Hei!
Olen 21v Oulun yliopistossa opiskeleva nainen joka asuu tällä hetkellä melko kalliisti yksiössä koiran kanssa. Unelma olisi päästä muuttamaan jonkun mukavan kämppäkaverin kanssa kaksioon tai halpaan kolmioon (sijainti mieluiten joko keskustan tai sitten yliopiston tuntumassa, tai siltä väliltä :)). Olisin enemmän kuin mielissäni jos sinultakin löytyisi koira (mikä tulee toimeen muiden kanssa). Tällöin oma koirani (2v narttu) saisi paljon kaivattua koiraseuraa. :)
Oletko kenties myös toivonut että kumpa kotona olisi joskus joku joka voisi hädän tullessa ulkoiluttaa koiran jos itsellä on kiireinen päivä? Minä ainakin mieluusti voisin joskus hoitaa sinunkin koiraasi.
Jos kiinnostuit ja haluat tietää meistä lisää niin ota yhteyttä! Ja ei ole mikään pakko siis omistaa koiraa, riittää että pitää niistä ja ei häiriinny jos koira pyörii jaloissa. Koirani on melko hiljainen, keskikokoinen, siisti ja erittäin kiltti.
Tästä osoitteesta mut saa kiinni:
[email protected]
Oletko koiranomistaja ja vailla kämppistä? (Oulu)
kämppis_oulu
2
554
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3003612Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell291996Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441626- 841481
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.881228- 1431169
- 811074
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.951012Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.212857Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61777