Triumphia en pidä

HD 4 evö

minään pyöränä,japseista nyt puhumattakaan,ainoo oikee on HARLEY-DAVIDSON !

27

3731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyrkytrombi

      Eikö provoilusi hd palstalla enää ota tulta? Tulit sitten tänne epäasiallistamaan keskustelua.

    • Kawaman-55

      destialla oli saatu koottua peräti kolme Harrikkaa, tienvarsilta löytyneistä osista, ne myydään huutokaupalla Tampereella, paikallisen HD-kerhon toimitilojen edustalla, ja halvalla.

      • trumppa soi

        elämä on ankeata ja kaverit kiusaa, pitää kostaa triumphi-kuskeille se että ajoi kesällä
        ohitse kun H-Petteri oli tienvarressa tekemässä 50km määräaikaishuoltoa/korjausta.


      • Voi voi
        trumppa soi kirjoitti:

        elämä on ankeata ja kaverit kiusaa, pitää kostaa triumphi-kuskeille se että ajoi kesällä
        ohitse kun H-Petteri oli tienvarressa tekemässä 50km määräaikaishuoltoa/korjausta.

        Siinä taas Kawan ja Triumphin omistajat osoittivat äärimmäisen tyhmyytensä tarttumalla ammattihäirikön ilmiselvään ja erittäin huonoon provoon. Luonnollisesti piti sitten ryhtyä herjaamaan erästä tiettyä mp-merkkiä ja ko. merkkisten pyörien omistajia. Asiallista toimintaa, todellisia motoristeja selkeästi...


    • hoh hoijaa

      En juuri itsekkään ymmärrä triumphin ideaa.
      On siinä retroa ja sitten on muovikuulaa.
      Ja Tämän kaiken ovat japsit tehneet jo paremmin.

      Mitään uutta tai erottuvaa tms ei ole syntynyt..

      • kerroppas mulle....

        .....mikähän mahtaa olla muovia ?


      • mr tri-umph

        Triple


      • brrritti

        Ei sinulla varmasti tuo ymmärrys riitä muihinkaan asioihin.
        vai japsit,,,,,


    • tiiigeeri

      Japsit eivät voi tehdä TRIUMPHia!!

      • HD-evö

        Triumphissa nopeusmittarin viisari on ainaskin muovinen.


    • HÖÖ DÖÖ ÖÖÖÖÖÖ

      AATAMIN AIKUINEN HOO DEE ON AATAMIN AIKUISEN APINAN MOPOTIN!!!!

    • miel. Trumppa

      Vastaavasti moni ei pidä HD-merkkisiä kaksipyöräisiä yhtään minään. Se on alkeellista ja tehotonta tekniikkaa ylihinnalla.

    • Anonyymi

      Mieluummin triumph kuin hd.

    • Anonyymi

      Nyt kannattaisi HD harrastajaksi aikovan käydä Himoksella keräilemässä pudonneita HD- osia..kukaties saisi kokonaisen päpättimen niistä keräilyosista kasattua?

      • Anonyymi

        Saa nähä saanko kasattua hd jälleen kuntoon ensikesän rallyyn. Viime kesän rallyn jälkeen piti vaihtaa kone ja hihna vetopyörät, oli ajettu jo 1600km näillä. American way!


      • Anonyymi

        Vioista ei saa puhua julkisesti.
        chapter1 massa


      • Anonyymi

        Anteeksi massa, olen ensirallyllä ottava osapuoli. sory


    • Anonyymi

      Siellä niitä oli, varaosaa paljonkin ruohonsyöjään, nyt toimii B&S taas ainkakin pari vuotta..

    • Anonyymi

      Aloittaja on homoseksuaali?

      • Anonyymi

        Äläs nyt! Kyllä joskus joku heterokin on härleyllä ajellut! Viime kesänä ajelin rauhallisesti omalla kakspuolikkaalla kinkillä suvisessa suomessa, ja bandiittien moottorimarssi rymisteli ohitseni! Siellä oli jokunen herkkuperäinen kyytiläinen myös!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt! Kyllä joskus joku heterokin on härleyllä ajellut! Viime kesänä ajelin rauhallisesti omalla kakspuolikkaalla kinkillä suvisessa suomessa, ja bandiittien moottorimarssi rymisteli ohitseni! Siellä oli jokunen herkkuperäinen kyytiläinen myös!

        Kaatuiko yksikään? Bandiitit kun läksivät pyörillään Helsinkiin omaan "kokoontumisajoonsa" Tampereen ja Helsingin välillä neljä ajoi nurin!

        Kaatui!

        Sopii epäillä ettei sitä moottoripyörällä ajamista kovinkaan suurissa määrissä harrasteta
        jos suoralla tiellä vähänväliä rähmällään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaatuiko yksikään? Bandiitit kun läksivät pyörillään Helsinkiin omaan "kokoontumisajoonsa" Tampereen ja Helsingin välillä neljä ajoi nurin!

        Kaatui!

        Sopii epäillä ettei sitä moottoripyörällä ajamista kovinkaan suurissa määrissä harrasteta
        jos suoralla tiellä vähänväliä rähmällään?

        En jäänyt katselemaan, että kaatuilivatko. Mutta kokoontumisajoissa varmaan kokoillaan pudonneista osista puuttuvia mopoja. Ei kai se ole ihme, jos kaatuilevat välillä, kun sillä tavalla osia ajaessa irtoilee! Varmaan joku japanilaisvalmisteinen huoltoauto seuraa perässä ja keräilee pudonneet ukot ja osat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jäänyt katselemaan, että kaatuilivatko. Mutta kokoontumisajoissa varmaan kokoillaan pudonneista osista puuttuvia mopoja. Ei kai se ole ihme, jos kaatuilevat välillä, kun sillä tavalla osia ajaessa irtoilee! Varmaan joku japanilaisvalmisteinen huoltoauto seuraa perässä ja keräilee pudonneet ukot ja osat.

        Kyl se kun lääkkeissä ajelee, niin tasapaino heittää, kun päätoimiala on toi kemia noilla....

        Mut riumppi kuskilla pukkaa vaan työmiehenhikeä, ja se elämä on muutenkin sillai turvallista tavallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl se kun lääkkeissä ajelee, niin tasapaino heittää, kun päätoimiala on toi kemia noilla....

        Mut riumppi kuskilla pukkaa vaan työmiehenhikeä, ja se elämä on muutenkin sillai turvallista tavallista.

        Onko riumppikuskit niitä rumankauniita persujen äänestäjiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko riumppikuskit niitä rumankauniita persujen äänestäjiä?

        söde duunari kurvaa triummpia ja se pudokas reino apukoulusta ohjaa hd pyörää ja luo tunnelmaa.


    • Anonyymi

      Laita HD jos jaksaa kerätä osia maantieltä

    • Anonyymi

      TRIUMPH
      MZ
      KAWASAKI
      HONDA

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1115
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      188
      909
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      43
      841
    6. 68
      757
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe