loves laskuri

outike

kuin se meni .miten yhteen sopivaisuus saatiin,jotai lasketiin ?

22

1167

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+12

tarkoititko tätä. esim voi laksea kahden naisen rakkausprosentin että
      molempien nimi kokonaan,tyttönimi EI naimanimi( jos on ollut naimisissa )
      mervi hannele lehto
      tiia elina kivistö
      sit lasketaan l o v e s kirjainten määrä molemmista nimistä yhteensä elikkä montako l kirjainta nimissä on yhteensä,montako o kirjainta, montako v kirjainta, montako e ja s kirjainta nimissä on yhteesä
      esimerkissä on 3 l, 1 o, 2v, 4 e, 1s kirjain.
      sit merkitään luvut riviin 3 1 2 4 1
      sit lasketaan rinnakkaiset numerot yhteen ekaks 3 1 =4, 1 2= 3, 2 4=6, 4 1=5 jne
      sit seuraava kolmas rivi,siit taas ylempänä olevien rinnakkaiset numerot yhteen kunnes lopuksi jää kaksi numeroa,joka on yhteenlaskettu rakkausprosentti.

elikkä 3 1 2 4 1
      4 3 6 5
      7 9 11
      16 10 2
      7 7 12
      14 8 3
      5 12 11
      6 3 3 2
      9 6 5
      15 11
      6 6 2
      12 8
      3 10
      4 1

mervin ja tiian rakkausprosentti on 41/100 : sta

• Såådaa

Miten en o ikinä törmännytkään tohon.Tos on jo yritystä.

• outike

just tota mä etin , mut ku ei meinaa muistanu=) .

• a_a

Olipas hauskaa laskea! Meille tuli 73 %! Wau! ;)

• 6+6

nainen ei laskisi mitään näin älytöntä. Supistaaks lesbous aivokapasiteettiä. Ottakaa vaan luuta käteen ja menkää töihin.

• kira111
        outike kirjoitti:

just tota mä etin , mut ku ei meinaa muistanu=) .

outike, mä olin unohtanut tämän jo. mä muistan kun mulle tää opetettiin pidettiin hvyänä jos pääsee viiteen kymmeneen prossaan. mun ja tyttikseni luku on 68:).

• silkkihuivi

oisko kultaselta kasarilta. myös meillä likkojen kanssa `´kului käytössä ``tämä.

• turoliisa
        6+6 kirjoitti:

nainen ei laskisi mitään näin älytöntä. Supistaaks lesbous aivokapasiteettiä. Ottakaa vaan luuta käteen ja menkää töihin.

a. oot huumorintajuton missä leikkimieli huhuu b .ei mätsännyt testi tulos naises kaa.musta tää on ysäri alun kamaa,mutta aikas hauska ja hel''tin osuva.kuka pystyi vaiakuttamaan nimeensä jonka sai,tää testi on kohtalon sanoma=).

• kova elämä
        turoliisa kirjoitti:

a. oot huumorintajuton missä leikkimieli huhuu b .ei mätsännyt testi tulos naises kaa.musta tää on ysäri alun kamaa,mutta aikas hauska ja hel''tin osuva.kuka pystyi vaiakuttamaan nimeensä jonka sai,tää testi on kohtalon sanoma=).

on tylsiä, huumorintajuttomia, suvaitsemattomia.

• sipsurei1

15 % mun ja ihastuksen .erillaisia myö ollaanki ja ikeroakkii iha liikaa.

• 13 vuotias ?

kasvaisit aikuiseksi !

• outike

ikää jo. ota herne sieltä.

• Såådaa

enemmän kun sulla. Näin livenä ekan moonwalkin, sillon kun maito oli muovipussissa ja makaroonipuitakin vielä oli luonnonvarasena.Hulppeet 89% tuli...jeeeeeeeee!!

• Saatiin tyttiksen kanssa 92% :D

• Siis daaaah!

eikä, ihan totta!!!! Siis ihquu lolliii daaa siis niinku niin ihanaa siis oikeesti, siis ihquuuuu!
        Sydän sydän sydän hymiöt kaikki peräkkäin ja muut helvetin kuvakkeet mitä ikinä löytyy siis nii sikasiistiiiiii
        t: Tyttish ainaki kolmetoist vee lol

• osanottonimuahaaa
        Siis daaaah! kirjoitti:

eikä, ihan totta!!!! Siis ihquu lolliii daaa siis niinku niin ihanaa siis oikeesti, siis ihquuuuu!
        Sydän sydän sydän hymiöt kaikki peräkkäin ja muut helvetin kuvakkeet mitä ikinä löytyy siis nii sikasiistiiiiii
        t: Tyttish ainaki kolmetoist vee lol

eiks mätsänny ? muahahhaa

• shebah

66% jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeahhh tää oli hyvä!

• 16+2

Höh, laskin aikani, mutta loppusummaksi ei ikinä tullut kaksinumeroista lukua. Taitaa mun ja tyttöystävän juttu olla siis mahdoton :D

• reinikaisensetä

eläpäs sää maire nym masennu,panes tarkistaen jotta tuli tällättyä naises tyttönimi EIKÄ naimanimi ja pläjäytettyä sen kaikki nimmeet meinaan esillen,sitte alat räknään nääs.

• VileninSulo
        reinikaisensetä kirjoitti:

eläpäs sää maire nym masennu,panes tarkistaen jotta tuli tällättyä naises tyttönimi EIKÄ naimanimi ja pläjäytettyä sen kaikki nimmeet meinaan esillen,sitte alat räknään nääs.

tankit täynnä? = DDDDDD.

• 9+1

Ottamalla koko nimet (kiva muuten kun ihmisillä on naamakirjassa toiset nimensä) sain 72 prosenttia ja vain etu- ja sukunimillä 81 prosenttia. Ei taida kannattaa yrittää? ;)

• lesboleikkimieli

Onnea teille siis kannattaa tod jos noin meni hyvin ! Toihan just osoittaa et jotain syvempää teil ois ;).Sit jos lukemat vaik ois 25 ja 82 niin selkeetä ristiriitaa ilmassa :).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      180
      2170
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      175
      1811
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      170
      1672
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      108
      1482
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      25
      1469
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      105
      1165
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      162
      1085
    8. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1063
    9. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      56
      900
    10. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      233
      900
    Aihe