HIHIhHIhHhIiiiihhIIiiihi...... pehmustettu koppi jossa intterneetti yhteys HihihiHiiihiiih
Täällä mielisairaalassa..
13
510
Vastaukset
- Lukenut
hohohooo..
- Ahmet Salemmi
Mina tassä kertoä muutämä sänä teile ninuleile mina läitä päykky köhtä jä sinuä ei olä sitte.
- oikeuusjuttu
Etkö pääse kopista ulos katselemaan mailmaa tossissa eikä vaan internetin kautta. Ja sitäkin varsin suppaesti kun ltäällä palstalla hengaat vourorkauden ympäri. Ymmärrän miksi sinua on pantu koppiin, kun et sivilissä pärjää.
- Niin_noI
On mulla mielikuvitus ystäviä täällä, kai?? Niin ja lääkkeet.. hihiHihIHIihiHiihihIhIHi
- Mohammed.
Niin_noI kirjoitti:
On mulla mielikuvitus ystäviä täällä, kai?? Niin ja lääkkeet.. hihiHihIHIihiHiihihIhIHi
minä luule etta minä rakasra sinä, olet niinhassu!
Tervehdys: Mohammed - Ahmet Salemmi
Mohammed. kirjoitti:
minä luule etta minä rakasra sinä, olet niinhassu!
Tervehdys: MohammedHälelujää sina veli mina panöstä vyötä.
- Niin_noI
hihihiihiHIiIhiihihiihihihiiihihiiHiHIhihi.....
- Niin_noI
Niin_noI kirjoitti:
hihihiihiHIiIhiihihiihihihiiihihiiHiHIhihi.....
Olen psykoosissa... vai olenko??
- hiljoo saul
Niin_noI kirjoitti:
Olen psykoosissa... vai olenko??
Olet sinä ja se johtuu siitä että ahvenanmaalaiset vanhempasi olivat sisaruksia.
- Pirkko- Elisabeth.
miksi sulla on netti yhteys??
- Nuhanetti Muhämet
Mina tullä kohtä sinyä kätsomää sinä pirkö- Elisabettiläinen site me väha kätsoä mita sina osätä.
- Niin_noI
Nuhanetti Muhämet kirjoitti:
Mina tullä kohtä sinyä kätsomää sinä pirkö- Elisabettiläinen site me väha kätsoä mita sina osätä.
Täällä mielisairaalassa....
- Niin_noI
Som en boll kommer jag tillbaks till dig..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323738Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501652- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751191Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721047Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84915
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua39807Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49761- 39740