Onko suositeltavaksi mitään hyvää huoltopaikkaa Helsingin lähettyvillä Hondalle. Mieluusti sellanen jossa voisi maksaa huollon osamaksuna tai saisi luottoa siihen.
Moottoripyörän huolto?
9
1390
Vastaukset
- 24
Mielestäni osamaksua tai luottoa eivät tarjoa ainakaan autokorjaamot ja tuskin myöskään moottoripyöräliikkeet. Eli jos ei luottokorttia ole ja pyörä pitää akuutisti korjata/huoltaa niin sitten varmaan ainoa vaihtoehto on hakea lainaa pankista tai joltain rahoitusyhtiöltä.
Ainoa mitä tähän osaan varmasti sanoa, että pikavippejä en ainakaan suosittele tähän tarkoitukseen.- Fackta
Aktiivirahalla on ainakin 10 erän mahdollisuus. eli avaus 30 4 € laskutuslisä per kk.
- 2€/kk/5v osamaksu???
Maksaisit edes ne osamaksut siittä hondasta ensin loppuun,
ja opettele itse tekemään pyöräsi perushuollot öljynvaihto,
venttiiliensäädöt yms. ei se niin vaikeata ole normaaliälyiselle ihmiselle.- Hondailija321
En ymmärrä miksi tuota piti edes jakaa, varmaan se paransi sinun päivääsi ja sai sinut tuntemaan itsesi "normaaliälyiseksi".
Eipä tässä mitään, antaa kaikkien kukkien kukkia. Löysin jo rahoituksen kaverin suosittelemana ja otin lainaa Aasalta ja pistän pyörän kerralla kuntoon niin on sitten ensi kesänä kiva ajella. Siihen mennessä on lainakin takaisin makseltu ja vähän laitettu sivuunkin uusia ajokamoja silmälläpitäen.
Ja itse en rupea pyörää huoltamaan, maksan mielummin vähän enemmän ja nautin vaan ajelusta. - Normiälynen
Hondailija321 kirjoitti:
En ymmärrä miksi tuota piti edes jakaa, varmaan se paransi sinun päivääsi ja sai sinut tuntemaan itsesi "normaaliälyiseksi".
Eipä tässä mitään, antaa kaikkien kukkien kukkia. Löysin jo rahoituksen kaverin suosittelemana ja otin lainaa Aasalta ja pistän pyörän kerralla kuntoon niin on sitten ensi kesänä kiva ajella. Siihen mennessä on lainakin takaisin makseltu ja vähän laitettu sivuunkin uusia ajokamoja silmälläpitäen.
Ja itse en rupea pyörää huoltamaan, maksan mielummin vähän enemmän ja nautin vaan ajelusta.Tarkoitit varmaan SAVia?
- Toinen hondailija.
Normiälynen kirjoitti:
Tarkoitit varmaan SAVia?
Ei varmaan tarkoittanut SAV-rahoitusta ( www.sav-rahotus.fi ), vaan Aasaa ( www.aasa.fi ) . SAV on vakuudellinen, Aasa on vakuudeton.
Sen verran täytyy vielä todeta että en ymmärrä kuka ottaa SAV lainaa ja antaa kotilonsa / pyöränsä vakuudeksi kun tuo Aasa on helpompi ja halvempi.
Suomen Autovakuus:
Korko 15%
Perustamiskulu 10% summasta (eli 2000 euroa = 200 euroa)
Rekisteröintimaksu 25 euroa
Käsittelykulu 9,80 euroa / kk
Aasa:
Korko 9,8%
Perustamismaksu 149 euroa.
Tilinhoitomaksu 5 euroa / kk
Tokipa jos on hyvä pankkisuhde tai vakuuksia on lainaraha vielä halvempaa. Kaikilla ei ole. - moottoripyöräily
Hondailija321 kirjoitti:
Ja itse en rupea pyörää huoltamaan, maksan mielummin vähän enemmän ja nautin vaan ajelusta.ei ole persaukisen hommaa. Saatko tarpeeksi syödäksesi? Entä muut perustarpeet? Koeta nyt hitossa saada raha-asiasi kuntoon.
- kuntoon ensi kaudeks
moottoripyöräily kirjoitti:
ei ole persaukisen hommaa. Saatko tarpeeksi syödäksesi? Entä muut perustarpeet? Koeta nyt hitossa saada raha-asiasi kuntoon.
Jatkossa kannattaisi jemmata pikkusumma joka kuukausi erilliselle tilille
Ainahan voi sattua jotain yllättäviä menoja, muitakin kuin mp.tä koskevia.
Korot, kk-maksut ja perustamismaksut on tavallaan "hukkaan" mennyttä rahaa.
- kunnon huolto
hei huolto maksaa noin alta 200 sadan,niin tuskin osamaksulla kukaan niitä huoltaa,älä osta pyörää,jos ei ole varaa tuota maksaa ja paras hultopaikka helsingissä Metura-Motors,Malmilla,tarkkoja poikia,kuin kunnollisia kirurgeja pyörille,kaikki huoltoni olen siellä teetänyt ja koskaan ei ole kaduttanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389