KATRIN HAASTATTELU

eeroji

Avoin haastattelu Seura-lehdessä." VÄHÄN VILLI MUMMI.." Mummiksi tullut Karti Helena haluaa viisastua vuosi vuodelta. Silti hän aikoo olla myös lapsellinen -ja ehkä vähän villi.
"Maailma on nyt sillä tavalla kiva, että voi kävellä kireissä farkuissa myös tämän ikäisenä."

4

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Tähdet"

kiinnittänyt huomiota kun Katri Helenaa haastatellaan niin "minä" on melkein joka kolmas sana.
      Koulussa on ainakin opetettu meikäläistä että minä sanaa ei sovi viljellä paljolti.
      Sama koskee muuten Arja Korisevaa haastatteluissa.

• eeroji

Nyky suomenkielI pykii välttämään sanoja minä tai olen enemmälti, mutta suotkoon tämä Katrille hän on aito ja sydämellinen ihminen. Sanat ovat täyttä rehellisyyttä,mitä hän tahtoo antaa sanomallansa.

• ihanaa olla mummu
        eeroji kirjoitti:

Nyky suomenkielI pykii välttämään sanoja minä tai olen enemmälti, mutta suotkoon tämä Katrille hän on aito ja sydämellinen ihminen. Sanat ovat täyttä rehellisyyttä,mitä hän tahtoo antaa sanomallansa.

onko tyttö vai poika.katri mummulla.minulla on 3.5 v.poika.tytären poika..lapsi pitää mummukat pirteänä.mummukat virkoaa.

• just joo

kireät farkuthan kuuluvatkin tänä päivänä siihen mummo-lookiin, huomattu ollaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      106
      9696
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      49
      4741
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1991
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1986
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1670
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1441
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      40
      1339
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      937
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      923
    10. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      922
    Aihe