New York ja lapset

-ChildYork-

Olemme pariin kertaan käynyt New Yorkissa ja mieluusti lähtisimme sinne uudestaankin. Reissuun pitäisi lähteä pienten lasten kanssa (5v ja 2v) joten viikko Manhattanilla ei kuulosta menestykseltä.

Itselle tuli mieleen, että löytyykö mitään "kylpylää" tai vastaavaa Manhattinin ulkopuolelta jota voisi pitää majapaikkana ja tehdä sieltä sitten päiväiskuja eri kohteisiin? Kuitenkin niin, että tarpeen mukaan päivän voisi viettää lähellä hotellia ja lapsille olisi mielekästä touhua.

Onko joku muu keksinyt jonkun muun näppärän tavan ratkaista vastaavan "ongelman"?

Kiitos vinkeistä!

6

990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dinkki

      On, jätä lapset mummolaan...

      • nyy

        VOi, tämä olisi mulle päivänpolttava aihe, kun niin toivon uudelleen pääseväni NYkiin pian, mutta lapset täytyisi ottaam ukaan ja toisaalta minusta olisi ihanaakin näyttää kaikenlaista lapsille. kokemuksia/vinkkejä? eläintarhat, hevosajelut central parkissa, empire state buildingit, joku "lastenmusikaali", mielettömät lelukaupat, mitäköhän muuta? olisiko suositella lapsiystävälllistä hotellia? lapset ensi kesänä 7v ja 4v, kun matkaa suunnittelen...


      • Haaveilija-2011
        nyy kirjoitti:

        VOi, tämä olisi mulle päivänpolttava aihe, kun niin toivon uudelleen pääseväni NYkiin pian, mutta lapset täytyisi ottaam ukaan ja toisaalta minusta olisi ihanaakin näyttää kaikenlaista lapsille. kokemuksia/vinkkejä? eläintarhat, hevosajelut central parkissa, empire state buildingit, joku "lastenmusikaali", mielettömät lelukaupat, mitäköhän muuta? olisiko suositella lapsiystävälllistä hotellia? lapset ensi kesänä 7v ja 4v, kun matkaa suunnittelen...

        ja lapsi tietysti olisi mukana..
        Nyt kun aloitin matkan suunnittelun ja siihen säästämisen miehen kanssa näin ajoissa, matka siis suunnitteilla jouluksi 2011 niin vielä mahassa matkustava lapsosemme olisi silloin vuoden vanha.

        Onko kokemuksia tuon ikäisen lapsen kanssa matkustamisesta? onko ihan sulaa hulluutta?


      • 2v äippä
        Haaveilija-2011 kirjoitti:

        ja lapsi tietysti olisi mukana..
        Nyt kun aloitin matkan suunnittelun ja siihen säästämisen miehen kanssa näin ajoissa, matka siis suunnitteilla jouluksi 2011 niin vielä mahassa matkustava lapsosemme olisi silloin vuoden vanha.

        Onko kokemuksia tuon ikäisen lapsen kanssa matkustamisesta? onko ihan sulaa hulluutta?

        Ihan hyvin mielestäni voisitte lähteä 1-vuotiaan lapsen kanssa NYC:iin :) . 1-vuotias lapsihan on vielä helppo matkakumppani, kun viihtyy vielä hyvin rattaissa jne :)

        Omaa 2-vuotiastani en voisi viedä... :(


      • ????
        2v äippä kirjoitti:

        Ihan hyvin mielestäni voisitte lähteä 1-vuotiaan lapsen kanssa NYC:iin :) . 1-vuotias lapsihan on vielä helppo matkakumppani, kun viihtyy vielä hyvin rattaissa jne :)

        Omaa 2-vuotiastani en voisi viedä... :(

        2- ja 3-vuotiaat mielestäni "huonon" ikäisiä matkaamaan nykiin mutta tuota meidän syksyllä 4vuotiasta mietin, jos syyslomalla menisimme, isoveli silloin 7v. miltä kuulostaa? pojilla ihan unelmana kyllä nykiin päästä!


      • nykids
        ???? kirjoitti:

        2- ja 3-vuotiaat mielestäni "huonon" ikäisiä matkaamaan nykiin mutta tuota meidän syksyllä 4vuotiasta mietin, jos syyslomalla menisimme, isoveli silloin 7v. miltä kuulostaa? pojilla ihan unelmana kyllä nykiin päästä!

        Nyciin kannattaa mennä lasten kanssa, jotka a) voi kantaa repussa, b) eivät tarvii rattaita. Eli siis joko pienten kanssa,joita vielä vuorotellen voi reputtaa tai sitten, kun lapsi jo kävelee omatoimisesti sujuvasti. Tämä siksi, jollette halua kuluttaa koko aikaa ja rahaa takseihin, että kaupungissa on todella huonot mahdollisuudet liikkumiseen vaunujen kanssa. Esim metroasemat,museot jne.Tämä siis verrattuna esim.Helsinkiin. Sama tässä pätee tietysti myös liikuntarajoitteisiin. Metrolla on kuitenkin nopein ja halvin kaupungissa liikkua. ne paikat,joissa hissejä on,joudutte pahimmillaan jonottamaan jokaikiseen,koska hissejä on vaan yksi.Ja sinne haluu kaikki muutki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      1981
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      274
      1499
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1305
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1097
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      72
      1082
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      77
      1017
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      180
      1010
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      848
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe