Miksi kassoilla ei ole henkilöitä riittävästi, minä en jonöta toista kertaa ja niin sanoo muutkin.
ABC on mennyt täysin perselleen, kun Esko lähti, hän oli aito mies aina asiakasläheinen ja sympaattinen kauppias. Uutta kauppiasta en ole nähnyt, mutta ei ole tarviskaan, olen siirtynyt jo muualle ostamaan.
ABC KEURUU
14
1349
Vastaukset
- Koinari
Moro Esko
- mukava yllätys
Kävin tässä männä päivänä Abc:llä syömässä ja olipahan muuten hyvää sapuskaa.On ruuan laatu parantunut
huomattavasti.Onkohan lie uus kokki vai miten lie?Jotta kiitosta vaan,maha tuli täyteen ja makoisasti!- pekkapuupp
Hinnat nousivat ikävästi ranskalaisissa. ja nykyäänhän isot ranskalaiset ovat pienemmät kuin entiset normaalit ranskikset.
- Shellistä pyllistä
pekkapuupp kirjoitti:
Hinnat nousivat ikävästi ranskalaisissa. ja nykyäänhän isot ranskalaiset ovat pienemmät kuin entiset normaalit ranskikset.
Tuollaisenkin asian sinähän olet älykäs, vaikkei sinun jutuista sitä kyllä heti huomaa!
- Ennen maa repee kun
Shellistä pyllistä kirjoitti:
Tuollaisenkin asian sinähän olet älykäs, vaikkei sinun jutuista sitä kyllä heti huomaa!
Munkkipossun reikä on pienetynyt.Tuolle aloittajalle tuollaisia tyhjienpullojen palauttelija alkoholistia ei kukaan viitsikään palvella.Vai oletko kenties K-kauppias itse no asiakas virroista päätellen siellä ei ole jonoa.
- Vauhtiailtaan
Ennen maa repee kun kirjoitti:
Munkkipossun reikä on pienetynyt.Tuolle aloittajalle tuollaisia tyhjienpullojen palauttelija alkoholistia ei kukaan viitsikään palvella.Vai oletko kenties K-kauppias itse no asiakas virroista päätellen siellä ei ole jonoa.
Eskohan on oikein tunnettu naistenhurmuri on siinä vähän Don Johnsonin näköäkin.
- öh
Ennen maa repee kun kirjoitti:
..ei K-kauppias ole Abc:llä töissä!
- Höpönassu ese
öh kirjoitti:
..ei K-kauppias ole Abc:llä töissä!
Mikä sinullekin on tuossa epäselvää?ABC:lla on jonot ja K-kaupassa erittäin lyhyet lyhyempi kuin Multian vappukulkue.
- Apsi ei EU kunnossa.
Höpönassu ese kirjoitti:
Mikä sinullekin on tuossa epäselvää?ABC:lla on jonot ja K-kaupassa erittäin lyhyet lyhyempi kuin Multian vappukulkue.
ON samaa tasoa kuin esson baari joskus 1960 luvulla. kassa toiminnot syvältä ja henk.kunta ku seinästä repästy 24/7 ---->365 vrk / vuosi.
- 50 ent. syöjää
Apsi ei EU kunnossa. kirjoitti:
ON samaa tasoa kuin esson baari joskus 1960 luvulla. kassa toiminnot syvältä ja henk.kunta ku seinästä repästy 24/7 ---->365 vrk / vuosi.
Toivottavasti pian saadaan takaisin äippälomilla olevat työntekijät keittiöön voidaan taas
alkaa käymään syömässä... Ja Nyt sitten oli lehdessä uutinen jossa kerrottiin että
vähennetään porukkaa että saadaan työhyvinvointi paremmaksi, HÄH? Kannattaisiko
ehkä katsoa nyt sinne hieman korkeammalle kuin tavan työntekijöihin?? Eskon aikaan
homma toimi ja kaikki näytti tekevän töitä hymyssä suin!! - kuivat uuniperunat
Sulla ei taida olla makuaisti tallella.
- ?!?!???
50 ent. syöjää kirjoitti:
Toivottavasti pian saadaan takaisin äippälomilla olevat työntekijät keittiöön voidaan taas
alkaa käymään syömässä... Ja Nyt sitten oli lehdessä uutinen jossa kerrottiin että
vähennetään porukkaa että saadaan työhyvinvointi paremmaksi, HÄH? Kannattaisiko
ehkä katsoa nyt sinne hieman korkeammalle kuin tavan työntekijöihin?? Eskon aikaan
homma toimi ja kaikki näytti tekevän töitä hymyssä suin!!tuntuu toiminta taantuvan,harmi,mitä ja ketä pitäis osottaa...?
- nii-in
Höpönassu ese kirjoitti:
kun henkilökuntaa on riittävästi palvelemassa!
- haapagt
nii-in kirjoitti:
kun henkilökuntaa on riittävästi palvelemassa!
Jos kassa henkilöitä seisotetaan tyhjän panttina ei teillä keuruun urpoilla ole kohta edes ABC:tä kun ette ikinä mitn ostakkaan...ilmaiset lehdet käydään lukemassa ja wc:ssä ettei omat paperit kulu...kunnon kuoleva kylä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713