HIHIhHIhHhIiiiihhIIiiihi...... pehmustettu koppi jossa intterneetti yhteys HihihiHiiihiiih
Täällä mielisairaalassa..
13
354
Vastaukset
- Lukenut
hohohooo..
- Ahmet Salemmi
Mina tassä kertoä muutämä sänä teile ninuleile mina läitä päykky köhtä jä sinuä ei olä sitte.
- oikeuusjuttu
Etkö pääse kopista ulos katselemaan mailmaa tossissa eikä vaan internetin kautta. Ja sitäkin varsin suppaesti kun ltäällä palstalla hengaat vourorkauden ympäri. Ymmärrän miksi sinua on pantu koppiin, kun et sivilissä pärjää.
- Niin_noI
On mulla mielikuvitus ystäviä täällä, kai?? Niin ja lääkkeet.. hihiHihIHIihiHiihihIhIHi
- Mohammed.
Niin_noI kirjoitti:
On mulla mielikuvitus ystäviä täällä, kai?? Niin ja lääkkeet.. hihiHihIHIihiHiihihIhIHi
minä luule etta minä rakasra sinä, olet niinhassu!
Tervehdys: Mohammed - Ahmet Salemmi
Mohammed. kirjoitti:
minä luule etta minä rakasra sinä, olet niinhassu!
Tervehdys: MohammedHälelujää sina veli mina panöstä vyötä.
- Niin_noI
hihihiihiHIiIhiihihiihihihiiihihiiHiHIhihi.....
- Niin_noI
Niin_noI kirjoitti:
hihihiihiHIiIhiihihiihihihiiihihiiHiHIhihi.....
Olen psykoosissa... vai olenko??
- hiljoo saul
Niin_noI kirjoitti:
Olen psykoosissa... vai olenko??
Olet sinä ja se johtuu siitä että ahvenanmaalaiset vanhempasi olivat sisaruksia.
- Pirkko- Elisabeth.
miksi sulla on netti yhteys??
- Nuhanetti Muhämet
Mina tullä kohtä sinyä kätsomää sinä pirkö- Elisabettiläinen site me väha kätsoä mita sina osätä.
- Niin_noI
Nuhanetti Muhämet kirjoitti:
Mina tullä kohtä sinyä kätsomää sinä pirkö- Elisabettiläinen site me väha kätsoä mita sina osätä.
Täällä mielisairaalassa....
- Niin_noI
Som en boll kommer jag tillbaks till dig..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733394Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1321111
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67956Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6915- 84899
- 34830