Avoin haastattelu Seura-lehdessä." VÄHÄN VILLI MUMMI.." Mummiksi tullut Karti Helena haluaa viisastua vuosi vuodelta. Silti hän aikoo olla myös lapsellinen -ja ehkä vähän villi.
"Maailma on nyt sillä tavalla kiva, että voi kävellä kireissä farkuissa myös tämän ikäisenä."
KATRIN HAASTATTELU
4
616
Vastaukset
- "Tähdet"
kiinnittänyt huomiota kun Katri Helenaa haastatellaan niin "minä" on melkein joka kolmas sana.
Koulussa on ainakin opetettu meikäläistä että minä sanaa ei sovi viljellä paljolti.
Sama koskee muuten Arja Korisevaa haastatteluissa.- eeroji
Nyky suomenkielI pykii välttämään sanoja minä tai olen enemmälti, mutta suotkoon tämä Katrille hän on aito ja sydämellinen ihminen. Sanat ovat täyttä rehellisyyttä,mitä hän tahtoo antaa sanomallansa.
- ihanaa olla mummu
eeroji kirjoitti:
Nyky suomenkielI pykii välttämään sanoja minä tai olen enemmälti, mutta suotkoon tämä Katrille hän on aito ja sydämellinen ihminen. Sanat ovat täyttä rehellisyyttä,mitä hän tahtoo antaa sanomallansa.
onko tyttö vai poika.katri mummulla.minulla on 3.5 v.poika.tytären poika..lapsi pitää mummukat pirteänä.mummukat virkoaa.
- just joo
kireät farkuthan kuuluvatkin tänä päivänä siihen mummo-lookiin, huomattu ollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854588- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571694
- 191607
- 181601