Bingoon.fi

102938485

Jos olet kiinnostunut tienaamaan hieman ylimääräistä niin ei voi kun suositella bingoon.fi sivustoa sinne rekisteröitymällä saat 5 euroa pelirahaa ilmaiseksi jolla voit voittaa, Mutta nyt jos lisäät SUOSITTELIJAKSI KOHTAAN SANAN HARTMAN87 Niin tulet saamaan 10 euroa pelirahaa 5 euron sijaan!


LUOTETTAVAA BINGOA SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI KAIKILLE HALUKKAILLE KOKEILIOILLE!

16

6815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BINGO Bongo

      No enpä tyiedä luotettavuudesta, kun hallihenkilökunta pelaa netissä oman hallin pelejä ja vieläpä voittavat aika useasti ja paljon.

    • Bngo on viihdettä

      Saako hallihenkilökunta pelata sivuillanne n.s. oman hallin pelejä? Onko eettisesti oikein? Mielestäni ei ole rehellistä toimintaa kun henkilökunta voittaakin useasti. Halleissakin pelaajina illalla työntekijöiden perheeenjäseniä ja voittoja halliin vaikka siellä 4 pelaajaa ja netissä yli 60, muutama päivä sitten 160p halliin k.o.
      pelaajilla.

    • EVP Bingovoittaja

      Kemissäkin henkilökunta pelaa netissä ja illalla hallissa hallin siivooja, työntekijän mies ja vieläpä itse. Moni asiakas ihmettelee????

    • Anonyymi

      Älkää ikinä menkö tuonne,aluksi voittaa,se homman tarkoitus
      Salipelaajat saa ilmaisia tunteja,tietyissä peleissä.netti pelaajat ei
      ja homma niin outoa,olkaa tarkkioina

      • Anonyymi

        Joo...
        Olen pohtinut, että lopetan täysin pelaamisen nettibingossa. Jokin mättää siellä totaalisesti !😠😏😐😶😶.


    • Anonyymi

      ihan kusetusta

      • Anonyymi

        Juu...näin taitaa olla..!


    • Anonyymi

      Hei mistä voi tarkistaa joulukalenterin avainnumerot??

    • Anonyymi

      Voitin toissapäivänä 2000,eipä siirtynyt pelitilin tuli ihan ilmoitus et bingo, laitoin viestin niin vastaus oli et muistatko hallin ja ajan et kerro lisää kerroin eikä mitään ole kuulunut, tänään voitin mukamas tonnin, taas ilmoitus et bingo ja oikein, pelitille siirtyi ihan euro, uutta viestiä laitoin et odotan selitystä ja et sana alkaa levitä kyllä et kusetatte isot voitot ja pienemmät siirtyy, voitin jotain pientä sälää yhteensä ja sain saldon yli huntti in ja otin 2 lahjakorttia nesteellä, saapa nähdä tuliko nekään ikinä, Veikkaampa tän kokemuksen pohjalta et ei.

      • Anonyymi

        Moi,
        Luin järkyttyneenä kokemuksiasi tuosta nettibingosta !
        Kyllä omista pelitahtumista pystyy näkemään pelitahtuman jälkeenpäinkin. Olen joskus mennyt katsomaan pelaamani pelin uudelleen. Sinä selviää voittajat ja voittosummat !

        Mutta...tuntuu kuitenkin usein, että jokin ei mene oikein tuolla saitilla ! Olen miettinyt pystyykö henkilökunta tuolla saitilla ohjailemaan voittoja kenelle haluaa ? Miksi aina tietyt samat pelaajat saavat jatkuvasti isoja voittoja ? Ei ole tullut mieleenikään, että henkilökunta osallistuisi itse noihin peleihin työvuorossaan.😐🤓. Sehän olisi ihan tavatonta ! Joka tapauksessa toistuvasti tietyille samoille pelaajille ohjautuu usein isommat voitot ! Tämän ovat monet tuolla saitilla todenneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi,
        Luin järkyttyneenä kokemuksiasi tuosta nettibingosta !
        Kyllä omista pelitahtumista pystyy näkemään pelitahtuman jälkeenpäinkin. Olen joskus mennyt katsomaan pelaamani pelin uudelleen. Sinä selviää voittajat ja voittosummat !

        Mutta...tuntuu kuitenkin usein, että jokin ei mene oikein tuolla saitilla ! Olen miettinyt pystyykö henkilökunta tuolla saitilla ohjailemaan voittoja kenelle haluaa ? Miksi aina tietyt samat pelaajat saavat jatkuvasti isoja voittoja ? Ei ole tullut mieleenikään, että henkilökunta osallistuisi itse noihin peleihin työvuorossaan.😐🤓. Sehän olisi ihan tavatonta ! Joka tapauksessa toistuvasti tietyille samoille pelaajille ohjautuu usein isommat voitot ! Tämän ovat monet tuolla saitilla todenneet.

        Ihmetellä täytyy...
        Miksi sama nettipelaaja voi saada lähes kaikissa bingokohteissa tunnin sisällä isomman voiton ? Kun alkaa pelaamaan, niin tuolle tyypille kirjautuu voittoja noin 3- 4 kertaa. En tajua pelisysteemiä...😐. Ja ne samat pelaajat voittavat !! Noin käy erittäin usein.😤.


    • Anonyymi

      Nyt kun minulta on kusetettu 3000 voittoja ja molemmilla kerroilla ihan bingo lukenut luurissa ja täys lappu, palattiin viestitse, mut näin että meidän järjestelmän mukaan et ole päivän aikana voittanut kuin 3 euroa ja kuvakaappausta pyytelevät, no mitenköhän mä saan sinne kuvan mun bingoista, homma toimii niin et kun bingon saat niin näyttöön tulee et bingo, on siinä muutaman sekunnin ja uus peli alkaa, muistin mainita että pelaatte itse mukana ja se ei oo Ok. Tottakai heidän järjestelmä sanoo kuten sanoo, mietin itse et jos hoidan tollasta, jonkun piti saada 1000,no näppäämpä 1 euron et homma jatkuu, tuskin tää ns järjestelmä tunnistaa summia, mitäs jos bingon hylkää kun itsellä osui mukamas myös kun oon töissä siellä ja saan itse voiton, miten kukaan tietää ja näkee ei mitenkään, tai sit pitää olla tyhmä et jää jäljet, olen sen verran hiiltynyt hommasta javastailujen asenteesta et laitoin Iltalehteen ja seiskaan uutisvinkin, poliisiinkin olen miettinyt yhteyden ottaa, mut miten todistat mitään kun he sanoo ja ennen kaikkee heidän"järjestelmänsä"mikähän tää ns järjestelmä edes on hohhoijaa. Odottelen et ottaako lehdet yhteyttä, tuskin olen ainoa jota kusetetaan

      • Anonyymi

        Joo....kusetusta on tuolla saitilla !! 🙄😔😶.


    • Anonyymi

      Myös pafilla sama homma,olen pelannut nyt demona,samat voittaa varsinkin isoimmat voitot,olen ajatellut että ovat peliyhtiön omia henkilöitä,tämä on kylläkin spekulointia.Jokainen voi käydä pelaamassa demona ja seurata tilannetta .

    • Anonyymi

      Bingoon.fi mainostaa itseään tällä hetkellä, yritin rekistöröityä ja sano että minulla on jo tunnus, kun yritin pyytää tunnuksia niin "tunnukseni" poistettu.

    • Anonyymi

      Joensuu bingossa oli 10000€ potti jaossa 10€ lapulla, sivut ei toiminut lensin pois enkä päässyt pelaa. Siihen loppu bingon pelaaminen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe