti nostaa Joensuun käräjäoikeuden kihlakunnansyyttäjä Lauri Sissala. Jouduin kesken työpäivän oikeuteen "vastaamaan" tästä laittomasta uhkauksesta, jossa mm. Joensuun käräjäoikeuden tuomari, kihlakunnansyyttäjä Lauri Sissala sekä kaksi Saunalahden huijarityöntekijää sekä heidän asianajajansa Asianajotoimisto Heikki Surakka Oy:n Päivi Jeremejeff, yrittivät koko oikeudenkäynnin ajan estää puhumasta Saunalahden laskutuksesta, törkeistä petoksen yrityksistä ja johdattaa keskustelua muualle.

Lopputuloksena toiselle näistä Saunalahden asiakaspalvelun vedättäjistä syyte hylättiin ja toiselle minut tuomittiin maksamaan 400 euroa "henkisistä kärsimyksistä" oikeudenkäyntikulut.

Siis minun pitäisi vielä HEIDÄN HUIJAUSLASKUJENSA LISÄKSI MAKSAA NÄILLE HUIJAREILLE VIELÄ 1000 EUROA?? JA KAIKKI SUOMEN POLIISIN JOENSUUN KÄRÄJÄOIKEUDEN, SEKÄ KULUTTAJA.ASIAMIEHEN SIUNAUKSELLA??

No, asiassa tullaan menemään Euroopan ihmisoikeustuomioistuinta myöten, jossa näitä huijareita niin näissä vitun -saunalahdissa, poliisissa, tuomareissa ja kihlakunnansyyttäjissä tullaan tekemään kaikki heidän tekosensa julki eikä yhtäkään kiveä jätetä kääntämättä, ei laskutuksessa eikä viranomaisten peittely-yrityksissä.

Mainittakoon vielä Kaakkois-Suomen Syyttäjänviraston peittely-yritys Saunalahtea kohtaan: Kouvolan poliisi suostui lopulta "ottamaan rikosilmoitukseni vastaan" vasta sitten kun nämä Saunalahden pellet olivat tehneet asianomistajaa vastaan rikosilmoituksen. Tämä Kouvolan poliisissa työskentelevä liikennepoliisi kuitenkin ilmoitti, että "ei tapausta kuitenkaan varmaan tutkita". Eikä tutkittukaan, koska hänen esimiehensä oli kehoittanut Kaakkois-Suomen Syyttäjänvirastoa hylkäämään syytteen noston/tutkintapyynnön Saunalahden huijauslaskutuksesta.

Parin viikon päästä kotiini tuli kirje, jonka mukaan Kaakkois-Suomen Syyttäjänviraston kihlakunnansyyttäjä Heli Leinonen ilmoitti, että "syytteen nosto ja tutkintapyyntö Saunalahtea vastaan on hylätty". Perusteena ilmoitettiin: "- koska todennäköisesti emme saa heiltä mitään infoa laskutuksesta". Varmuuden vuoksi tämä Kaakkois-Suomen syyttäjänviraston kihlakunnansyyttäjä Heli Leinonen oli pyyhkinyt "SYYTETTY"-kohdasta Saunalahti Oyj:n merkinnyt tilalle sanan "TUNTEMATON". Eli tarkoituksenaan pimittää virallisista asiakirjoista, ettei Saunalahtea vastaan koskaan ole mitään rikosilmoitusta tehtykään!!

Näin meillä korruptio-Suomessa viranomaiset suojelevat huijareita, pimittävät asiakirjoja, ja kaupan päälle haastavat yksipuolisesti oikeuteen vielä ne, jotka joutuvat näiden huijareiden roskalaskutuksen kohteeksi.

No, asia ei tähän jää ja kuulemme vielä jatkossa lisää näiden huijareiden toimista ja asiassa mennään niin pitkälle ennekuin nämä Saunalhdet. Lindorffit, poliisit,. käräjätuomarit yms. pistetään selkä seinää vasten ja oikeus tapahtuu!

8

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oupouiouityrer

      Jollet ymmärrä ottaa nykypäivänä latausliittymää, missä maksetaan etukäteen niin kannattaa katsoa sinne peilin suuntaan =)

      • Break your neck

        Katso vitun huijari itse oman roskayhtiösi suuntaan!

        Niinhän se on, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, saunalahden ja Elisan pellet!
        On se kumma, että nämä Saunalahden ja Elisan rikolliset huijarit saavat rahastaa ja lähetellä aiheettomia roskalaskujaan minne huvittaa ja millä summalla huvittaa.

        Ja kysyttäessä laskun perusteita, vastausta ei tule, ei kirjallisesti eikä suullisesti.
        No ehkä on huijareilla rahat vähissä kun pitää lapsityövoimaakin käyttää (alihankkijat Dial Media Oy, nykyään TV:ssä mainostettu Enia), juottaa kaljaa alaikäisille työaikana, palkkapäivänä ilmoittaa, että 90 % liittymistä on peruttu eikä maksaa palkkaa niistä, vaikka liittymät on maksettu. Käyttää puhelinmyyjiksi huijattua nuorisoa hyväksi tämän lisäksi mm. ottamalla heidän palkasta osan ns. " yleisiin kuluihin", myyntipäällikön iskiessä baarissa alaikäistä työhöntulijaa ja ehdottaa, että tämä tulee yöksi myynipäällikön luokse ja kaikkea muuta kivaa. Ja palkkakuitteja ei tietenkään saa kirjallisesti kuten ei Elisan/Saunalahden/Intrum Justitian perusteettoman roskalaskutuksen kohteeksi joutuneet.

        Kaikesta tästä Saunalahdella sekä Elisalla on pitkät perinteet ja poliisikin on maksettu hiljaiseksi tarjoamalla ilmaisia liittymiä tai muuta rahallista korvausta. Samoin syyttäjät, käräjätuomarit yms. muut korruptoituneet tahot. Lindorffin roskayhtiöllä kun meni maine, piti vaihtaa toiseen eli Intrumiin kaupan päälle.

        Saunalahden liittymiä myyvän ja vuosia ihmisiä sekä omia työntekijlitään huijanneen Dial Median nimikin piti muuttaa, kun alkoi tulla huutia niin vanhemmilta, työntekijöiltä kuin lakimiehiltäkin. Enia on nykyinen nimi ja jatkaa samaa roskatoimintaa kuin Dial Mediakin. On se säälittävää, että valtakunnallisen huijariyhtiön pitää vuosia huijata nuoria työntekijöitä, jotka tulevat itkien kotiin kun palkkoja ei ole maksettu ja kaupan päälle vielä juotettu 15-vuotiaille kaljaa ja ahdisteltukin vielä.

        Hieno yhtiö tämä Elisa ja Saunalahti!
        Kannattaa jatkossakin tilata heidän roskapalveluja.


      • oupouiouityrer
        Break your neck kirjoitti:

        Katso vitun huijari itse oman roskayhtiösi suuntaan!

        Niinhän se on, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, saunalahden ja Elisan pellet!
        On se kumma, että nämä Saunalahden ja Elisan rikolliset huijarit saavat rahastaa ja lähetellä aiheettomia roskalaskujaan minne huvittaa ja millä summalla huvittaa.

        Ja kysyttäessä laskun perusteita, vastausta ei tule, ei kirjallisesti eikä suullisesti.
        No ehkä on huijareilla rahat vähissä kun pitää lapsityövoimaakin käyttää (alihankkijat Dial Media Oy, nykyään TV:ssä mainostettu Enia), juottaa kaljaa alaikäisille työaikana, palkkapäivänä ilmoittaa, että 90 % liittymistä on peruttu eikä maksaa palkkaa niistä, vaikka liittymät on maksettu. Käyttää puhelinmyyjiksi huijattua nuorisoa hyväksi tämän lisäksi mm. ottamalla heidän palkasta osan ns. " yleisiin kuluihin", myyntipäällikön iskiessä baarissa alaikäistä työhöntulijaa ja ehdottaa, että tämä tulee yöksi myynipäällikön luokse ja kaikkea muuta kivaa. Ja palkkakuitteja ei tietenkään saa kirjallisesti kuten ei Elisan/Saunalahden/Intrum Justitian perusteettoman roskalaskutuksen kohteeksi joutuneet.

        Kaikesta tästä Saunalahdella sekä Elisalla on pitkät perinteet ja poliisikin on maksettu hiljaiseksi tarjoamalla ilmaisia liittymiä tai muuta rahallista korvausta. Samoin syyttäjät, käräjätuomarit yms. muut korruptoituneet tahot. Lindorffin roskayhtiöllä kun meni maine, piti vaihtaa toiseen eli Intrumiin kaupan päälle.

        Saunalahden liittymiä myyvän ja vuosia ihmisiä sekä omia työntekijlitään huijanneen Dial Median nimikin piti muuttaa, kun alkoi tulla huutia niin vanhemmilta, työntekijöiltä kuin lakimiehiltäkin. Enia on nykyinen nimi ja jatkaa samaa roskatoimintaa kuin Dial Mediakin. On se säälittävää, että valtakunnallisen huijariyhtiön pitää vuosia huijata nuoria työntekijöitä, jotka tulevat itkien kotiin kun palkkoja ei ole maksettu ja kaupan päälle vielä juotettu 15-vuotiaille kaljaa ja ahdisteltukin vielä.

        Hieno yhtiö tämä Elisa ja Saunalahti!
        Kannattaa jatkossakin tilata heidän roskapalveluja.

        "Katso vitun huijari itse oman roskayhtiösi suuntaan!"

        Ensinnäkin minä en ole kyseisissä firmoissa töissä ja toiseksi olen itsekin elisaa vastaan suunnattomasti! Elisa sai kusetettua minulta 24kk aikana satoja euroja ylimääräistä ja sen jälkeen olen ollut latausliittymän kannalla ja en tule ikinä ottamaan mitään laskutusliittymä. Ja kaikkien pitäisi nykyään tietää, kuinka varpaillaan näissä laskutusliittymä asioissa saa nykyään olla.. Laskut saattaa ihan tuulesta temmattuja ja mitä ihmeellisimpiä summia. Toivottavasti opit sen, että et ikinä enää otaa elisan liittymää.


      • Satan kills you
        oupouiouityrer kirjoitti:

        "Katso vitun huijari itse oman roskayhtiösi suuntaan!"

        Ensinnäkin minä en ole kyseisissä firmoissa töissä ja toiseksi olen itsekin elisaa vastaan suunnattomasti! Elisa sai kusetettua minulta 24kk aikana satoja euroja ylimääräistä ja sen jälkeen olen ollut latausliittymän kannalla ja en tule ikinä ottamaan mitään laskutusliittymä. Ja kaikkien pitäisi nykyään tietää, kuinka varpaillaan näissä laskutusliittymä asioissa saa nykyään olla.. Laskut saattaa ihan tuulesta temmattuja ja mitä ihmeellisimpiä summia. Toivottavasti opit sen, että et ikinä enää otaa elisan liittymää.

        Ok, no siinä tapauksessa pyydän anteeksi.

        Minä EN ota Elisan ja Saunalahden roskaliittymiä & laajakaistoja kuuna päivänä, vaikka tarjoaisivat ilmaiseksi! Eikä ota kukaan tuttavistanikaan. Lähtipä näiltä paskoilta tonkin tapauksen seurauksena 30-40 liittymää pysyvästi pois ja sana leviää edelleen.

        Noita ei anteeksi anneta eikä myöskään kesken jätetä ja nämä paskat ahdistetaan vaikka kivenkoloon ennenkuin viimeinenkin penni on takaisin maksettu korkoineen.


      • Hell awaits
        oupouiouityrer kirjoitti:

        "Katso vitun huijari itse oman roskayhtiösi suuntaan!"

        Ensinnäkin minä en ole kyseisissä firmoissa töissä ja toiseksi olen itsekin elisaa vastaan suunnattomasti! Elisa sai kusetettua minulta 24kk aikana satoja euroja ylimääräistä ja sen jälkeen olen ollut latausliittymän kannalla ja en tule ikinä ottamaan mitään laskutusliittymä. Ja kaikkien pitäisi nykyään tietää, kuinka varpaillaan näissä laskutusliittymä asioissa saa nykyään olla.. Laskut saattaa ihan tuulesta temmattuja ja mitä ihmeellisimpiä summia. Toivottavasti opit sen, että et ikinä enää otaa elisan liittymää.

        Opittu on.

        Mutta kolikon kääntöpuoli on se, että näiden asiakaspalvelijoiden, vastuuhenkilöiden, heitä suojelevien tahojen & yms. kusettajien nimet on myös opittu ja heidän kannattaa kadulla jatkossa kiertää TODELLA KAUKAA.

        Ja niinhän se näidenkin munattomien paskiaisten kohdalla on, että mitä jälkeensä jättää, sen edestään löytää. HELL AWAITS.


    • neidit mekko päällä

      No, ohraleipä noita paskiaisia odottaa jokatapauksessa. Valheella on lyhyet jäljet...

      Saunan takana turpaan ja uimaan paskalahteen.

    • Anonyymi

      En Elisa liittymää kannata kenellekään
      Otin toisen liittymän myös laskut ovat minulle sopivia yli puolet halvemmalla kuin Elisalta ei kiitos en koskaan sekoile niin että ootyottaisin 88
      Ei

    • Anonyymi

      Laskut pienin kun Elisasta erosin
      Elisa yrittää rahastaa vaikka vuosi sitten erosin
      Kuluttaja asia mieheen olin yhteydessä ja he vievät asiat eteenpäin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe