Soittaa aamulla aikaisin, pitkin päivää monta kertaa ja vielä myöhemmin illalla. Hermot alkaa menemään! En kuitenkaan ole "uskaltanut" vastata, koska suuntanumero viittaa tietääkseni Itä-Suomen suuntaan, eli ei ole lähelläkään paikkakuntaa jossa asun.
015 388 6736, soittanut muille?
10
1396
Vastaukset
- 12121
..soittanut monta kertaa päivässä ja saman tien uudestaan vaikka on painanut puhelun kiinni. Pitääkin vastata seuraavalla kerralla jos lopettaisi soittelun :)
- 00000010
12121: Kiva tietää, etten ole ainut jota se häiriköi :)) Nyt olen saanut olla viikonlopun rauhassa, huh!
- no haloo ;)-
00000010 kirjoitti:
12121: Kiva tietää, etten ole ainut jota se häiriköi :)) Nyt olen saanut olla viikonlopun rauhassa, huh!
Missäpäin Suomea tuollaisia paskahousuja asuu jotka pelkää puhelinta ja vielä
kehtaa vinkua netissä ;) - 00000010
no haloo ;)- kirjoitti:
Missäpäin Suomea tuollaisia paskahousuja asuu jotka pelkää puhelinta ja vielä
kehtaa vinkua netissä ;)Tässä nyt mitään puhelinta pelätä! On vaan huonoja kokemuksia tuollaisista numeroista.. Edellisen kerran kun vastasin saman tapaiseen, alkoi naishenkilö kysyä englanniksi "credit cardin" numeroa, ei ensinnäkään esitellyt itseään. Ensimmäinen kysymys oli, "Onko Tuula puhelimessa?" (nimi muutettu). Tätä jankkasi moneen kertaan englanniksi ja sitten kysyi tuota kortin numeroa, löin luurin korvaan. Että näin! Kannattaisiko ensin ottaa asioista selvää, ennen kuin rupeat itse arvostelemaan muita. Naurettavaa!
- Dicame
Dicame Oyn asiakaspalvelu numero, nettisivujen perusteella kauppaa puhelinliittymiä yms.
- Heikkkki
Yritti äsken tännekin soittaa. Tuommoiset kannattaa muuten ilmoittaa tuonne, niin on enemmän hyötyä muillekin: http://www.puhelinmyyja.info/lisaa-numero/
- Amii
Heikkkki kirjoitti:
Yritti äsken tännekin soittaa. Tuommoiset kannattaa muuten ilmoittaa tuonne, niin on enemmän hyötyä muillekin: http://www.puhelinmyyja.info/lisaa-numero/
Vastasin kyseiseen numeroon, mitään ei kuulunut? ..katkaisin puhelun.
- Nirpukka
Amii kirjoitti:
Vastasin kyseiseen numeroon, mitään ei kuulunut? ..katkaisin puhelun.
Minulle on soitettu sekä tuosta 015 388 6736 että 014 458 5236. 015-numeroon vastasin ja joku sanoi "soititte" ja sitten katkesi. 014-numerosta ainakin sanottiin netissä että tämä on automaatti joka soittelee ihmisille hälyjä ja houkuttelee ihmisiä soittamaan takaisin. Ja kun soitat takaisin, niin menee (ilmeisesti maksulliseen) vastaajaan.
Joten EN kehoita vastaamaan näihin numeroihin :(
Raivostuttavan paljon tullut viime päivinä puheluita noista numeroista..
En tiedä tekeekö kukaan näille tai onko tuo edes "rikollista" lakien mukaan..
- PuHeLiToN
358153886736
eli
015 388 6736
Jatkaa näköjään soittelua edelleen- puhpuhpuhnallee
Juu poriin päin soitteli minullekkin. en vastannut. Uusille yrittäjille soittavat aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078