Olettekos viimeaikoina päässeet Radioduon sivuille? Nyt ainakin vaikuttais olevan nurin, herjaa vain että Forbidden.. :o
Radioduo nurin?
13
4912
Vastaukset
- Jones1234
Muuttivat jo pari vuotta sitten,pitäisi soittaa/mennä paikanpäälle jotta tietäisi.
Harmi jos nurin ovat.
- Anonyymi
Nykyisin Radioduon tavarat tulee kun kerkiää. Kannattaa tilata vaikka Bartkosta, hyvät netti sivut ja tavara tulee miten on sovittu.
- Anonyymi
Myymälätilanne elektroniikka-alalla on kehno.
Bebek on lopettanut kaikki muut myymälänsä paitsi Hirsimetsäntie 26, Lahti.
Yleiselektroniikalla ei ole enää myymälää, ainoastaan noutopiste, josta voi noutaa netin kautta etukäteen tehdyt tilaukset. ( Ansakuja 1, Vantaa )
Partco palvelee: Juurakkotie 5B, Vantaa.
Radioduo: Sorvaajankatu 11a B 3.krs, HELSINKI (MA-TO).
Eli pääkaupunkiseudulla myymälä on enää Partcolla ja Radioduolla.
Nettitilaajille (EU): https://tme.eu/
- Anonyymi
Mistä johtuu että komponentteja ei myydä enää Suomessa? Onko tämän takana jokin? Ettei korjata laitteita ite halvemmalla?
- Anonyymi
Johtuu siitä, että koulutus on alalla ajettu alas työpaikkojen vähenemisen vuoksi. -90 luvun laman peruja, jolloin valmistus siirrettiin pitkälti pois täältä. Sen jälkeenhän sitä on siirrelty jo monia kertoja halvempiin paikkoihin. Nythän sitten on osoittautunut, että jos ei tehdä konkreettisia laitteita täällä - ei muuten suunnitellakaan: Tietotaito ei riitä enää ja ala näivettynyt pahasti. Mutta näinhän se oli tarkoituskin: Ajetaan teollisuus alas sitten, kun alalle koulutetut isot ikäluokat siirtyy eläkkeelle.
- Anonyymi
elektrolinnasta itse tilannut. Olen vain harrastelija, ja kun ei ole y-tunnusta, niin paras palvelu kun saa Farnell, Yeint/RS, Elfa tuotteet ilman lisäkuluja.
Tuli tehtyä viime kesänä ihan reissukin liikkeeseen. Iso myymälä. Varastossa näytti olevan +30 000 eri tuotetta, ja ainakin nuorempi kaveri oli tosi avulias ja ystävällinen.
Yksi tuote puuttui, mutta kaveri sano, että ei hätää laitetaan kirjekuoressa tulemaan. Meni pari päivää, kun tuli tänne Jyväskylään.
Hinnatkin järkevät. Huomasi, että keskittyvät enemmän laitteiden korjaamiseen, kuin myymiseen. Mutta palvelu pelaa. Se kai pääasia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
elektrolinnasta itse tilannut. Olen vain harrastelija, ja kun ei ole y-tunnusta, niin paras palvelu kun saa Farnell, Yeint/RS, Elfa tuotteet ilman lisäkuluja.
Tuli tehtyä viime kesänä ihan reissukin liikkeeseen. Iso myymälä. Varastossa näytti olevan 30 000 eri tuotetta, ja ainakin nuorempi kaveri oli tosi avulias ja ystävällinen.
Yksi tuote puuttui, mutta kaveri sano, että ei hätää laitetaan kirjekuoressa tulemaan. Meni pari päivää, kun tuli tänne Jyväskylään.
Hinnatkin järkevät. Huomasi, että keskittyvät enemmän laitteiden korjaamiseen, kuin myymiseen. Mutta palvelu pelaa. Se kai pääasia.+30 000 tuotetta varastossa... no toki jos jokaisen vastuksen laskee erikseen.
Henkilökuntaa, vai?
- Anonyymi
AliExpress ja eBay ja Tallinnan Oomipood, Lemona ja Serigo. Noissa on isoin valikoima ja halvemmat hinnat. Lähetykset tulevat varmasti perille, joskin joskus hitaammin.
Kotimaiset komponenttikaupat saavat mennä vaikka konkurssiin ylimielisine asiakaspalveluineen ja kiskurihintoineen. Yleiselektroniikakin haluaa välttämättä kaatua lopettamalla kuluttajamyynnin. Ei jatkoon. - Anonyymi
TME.
- Anonyymi
Itselläni TME on toiminut pääasiassa hyvin.
Huomaa kuitenkin:
Eivät enää tarjoa omaa, suoraa verkkomaksua, vaan käyttävät kahtakin eri kolmatta osapuolta välittäjänä. Jos uskaltaa luottaa jompaan kumpaan noista 3. osapuolista, silloin ei ole mitään ongelmaa.
JOS niihin ei halua luottaa, niin voi myös maksaa EU maksuna rahan suoraan TME:n tilille. Mutta jos näin tekee, tästä seuraa tilauskäsittelyn viivästyminen 1-2 pankkipäivää, koska tällöin lähettävät tuotteet vasta, kun raha JA viitemaksutiedot näkyvät firman tilillä.
Periaatteessa jos maksat pankkipäivänä, niin rahan pitäisi mennä saman vuorokauden aikana vastaanottajan tilille (näin sanovat SEPA -säännöt). Mutta vaikka raha menisi heti, niin viitemaksutiedot ilmeisesti eivät. Miksei niitä sitten säännellä, se on hyvä kysymys.
Kysehän on pankkien palvelutasosta.
- Anonyymi
Sivuilla lukee että tavaraa varastossa ja lähetetään 1-5 arkipäivässä.
Ei pidä paikkaansa yleensä, tavarat tulee joskus kun tulee, 3 viikkoa ihan normaalia. Tai 3 kuukautta. Tuskin tulee enää tilattua tuolta. - Anonyymi
Radioduo nurin? No se on tietenkin "oudoidar"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v3910596- 372391
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362326- 951711
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511270Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?831232Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51155Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?265983- 52956
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36737