Arabia FAENZA

Katri

mistäköhän saisi arabian Faenza astiastoa vielä? missä hinnoissa liikkuu?
tarkoitan sitä perus astiastoa jossa lautasissa kulkee reunassa keltainen paksu raita jonka vieressä kapea musta raita.

14

10190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna

Mulla on sinivalkoista Faenzaa. Siinä oin valkoinen leveä reuna ja muuten se on täunnä tummansisnisiä kukkia valkoisella pohjalla. Mitään kahta raitaa siinä ei ole. Oisko sulla toi nimi väärin?

• Lilli

Multa löytyy myös tuota sinikukallista Faenzaa, mutta muualta sitä ei meinaa löytyäkään. Eli olen yrittänyt etsiskellä lisää tuota sarjaa, mutta eipä ole ole silmiin sattunut! Noita raidallisia kyllä näkyy, mutta kukallisia ei! Että jos joskus jossain näette, niin tietokin siitä, että niitä löytyy olisi kiva kuulla!

• -katri-

... näytti tutulta ;) .
        juuri tuo keltaraitainen.
        tiedätkö mistä vielä löytyisi ko. astiastoa?
        sitä kuulemma löytyy myös siniraitaisena...

• yks
        -katri- kirjoitti:

... näytti tutulta ;) .
        juuri tuo keltaraitainen.
        tiedätkö mistä vielä löytyisi ko. astiastoa?
        sitä kuulemma löytyy myös siniraitaisena...

Tuo kuvasivu löytyi joltain ulkolaiselta nettimyyntisivulta. Näyttäisi että muualla on Arabiaa myytävä enemmäkin, postimaksut tietysti lisää hintaa. Tässä muutama kotimainen sivu joilta saattaa löytyä Arabiaakin:

http://www.wanhatarabia-astiat.fi/

http://www.vaarinvarasto.com/

http://www.wanhatkonstit.fi/

http://www.antiikkigalleria.net/aliikkeet.htm

• Nimetön

Minä olen saanut siskoltani joskus vuonna keijo ja kivi kyseistä sarjaa lahjaksi ja halusin myös kerätä sitä lisää, mutta mistään en ole sitä löytänyt. Mieheni osti minulle talvella leipälautasia tusinan huutonetistä, mutta ei ole suoistunut sanomaan mitä maksoi niistä. Tämä keltaraitainen astiasto on vielä keräily kohteena aika uusi. Minä sain muutama viikko sitten huutokaupasta( kuolinpesä) hankittua pari kulhoa, jotka maksoivat vain 11 euroa kappale. Niitä ei ole yleensä koskaan huutokaupoissa koska kuolinpesät ovat vanhoja ja sarja kuitenkin suhteessa aika nuori. Sarja on kuitenkin minusta niin pirteä, että haluan kerätä sitä. ( en sinisillä kukilla vaan ilman)

• Saraninha

• kirppu

Minulta löytyy Faenzaa ruskeakukallista
      6 kuppia lautasineen
      pullavati
      sokerikko
      onko kiinnostusta soita 046 5953487

• Arabiaaaaa

Ostaisin Faenza teekuppeja, jos löytyy sopivalla hinnalla ehjiä

• Araabiaa

....niin ja musta-valkoisia..

• SWE

Perintönä sain koko astiaston sinikukallisena :) Kaikkine erilaisine lautasineen, kuppeineen ynnä liemikulhot ja kannu :)

• Olli-Pekka

jos vielä noita astioita kaipaat niin multa löytyy kahvikuppeja, asetteja ja leipälautasia??

• Anonyymi

Kyllähän sitä löytyy, kun googlailee, milloin mikäkin Astiataivas tms. myy. Itse löysin Keltaraira-kermakon Goodwillistä. Että tuurilla joskus.

Saga

• Anonyymi

Minä löysin juuri arabian faenza-kupit, joissa valkoisella pohjalla vihreiden lehvien joukossa vihreitä ja oransseja marjoja. Kesäisen näköiset, aseteissa vain oranssi raita... En ole löytänyt muualta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      39
      9321
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      33
      3883
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      88
      2456
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      126
      2436
    5. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      39
      2334
    6. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      25
      1945
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      15
      1610
    8. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      32
      1431
    9. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1267
    10. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173