HIHIhHIhHhIiiiihhIIiiihi...... pehmustettu koppi jossa intterneetti yhteys HihihiHiiihiiih
Täällä mielisairaalassa..
13
422
Vastaukset
- Lukenut
hohohooo..
- Ahmet Salemmi
Mina tassä kertoä muutämä sänä teile ninuleile mina läitä päykky köhtä jä sinuä ei olä sitte.
- oikeuusjuttu
Etkö pääse kopista ulos katselemaan mailmaa tossissa eikä vaan internetin kautta. Ja sitäkin varsin suppaesti kun ltäällä palstalla hengaat vourorkauden ympäri. Ymmärrän miksi sinua on pantu koppiin, kun et sivilissä pärjää.
- Niin_noI
On mulla mielikuvitus ystäviä täällä, kai?? Niin ja lääkkeet.. hihiHihIHIihiHiihihIhIHi
- Mohammed.
Niin_noI kirjoitti:
On mulla mielikuvitus ystäviä täällä, kai?? Niin ja lääkkeet.. hihiHihIHIihiHiihihIhIHi
minä luule etta minä rakasra sinä, olet niinhassu!
Tervehdys: Mohammed - Ahmet Salemmi
Mohammed. kirjoitti:
minä luule etta minä rakasra sinä, olet niinhassu!
Tervehdys: MohammedHälelujää sina veli mina panöstä vyötä.
- Niin_noI
hihihiihiHIiIhiihihiihihihiiihihiiHiHIhihi.....
- Niin_noI
Niin_noI kirjoitti:
hihihiihiHIiIhiihihiihihihiiihihiiHiHIhihi.....
Olen psykoosissa... vai olenko??
- hiljoo saul
Niin_noI kirjoitti:
Olen psykoosissa... vai olenko??
Olet sinä ja se johtuu siitä että ahvenanmaalaiset vanhempasi olivat sisaruksia.
- Pirkko- Elisabeth.
miksi sulla on netti yhteys??
- Nuhanetti Muhämet
Mina tullä kohtä sinyä kätsomää sinä pirkö- Elisabettiläinen site me väha kätsoä mita sina osätä.
- Niin_noI
Nuhanetti Muhämet kirjoitti:
Mina tullä kohtä sinyä kätsomää sinä pirkö- Elisabettiläinen site me väha kätsoä mita sina osätä.
Täällä mielisairaalassa....
- Niin_noI
Som en boll kommer jag tillbaks till dig..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 39777
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt201714