Joku hemmetin moro yrittää aivan hulluna tyrkyttää vanhaa ja päivittäistä hoitoa vaativaa vakavasti sairasta Grotskua Italiasta Suomeen. Tomonen koira on vaarallinen, koska se levittäisi vakavaa eläintautia Suomen koirakantaan, jopa ihmisiin. Eviran on syytä puuttua tommosten muka eläinsuojeluhullujen toimintaan jyrkästi. Ei ole meidän asia hoitaa Italian ja muidenkaan maiden hylättyjen koirien asiaa. Mutta kusipäitä tuntuu tässä maassa riittävän. Ne piirithän ovat luuserikansaa ja tekevät julmaa bisnestä hylätyillä koirilla. Ovat syyllistyneet jo pentutehtailuun ja sitten kaupaavat hylättyinä tehtailtuja rakkejaan empaattisille pölvästeille. Kyse on oikeudellisesti petoksesta. Tommosen toiminnan vuoksi vakavat eläintautiriskit lisääntyvät vaarallisesti. Virolainen rokotustodistuskin on muuten usein tyhjän kanssa. Kumpahan lykkäävät rakkeja markkinoille suomalaisten pikkupillujen rahastusvälineiksi. Tommoselle toiminnalle on saatava nopeasti loppu.
Moro
mörörörörö
0
357
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372584
- 502350
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492202Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3321912- 1311611
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161485Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101187- 411095
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661066